Nou ja, dat zou zomaar eens wél kunnen. Want lage opkomst over het algemeen bij dit soort verkiezingen gecombineerd met groot gebrek aan vertrouwen in de politiek gecombineerd met de bonnetjesaffaire waarin bewindslieden onbetrouwbaar bleken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:42 schreef crashbangboom het volgende:
Ah, deel II van de antieke historie. Eens zien wel symbolisch non productief acherhoede gevecht dit wordt.
De vraag waarom mensen zo'n aversie van politiek hebben, zal vast geen onderdeel van de discussie worden
Of zou het liggen aan discussies over zaken van vijftien jaar geleden ipv nu en de toekomst?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou zomaar eens wél kunnen. Want lage opkomst over het algemeen bij dit soort verkiezingen gecombineerd met groot gebrek aan vertrouwen in de politiek gecombineerd met de bonnetjesaffaire waarin bewindslieden onbetrouwbaar bleken.
quote:
Eerste punt gaat niet lukken want dit staat op de agenda.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Misschien kunnen we alvast afspreken met Jeroen dat de volgende twee onderwerpen taboe zijn:
- Jihadstrijders (onnodige bangmakerij)
- Gasboringen Groningen (onnodige verkiezingsretoriek die niets waard is na 18 maart)
En Wilders en Roemer krijgen als extra opdracht mee dat ze niet meer namens "de gewone burger op straat" mogen spreken, omdat die toch niet komt stemmen en diens mening er dus niet toe doet.
Zucht, het wordt weer zo'n inhoudsloze avond. Wilders hoeft geen moeilijke vragen te beantwoorden over zijn economisch wanprogramma, Roemer roepetoetert dat de gewone man op straat niets merkt van de aantrekkende werkgelegenheid. Buma gaat alle voorstellen goed bekijken, maar werkt niet op voorhand mee aan een visieloos kabinet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerste punt gaat niet lukken want dit staat op de agenda.
1.Samsom met Wilders over de bestrijding van jihadisme.
2.Rutte en Roemer over de werkloosheid.
3.Buma en Pechtold over al of niet meeregeren vanuit de Eerste kamer.
Wellicht dat er ter vermeack nog een decennia oude koe uit de sloot getrokken kan worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
Ja, ik hoop eigenlijk niet dat dit de enige onderwerpen zijn en dat ze ook met elkaar in debat gaan.
Pauw kennende is de halve uitzending gevuld met mogelijk doemscenario's van een jihadistische oorlog in Nederland.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
Ja, ik hoop eigenlijk niet dat dit de enige onderwerpen zijn en dat ze ook met elkaar in debat gaan.
Dat zou Wilders wel willenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Pauw kennende is de halve uitzending gevuld met mogelijk doemscenario's van een jihadistische oorlog in Nederland.
Ja, Pauw zal wel uitpakken, nu Wilders voor het eerst in een VARA-programma optreedt. Overigens zou hij nooit van zijn leven bij Pauw & Witteman komen, zegt hij zelf in onderstaand filmpje. Blijkbaar had hij vooral een hekel aan Witteman?quote:
quote:Mij zult u daar nooit zien, al krijg ik een miljoen, ik ga niet.
Ik doe het met bier en harde Groningse worst.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
We hebben er zin in, wijntje en chips erbij, lachen gieren brullen gegarandeerd
Nou ja, zo zou je het best kunnen noemen als de misdaadcijfers dalenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Nederland veiliger gemaakt mijn anus.
Hij had wel een keer een (mooi gevonden) bruggetje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Geert was gister geweldig in vorm, en dat zonder 1 keer de islam genoemd te hebben (denk ik).
Maar ze mogen er geen directe invloed op uitoefenen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Zo raar zou ik het niet vinden als de wetgevende macht weet wat er gebeurd bij de rechtsprekende macht. Dat hoort ook gewoon.
Maar zij maken de wetten. Áls het nu gebeurt dat veel boeven gewoon drugsgeld meekrijgen om een grote boef te vangen, moet de wetgevende macht dat weten om daar de wet op aan te kunnen passen. Naar hun wens en daarmee idealiter de wens van het volk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ze mogen er geen directe invloed op uitoefenen.
ja, dat is het ook wel. De wet mag natuurlijk aangepast worden, maar de politiek mag zich niet met individuele gevallen bemoeien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zij maken de wetten. Áls het nu gebeurt dat veel boeven gewoon drugsgeld meekrijgen om een grote boef te vangen, moet de wetgevende macht dat weten om daar de wet op aan te kunnen passen. Naar hun wens en daarmee idealiter de wens van het volk.
Dus ik vind het een beetje een gekke uitspraak van Rutte
Bemoeien niet, er weet van hebben zodat ze erop kunnen handelen natuurlijk wel. We zijn het eens. Ik schrik ervanquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, dat is het ook wel. De wet mag natuurlijk aangepast worden, maar de politiek mag zich niet met individuele gevallen bemoeien.
quote:
Kutlul kuzu mag van mij permanent thuisblijvenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Gemiste kans om Kuzu van de Grijze Wolven niet niet uit te nodigen, discriminazi.
Heeft hier ook weinig te zoeken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutlul kuzu mag van mij permanent thuisblijven
Ja. Ik zal hem niet missen als hij morgen onder de bus loopt. Wat een misselijk figuur is datquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft hier ook weinig te zoeken?
Maar vind je hem zo onsympathiek dan?
Vond hem wel redelijke dingen zeggen in interviews.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Ik zal hem niet missen als hij morgen onder de bus loopt. Wat een misselijk figuur is dat
Tsk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Ik zal hem niet missen als hij morgen onder de bus loopt. Wat een misselijk figuur is dat
Het is natuurlijk wel een Turk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond hem wel redelijke dingen zeggen in interviews.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef SureD1 het volgende:
Roemer heeft allerlei cijfers van buiten geleerd want dat gebeurt hem verdomme geen twee keer
Daar kan je wel op neerkijken, maar ik heb nog niet gezegd dat ik zou pissen op zijn graf omdat ik het een kutlul vind, dus moreel sta ik nog altijd voorquote:
Zeker waar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Roemer is eigenlijk wel sterk in dit debat
Kom er net in maar erg sterk is de retoriek niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Dit..ik vind hem de overhand hebben, Rutte pareert dit niet goed...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Ja, een hoop cijfers, die allicht waar zullen zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb je roemer iets anders horen zeggen dan "hur hur iedereen is arm"?
Heb jij Rutte volledige waarheden horen zeggen ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb je roemer iets anders horen zeggen dan "hur hur iedereen is arm"?
Schreeuwt voornamelijk heel hard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom er net in maar erg sterk is de retoriek niet.
Ik zou het ook niet erg vinden als Geert morgen onder een tram komt hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan je wel op neerkijken, maar ik heb nog niet gezegd dat ik zou pissen op zijn graf omdat ik het een kutlul vind, dus moreel sta ik nog altijd voor
We hebben het over de werkgelegenheid en Roemer gaat op de zorg focussen. Ijzersterk jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit..ik vind hem de overhand hebben, Rutte pareert dit niet goed...
Dat heb ik met Ruttequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Bugno het volgende:
Zo'n blozende dikkerd kweekt toch geen vertrouwen? Dan kan hij inhoudelijk nog zo sterke (ahum. plus: voorgekauwd) dingen zeggen, ik geloof 'm niet
En het over arme kindjes hebben..quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het over de werkgelegenheid en Roemer gaat op de zorg focussen. Ijzersterk ja
doet een politicus dat ooit?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Heb jij Rutte volledige waarheden horen zeggen ?
Rutte laat in ieder geval zien zich niet snel gek te laten maken. Roemer ziet er uit alsof hij elk moment in zn broek kan plassen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Rutteal zou ik niet op Roemer stemmen...
Nou ja, ik wel. Je kan beter de kutlul die je kent hebben dan de volgende die in het gat springt. Die pakt het wellicht wat slimmer aan en dan zijn we veel verder van huisquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden als Geert morgen onder een tram komt hoor.
Rutte las voor uit zijn kristallen bol..quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het over de werkgelegenheid en Roemer gaat op de zorg focussen. Ijzersterk ja
Ik moet gelijk denken aan spruitjes,quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:26 schreef Bugno het volgende:
Als ik Buma zie denk ik er altijd een bruin uniform bij
?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:26 schreef Bugno het volgende:
Roemer had het ook over de flutbaantjes die er zijn, waarbij je zo ontslagen kan worden en over de 50+ die niet meer aan het werk komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat dan? Melkertbanen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Roemer had het ook over de flutbaantjes die er zijn, waarbij je zo ontslagen kan worden en over de 50+ die niet meer aan het werk komen.
Niks. Net als het vorige landelijke debat van de weekquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Even een klein vraagje: Wat heeft dit te maken met de provinciale verkiezingen?
Denken dat een paar miljoen Boko haram kan stoppenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Dat Brussel en ontwikkelingsgezeik ken ik inmiddels wel.
Dat de miljoenen naar Afrika zorgt dat mensen daar naar school gaan in niet ten prooi vallen aan engerds als Boko Haram zegt Geert er even niet bij, want dat doet het niet goed bij de onderbuik van de achterban
Nou nou nouquote:
In ieder geval nog meer dan het onderwerp 'jihadisten'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Even een klein vraagje: Wat heeft dit te maken met de provinciale verkiezingen?
Dat zeg ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Denken dat een paar miljoen Boko haram kan stoppen
jij vind dat roemer zijn hur hur de rijken moeten gepakt worden zinnig is?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee jij vindt het zeker goed wanneer Rutte voorspellingen doen die nooit uitkomen.
Dan flikkert in ieder geval de pvv in elkaar, net als de lpf toen die kale werd neergeknald.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik wel. Je kan beter de kutlul die je kent hebben dan de volgende die in het gat springt. Die pakt het wellicht wat slimmer aan en dan zijn we veel verder van huis
Onbeschofte tactiek van die rooiequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
Pechtold kan zijn verhaal niet afmaken
Hoppa, nog een keer...quote:
Pep of sos. Eén van de tweequote:
Gebrek aan argumenten.quote:
Ik denk altijd aan Hadley van The Shawshank Redemptionquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:26 schreef Bugno het volgende:
Of aan Frank van Putten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Hadley van The Shawshank Redemption
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Samsom moet weer lekker Japanse walvisjagers rammen met zijn Greenpeace rubberbootje.
Maar we weten inmiddels waar jouw voorkeur ligt Betyar, niet gek dat jij Roemer wat hoger schat dan de werkelijkheidquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar we weten inmiddels waar jouw voorkeur ligt Betyar, niet gek dat jij Roemer wat hoger schat dan de werkelijkheid
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelfquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voor een gestoorde pvver zoals jijzelf vast wel
Puur rechts geworden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Eensch...'new labour' he, waar Bos zo gek op was...
Ben je nu mad?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slechter nog dan Geertjuh?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:35 schreef remlof het volgende:
Buma
Verreweg de slechtste lijsttrekker.
En niemand kiezenquote:
Weet ik, maar dan kan ik er over 2 jaar wel van genieten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet voor 15-jarigen Fylax
Ik krijg echt rillingen van de stem van die vent alleen al. Met zijn refohoofdquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:35 schreef remlof het volgende:
Buma
Verreweg de slechtste lijsttrekker.
Dan heb ik het vooral over de wietteelt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Want dat veranderd veel zoals het nu is
Dit hele debat ook, dus past op zich welquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Is ook niveau kleuterklas die dilemma's.
Oh ja, Buma heeft totaal geen charisma of overtuigingskracht.quote:
Madquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En hij klinkt als Daffy Duck.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van de stem van die vent alleen al. Met zijn refohoofd
Ik vind Buum soms best humoristisch en charismatisch uit de hoek komen, zeker voor iemand met zo'n ontzettende vooroorlogse spruitjeskop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Buma heeft totaal geen charisma of overtuigingskracht.
Geert heeft dat wel, al ben ik het met hem nog veel minder eens.
Bijna elke lijsttrekker heeft geen charisma.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Buma heeft totaal geen charisma of overtuigingskracht.
Geert heeft dat wel, al ben ik het met hem nog veel minder eens.
Het is toch verdrieitigmakend als je een ergere refokop hebt dan de SPG en de CUquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Buum soms best humoristisch en charismatisch uit de hoek komen, zeker voor iemand met zo'n ontzettende vooroorlogse spruitjeskop.
Hij heeft van die gekke, geoefende klemtonen. Komen over als een achtste groeper in een toneelstukquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Buum soms best humoristisch en charismatisch uit de hoek komen, zeker voor iemand met zo'n ontzettende vooroorlogse spruitjeskop.
Nou, lijkt me geen slecht plan toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef SureD1 het volgende:
Pechtold gaat voor: het Kabinet mag blijven zitten zolang het regeerakkoord vervangen wordt door het D66 programma...
De kabinetten Balkenende waren helemaal niet zo dramatisch als men nu algemeen aan lijkt te nemenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Childofthe90s het volgende:
CDA, die partij die 3 jaar geleden nog in Rutte I zat en die de afgelopen vijftien jaar er een zooitje van heeft gemaakt. En dan nu zo'n grote mond....
dan doen ze het goedquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef SureD1 het volgende:
Pechtold gaat voor: het Kabinet mag blijven zitten zolang het regeerakkoord vervangen wordt door het D66 programma...
Dat kan je ook van de VVD en PVDA zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Childofthe90s het volgende:
CDA, die partij die 3 jaar geleden nog in Rutte I zat en die de afgelopen vijftien jaar er een zooitje van heeft gemaakt. En dan nu zo'n grote mond....
Sinds Bas van der Vlies en André Rouvoet zijn opgerot wel ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is toch verdrieitigmakend als je een ergere refokop hebt dan de SPG en de CU
Ik mag ook graag naar van der Staaij luisteren, maar stemmen op confessionele partij? Never!quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef SureD1 het volgende:
Pechtold gaat voor: het Kabinet mag blijven zitten zolang D66 de staats en minister van Justitie mogen leveren..
Jawel, de kabinetten Balkenende hebben verzuimd te hervormen. Wij hadden de trend van Duitsland kunnen volgen, maar nee, wij hadden een minister voor Jeugd en Gezin. Prioriteiten...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kabinetten Balkenende waren helemaal niet zo dramatisch als men nu algemeen aan lijkt te nemen
Staaij is een keiharde player, altijd goede teksten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik mag ook graag naar van der Staaij luisteren, maar stemmen op confessionele partij? Never!
Voor D66 niet nee.. Hij zit letterlijk op rozen..quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nou, lijkt me geen slecht plan toch?
Over spruitjes gesproken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staaij is een keiharde player, altijd goede teksten.
Was toch vooral stagnatie en gebrek aan visie allemaal indertijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kabinetten Balkenende waren helemaal niet zo dramatisch als men nu algemeen aan lijkt te nemen
Waarom niet? 9 vd 10 geldende normen en waarden in het land komen overeen met die van christenen. CU heeft wat rare meningen over homo's en de SGP ook over vrouwen in de politiek. Verder prima partijenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik mag ook graag naar van der Staaij luisteren, maar stemmen op confessionele partij? Never!
Ja, hij is bang dat Wilders anders nooit meer in zijn programma komt. Een echt serieus debat met Wilders is er nog niet geweest, en Samsom gaat daar geen verandering in brengen straks.quote:
Je zou ook kunnen stemmen waar het volgende week om gaat, het provinciale beleid...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Nober het volgende:
Goed punt: Ze steunen elkaar wel dus stemmen heeft geen zin.
Was niet heel goed, ook niet heel slecht. CDA staat altijd garant voor een gebrek aan visie maar een beetje doormodderen. Niet goed, niet slecht, zoals alles met het CDA gemiddeld, de middenwegquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was toch vooral stagnatie en gebrek aan visie allemaal indertijd.
Jezus was vast een toffe kerel en zijn tijd ver vooruit, maar die hype eromheen en daar dan politiek op bouwen, no thanks. Maar ieder zijn meug zei de boer...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? 9 vd 10 geldende normen en waarden in het land komen overeen met die van christenen. CU heeft wat rare meningen over homo's en de SGP ook over vrouwen in de politiek. Verder prima partijen
Heeft de crisis in Nederland wel langer door laten etteren dan nodig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was niet heel goed, ook niet heel slecht. CDA staat altijd garant voor een gebrek aan visie maar een beetje doormodderen. Niet goed, niet slecht, zoals alles met het CDA gemiddeld, de middenweg
Diep van binnen is hij nog een extreem-Links gekkie.quote:
Maar de crisis had ook veel harder toe kunnen slaan in Nederland. Het is niet allemaal slechtquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft de crisis in Nederland wel langer door laten etteren dan nodig.
Pas dit kabinet is echt stevig gaan hervormen en bezuinigen.
Marijnissen brengt elke dag zijn worsten mee naar het SP hoofdkwartier.quote:
Je legt de lat wel bijzonder laag...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar de crisis had ook veel harder toe kunnen slaan in Nederland. Het is niet allemaal slecht
In welk boerengat woon jij dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kan niet eens stemmen op de PVVStaan niet op de kieslijst
Stem lokaal of spquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kan niet eens stemmen op de PVVStaan niet op de kieslijst
Ik vind dat de SP, en ook de confessionele partijen SGP en CU, juist een zeer fijne partij is. Die staan voor hun principes. Die staan voor wat ze vinden en daar wijken ze niet vanaf. De 'breekpunten' die 2 uur na de verkiezing al uit het raam gegooid worden komen bij die partijen dus niet zomaar voor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef Childofthe90s het volgende:
Zo Roemer heeft er zin in. Wat heeft de SP ooit bereikt? Niets.
Hij's fijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef Nober het volgende:
Alle 1000 euro per werknemer is naar Cees H. gegaan, om en de nabij.
Ja, maar 8 partijen die allemaal met de hakken in het zand hun principes opnoemen bereiken minder dan 3 partijen die samenwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat de SP, en ook de confessionele partijen SGP en CU, juist een zeer fijne partij is. Die staan voor hun principes. Die staan voor wat ze vinden en daar wijken ze niet vanaf. De 'breekpunten' die 2 uur na de verkiezing al uit het raam gegooid worden komen bij die partijen dus niet zomaar voor.
Ik kan het wel waarderen
Rutte 1 vergeten met de enige coalitiepartij PVV?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef SureD1 het volgende:
Dit was een punt voor Wilders moet ik met de nodige tegenzin toegeven...
Wait whut?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef Childofthe90s het volgende:
Tuurlijk Wilders. Ben je die historische kans uit Europa te stappen afgelopen jaar alweer vergeten?
Ik niet, zijn electoraat wel. Ik hoor daar niet bij, vreesch niet...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Rutte 1 vergeten met de enige coalitiepartij PVV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |