'Geertje zijn nieuwe kreten live meemakenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
En al die debatten zijn puur voor vermaak, zo zie ik het tenminsteMen vertelt niks nieuws, je kunt zo debatten van tig jaar geleden oprakelen. Uiteindelijk steekt men van wal, is men het eens dat ze het met elkaar oneens zijn en das dat. Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
Precies, moet toch bijblijven want ik volg hem niet op Twitterquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
'Geertje zijn nieuwe kreten live meemaken
dat gebeurt alleen wanneer er duidelijk iets veranderd in het politieke landschap maar gek genoeg heb ik dit met al die verkiezingen nog nooit meegemaakt, met uitzondering van LPF, voor de rest was het altijd een saaie bedoeling en is de uitslag/coalitievorming al van te voren bepaald hoe er ook gestemd wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Een foute gedachte, wanneer je op de PVV of SP stemt vergroot je de kans dat kabinet valt.
onzinquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Een foute gedachte, wanneer je op de PVV of SP stemt vergroot je de kans dat kabinet valt.
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVDquote:
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.quote:
Bij de provinciale staten op de PVV stemmen wil niet zeggen dat je de kans op een val vergroot. Dat is pertinente nonsensquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVD
Met D66 erbij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVD
Dat waag ik te betwijfelen. Dat wil echter zeggen dat ze meer hun best moeten doen per punt om een meerderheid te halen. En dat is dus niet alleen bij een stem op de PVV of de SPquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.
D66 doet het nu wel even lekker, maar ik kijk er allang niet meer van op dat het over een paar jaar weer helemaal weggezakt is. Let maar op straks komt de Telegraaf/Volkskrant met het D66 gevaar anti campagne.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik in de D66 beleid groter gevaren zie dan in de andere serieus politiek partijen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
D66 doet het nu wel even lekker, maar ik kijk er allang niet meer van op dat het over een paar jaar weer helemaal weggezakt is. Let maar op straks komt de Telegraaf/Volkskrant met het D66 gevaar anti campagne.
En welke andere partijen noem jij serieuze?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:04 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik in de D66 beleid groter gevaren zie dan in de andere serieus politiek partijen.
Je realiseert je het misschien niet meer als burger, maar de EK heeft helemaal geen politieke functie. Officieel dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.
Ik denk dat er heel weinig politici zijn die echt zo denken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef Klopkoek het volgende:
Geert Wilders was de beste gisteravond. Het is idd allemaal één grote kongsi, die nu al bezig zijn met "hoe kan ik in Brussel mijn zakken vullen, banken laten klappen als commissaris en woningcorporaties failliet laten gaan." Ze zijn allemaal onderdeel van hetzelfde systeem, beetje morren voor de buhne over de kruimels.
Hij is vooral niet iemand die door anderen heen wil praten. Hij steekt gewoon netjes zijn vinger op als hij wat wil zeggen, zoals het hoort. Dan heb je wellicht wat minder aandacht, maar discussieer je wel een stuk fatsoenlijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt er toch totaal niet aan te pas dit debat? Meedoen met de grote jongens is blijkbaar te hoog gegrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |