Bellen. Je zou 't eens kunnen proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
echt iets voor wijven om te stalkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
Er staat toch 'een beetje'quote:
Ik wel! Echt zo mijn typequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Zou dan wel de hele tijd de stem van Lucky-TV Wim-Lex in m'n achterhoofd horen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebt
Precies, kijk maar naar Putin. Judokampioen, beren berijden en vissen met ontbloot bovenlijf. Daar heb ik respect voor. Niet een papzak in een pak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.
Tijd voor een abo, kun je tenminste mensen in je ignorelijst zetten.
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
geen superdudes account hebben gehadquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dan wat ook al geen succes.
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Die chicks van superchicksquote:
Nee. Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.
Makkelijk evenementen plannen en de chatfunctie is fijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
Vind het wel handig voor events. Tis vooral tegen de verveling, geloof ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
Die bedoelde ik ja.quote:
Auw, auw.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dat was ook al geen succes.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.
Staat genoteerd.quote:
Sugarbabesquote:
Die is inderdaad goed lekker, ja!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik toch wel raken
Niet Nederlands, dat dan weer niet.
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
eerst treinkapen en daarna topickapenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
open je ogen anders eensquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
teveel eelt op zijn handen, ws.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?
Ik zie niks. Oh, ik moet naar beneden kijken.quote:
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topicquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die gothic's die alleen met gietijzer willen tillen want dat is zwart
ircute niet meer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
Fanta, JB en G.R.S. daargelaten, die liften wel.
Nee, die heeft pauze dacht ik.quote:
Ja alleen moet je dan juist niet hier zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
Alleen maar vrouwen die een lekker mannetje willen scoren
Hey. Ik doe matige pogingen, maar ze tellen nog steeds hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topic
Je bent echt met je verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen, niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef seto het volgende:
tering cor is echt de meest treurige poster hier momenteel
ik lees nog liever posts van die dikke clown
Do you even lift?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja alleen moet je dan juist niet hier zijntoch een beetje paradoxaal
Steeds weer minder dik seto, steeds weer minder dik. Gaat nog steeds de goede kant op. Bedankt voor je steun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef seto het volgende:
tering cor is echt de meest treurige poster hier momenteel
ik lees nog liever posts van die dikke clown
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent echt met je verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen, niet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, dat was echt weer een hilarische post van je Cor.
Nee?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn foto's gezienquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee?
Maar ik weet ook niet precies wanneer iemand dan wel een alto zou zijn
Je kunt toch ook alto zijn met normaal haarquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn foto's gezienMijn haar is niet pimpelpaars enzo.
Het is haar nog niet gelukt hier een hossel te scoren.quote:
immer yayquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Ik hoor goede dingen over het uitgaansleven.
Yay! Maar dan moet je altos niet vies vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef seto het volgende:
fripsel had ook ooit gepost dat er lekkere mannen zijn die naar metal luisteren
dan weet je al wel genoeg
Enorm enorm yay!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
hey vuile pedoquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.
wil je nu zeggen dat ik niet naar muziek luister? wat impliceer je hier precies meequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.
Alleen dikkerdjes. Waar is McNulty als je em nodig hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topic
Jij bent duidelijk nog nooit op een GYM-meet geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay. Raw Club vlakbij Metrostation Warschauer Strase. Lijkt qua sfeer erg op de oude Doornroosje. En geen achterlijk deurbeleid zoals Berghain.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Probably ben teveel een meisjes meisje on alto te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alto zijn met normaal haar
Volgens mij zijn er bij alto's ook enorme meisjes meisjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Probably ben teveel een meisjes meisje on alto te zijn
Ben je nu naar DM's aan het vissenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
hey seto ik heb je rug
als die ouwe vent moeilijk doet
stuur me DM
Dank voor de tips. Ik zat eigenlijk te kijken voor volgend weekend, want 4 dagen vrij, maar m'n baas komt net langs dat ik de rest vd week vrij mag als ik wil, dus ff hotelletjes bekijkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen dikkerdjes. Waar is McNulty als je em nodig hebt.
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een GYM-meet geweest.
[..]
Yay. Raw Club vlakbij Metrostation Warschauer Strase. Lijkt qua sfeer erg op de oude Doornroosje. En geen achterlijk deurbeleid zoals Berghain.
Voor de rest: Ga er heen als ze goed weer voorspellen. Fiets huren en de stad verkennen. Metro/tramstelsel werkt goed, maar is lang neit zo leuk als op de fiets. Speciale vermelding: De Stasi-Gevangenis is een must see imho. Je bent een vrouw dus techniek zal je niet zoveel interesseren waarschijnlijk. Mocht het je wel interesseren is het museum der Duitse Techniek een aanrader. Joods Museum in dat gekke gebouw vond k niet zo boeiend. Vond de architectuur van 't gebouw interessanter.
Hee Seto.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
hey fripsel
ik ben echt gek op alto chicks
DM me
Hij ziet het af en toe alleen een beetje nauwquote:
Neequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Fripsel, leuke sig, ben je ook MsMessy?
Ik denk niet dat je qua uiterlijk overeenkomsten gaat vindenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM staat open voor pics ter vergelijking.
Gr gr.
Alleen van binnen zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je qua uiterlijk overeenkomsten gaat vinden
Daarvoor moet je in R&P zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
Empatisch vermogen, mensen, daar heb ik het over.
Havo ook nogquote:
Heet ze Bertha en heeft ze een gele oorbel?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: dat topic waar iemand claimt dat een niet-zwanger-geweest-zijnde vrouw 6,8 liter melk per dag produceert
SEX / lactation / melkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Heet ze Bertha en heeft ze een gele oorbel?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Vms post even harde gymmuziek
Ik ga de tent slopen dadelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef seto het volgende:
fripsel had ook ooit gepost dat er lekkere mannen zijn die naar metal luisteren
dan weet je al wel genoeg
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Vms post even harde gymmuziek
Ik ga de tent slopen dadelijk
Hoiquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
Help deze jongen even uit de brand.
SPT / Trainings schema
Ik heb pics van Rhubarbjequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand nou al pics ontvangen van Fripsel of Rhubarbje?
Beetje jammer, dit.
Zet even op de Gym Dropbox.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb pics van Rhubarbjemooie vrouw hoor.
Ligt eraan waar je meer waarde aan hecht. Londen als je graag shopped, Berlijn als het je meer om uitgaan en kunst gaat. Al hebben beide steden beide natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok laatste vraag. Londen of Berlijn?
London, aangezien alle dikkertjes daar ongestraft dronken kunnen worden om 11 uur.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok laatste vraag. Londen of Berlijn?
Aanraderquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
zometeen spontaan opeens naar american sniper pathe met curlneefje
Wel je bioscoopbroek aan hequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
zometeen spontaan opeens naar american sniper pathe met curlneefje
fuaaaarkkkkquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Beach het volgende:
![]()
Chestbrah heeft zn dode broertje ingeruild
Heb je wel dr toestemming gevraagd om op onze dropbox te zetten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb pics van Rhubarbjemooie vrouw hoor.
nooitquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
fuaaaarkkkk
wat een body die jeff seid
zin om te pompuhhhhhhh
wanneer gaan wij zo filmpje maken beachboy
Geloofwaardigquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb je wel dr toestemming gevraagd om op onze dropbox te zetten?
Niets mis mee op zich
weggeklikt want muts in de gymquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Beach het volgende:
![]()
Om er te komen misschien, niet in dagelijkse kosten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Londen is goedkoper en sneller ook. Cool.
Ja dit is wel waar. Hotels, voedsel enzo zijn wel goedkoper in Berlijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Om er te komen misschien, niet in dagelijkse kosten.
Berlijn is echt moeilijk goedkoop.
goed filmpje, dikke motivatiequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Beach het volgende:
![]()
kankerzieke motivationsquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Beach het volgende:
![]()
Zuurpruimquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef seto het volgende:
londen is echt de meest overrated stad op de wereld
Omdat jij niet voor het uitzicht traint?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:15 schreef fathank het volgende:
Nieuwe gym geweest. Goed uitzicht op volle zaal zumba.
Waarom ben ik niet eerder overgestapt.
Het noodzakelijke met het aangename combinerenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Omdat jij niet voor het uitzicht traint?
Sowieso, goed uitzicht in de gym zorgt voor een hoop motivatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Het noodzakelijke met het aangename combineren
Er zit niet veel verschil in een grote sportruimte bij een revalidatiecentrum en een gym hoor. Alleen de begeleiding is andersquote:
Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Pareltje weer.
Spontage oogaids.
http://forum.fok.nl/topic/2202340/24/1
Hebben ze ook een squatrack en een deadliftplatform? En tot hoeveel kg gaan de dumbbells?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit niet veel verschil in een grote sportruimte bij een revalidatiecentrum en een gym hoor. Alleen de begeleiding is andersEn het volk ook. Maar qua apparaten enzo is het gewoon hetzelfde.
Eerste wel, tweede niet. KG durf ik niet zo te zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hebben ze ook een squatrack en een deadliftplatform? En tot hoeveel kg gaan de dumbbells?
Nu niet meer, nu de euro zo gezakt is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar. Hotels, voedsel enzo zijn wel goedkoper in Berlijn.
T.o.v. wanneer? Want ik was afgelopen zomer in Berlijn. En als de euro gezakt is, is de pond toch juist nog duurder?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu niet meer, nu de euro zo gezakt is.
Indien iemand deze sexy boy wil helpen met het maken van nog meer foto's:quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Pareltje weer.
Spontage oogaids.
http://forum.fok.nl/topic/2202340/24/1
In mei 2014 kreeg je voor 1 euro nog 83 pence, nu nog maar 71.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
T.o.v. wanneer? Want ik was afgelopen zomer in Berlijn. En als de euro gezakt is, is de pond toch juist nog duurder?
Ja dan is Londen toch juist duurder dan Berlijn?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In mei 2014 kreeg je voor 1 euro nog 83 pence, nu nog maar 71.
http://www.valuta.nl/koers_grafieken
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dan is Londen toch juist duurder dan Berlijn?
Wow, such economicsquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef seto het volgende:
cor bedoelt dat de euro in berlijn duurder is dan de euro hier
De waarde van een euro in Berlijn is hoogstens minder omdat de producten er duurder zouden kunnen zijn. Maar daar heb ik van de zomer niks van gemerkt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef seto het volgende:
cor bedoelt dat de euro in berlijn duurder is dan de euro hier
Elke gym heeft een deadliftplatform. Dat noemen ze de vloer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hebben ze ook een squatrack en een deadliftplatform? En tot hoeveel kg gaan de dumbbells?
Ehm: ja.quote:
En wat blijft er over van die vloer als je regelmatig gaat deadliften?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Elke gym heeft een deadliftplatform. Dat noemen ze de vloer.
Is niet mijn vloer dus boeiendquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En wat blijft er over van die vloer als je regelmatig gaat deadliften?
Stoerrrr.....quote:
Alleen jammer dat de meesten hier niets aan deze tegeltjeswijsheid hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Weissman het volgende:
cake man zei ooit eens;
heb je money deel met niemand
haters overal
Spreek voor jezelf Cor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meesten hier niets aan deze tegeltjeswijsheid hebben.
Ik ben zowel gul als dat ik financiële reserves heb.quote:
Goede poging maar C-C is niet onder de indruk denk ik, zij verdient 5,5x modaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben zowel gul als dat ik financiële reserves heb.
Hier gewapend beton+bumperplates. Je mag het gewoon van je afdonderen mocht je dat nodig vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En wat blijft er over van die vloer als je regelmatig gaat deadliften?
Het zijn de laatste strohalmen die ik als oude man heb.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef seto het volgende:
die classic eleiko burns altijd
'jullie hebben geen sex'
'jullie hebben geen geld'
Ach zolang jij niet die man op Paiq was die me uitmaakte voor 14 jarige met een kinder figuurquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zijn de laatste strohalmen die ik als oude man heb.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach zolang jij niet die man op Paiq was die me uitmaakte voor 14 jarige met een kinderfiguurscoor je vast nog beter dan gemiddeld.
Ze volgde de cakekruimelsquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen, Fripsel? Ben oprecht benieuwd.
Joh al kook je compleet droogquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
En dan opeens niet snel reageren. Door dit soort acties kook ik van woede.
moest ff van account wisselen tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Als je oplettend bent kun je het wetenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Wat weten? Waarom doet iedereen zo vaag?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je oplettend bent kun je het weten
Teringlijer!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat weten? Waarom doet iedereen zo vaag?
Ik word behandeld als een of andere klapjosti.
Ik denk dat ze doelde op C_C, snap je omdat ze dik is en dus veel koek eetquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Wie heeft die dan achtergelaten?
Je bent een klapjosti, je stelt net zelf de vraag wie de kruimels dan strooit. Als je goed oplet kun je het wetenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaat hier om cakekruimels, vriend. Heeft niets te maken met koek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelde op C_C, snap je omdat ze dik is en dus veel koek eet
Is dit iets tussen jou en MsMessy ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je bent een klapjosti, je stelt net zelf de vraag wie de kruimels dan strooit. Als je goed oplet kun je het weten
Aanhangsel van rhubarbjequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je oplettend bent kun je het weten
cake, koekquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaat hier om cakekruimels, vriend. Heeft niets te maken met koek.
Excuses voor mijn jeugdige geest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, je snapt het woord "lekker" denk ik niet. Geeft niet. Komt met de jaren wel.
Terechtquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat moet je uitleggen? Doodbijten met een kaaklijn?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker man, die kaaklijn waar je iemand mee dood kan bijten.
Een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Fripsel het volgende:
Ik doe niet geheimzinnig jullie denken te moeilijk.
Trouwens ik ben niet dik.
Sorry geen bewijsdrang. Misschien moet jij eens met een foto komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
Snap je, zegt meer dan duizen woorden. Betekent niet alleen dat je een foto moet sturen, maar ook dat je je bek moet houden.
Doordenkertje, ik weet het.
Heb ik al gepost.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry geen bewijsdrang. Misschien moet jij eens met een foto komen.
Ja toch. Hey Sapbeach92.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker, zou gewoon doen
piemel of niet
Hahaha, waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
ah, het is weer tijd voor een deucepik.
Nee hoor. Ben een vrij rustige jongen. Niet zo rustig als Awesome, maar wel iets meer dan de middenmoot.quote:
Dan vind je dit ook wel wat zekerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja toch. Hey Sapbeach92.
Ze zit trouwens ook op het strand, vandaar dat je haar zeker extra leuk vindt. Snap je, beach, strand.
Oh dus je gaat geen klokovje pullenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben een vrij rustige jongen. Niet zo rustig als Awesome, maar wel iets meer dan de middenmoot.
Succesquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe we jou het beste weg kunnen werken
heb je al overgemaakt voor hotel?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga budapest binnenkort met wat maatjes
Zijn dat niet die Belgen uit dat anabolenfilmpje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel wat zeker![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Was het eerste plaatje van mannen op een strand wat ik kon vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Belgen uit dat anabolenfilmpje?
denk dat er allemaal rare altos en hippies liggen in hostelsquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hostel ging je toch doen? toch bang?
Probablyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
denk dat er allemaal rare altos en hippies liggen in hostels
En dan die bossen schaamhaar in het putje van die gedeelde douchequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
denk dat er allemaal rare altos en hippies liggen in hostels
Jij bent oud dus je zal je schaamhaar ook wel laten staanquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan die bossen schaamhaar in het putje van die gedeelde douche
Aannames, aannames...quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij bent oud dus je zal je schaamhaar ook wel laten staan
Hilarisch, meid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel wat zeker![]()
[ afbeelding ]
Weiss pakt ze allemaal ik met z'n dikke apenpik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
Fripsel is al weer ingepakt door de weiss zie ik
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh dus je gaat geen klokovje pullen
Zou een leuke aflevering geworden zijn!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:59 schreef Fripsel het volgende:
Dat had Fathank niet aangekund. Dan had ie de zolder moeten delen met een metalhead.
Je had er niet veel van kunnen verstaan zoveel takkeherrie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zou een leuke aflevering geworden zijn!
ff mannen onder elkaar. Hoe hangt het erbij Cor? Hier gewoon zo glad als een aal. Ze kwamen wel beetje door vandaag weer op mn balzak (dag 2; echte shavers weten), dus jeukt als een malle. Bij jou?quote:
Mwa, Fathank moet ws. sowieso wel ondertiteld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had er niet veel van kunnen verstaan zoveel takkeherrie.
En maar wonderwall spelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ja van die vieze backpackers met hun ongestemde gitaar en vieze dreads. Trek dat niet man.
Is dat nog steeds die met de balzak?quote:
Hebben ze ook kettlebells?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit niet veel verschil in een grote sportruimte bij een revalidatiecentrum en een gym hoor. Alleen de begeleiding is andersEn het volk ook. Maar qua apparaten enzo is het gewoon hetzelfde.
Daar naar kijken: man, je hebt nog erger dan Dimaquote:
dmquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die met de balzak?
Ik moest een beetje huilen toen ik die zag
ook jij kunt te ver gaan vriend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar naar kijken: man, je hebt nog erger dan Dima
Wat is jouw definitie van een klokovje pullen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh dus je gaat geen klokovje pullen
Verkeerde topic bro.quote:
Je dima't je broek niet vol. Dima-en is dat je na afloop van die gebeurtenis denkt dat het meisje jouw xxs v-neck wilde uittrekken terwijl iedereen kon meegenieten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker hier ads van: http://www.gedimat.be/nl/
Blijkbaar is dima-en al wel een werkwoord.
"yo ik zat in de trein tegenover een fucking lekker meisje, ze had wel een trouwring om maar keek me twee keer aan. Ik dima'de m'n broek vol".
Ik ben bang dat hij je niet opgetild krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Nee. Die vond ik niet grappig.
Seto. Zet me even op m'n plek.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij je niet opgetild krijgt.
Smooth.quote:
Cor. Popje. Oude man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |