abonnement Unibet Coolblue
pi_150382613
Hoi ben gelukkig niet zwanger en wil het niet worden ook. Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden? Het lijkt mij erg opwindend om mijn man op deze manier iets te geven van mij zelf. En daar naast om bijvoorbeeld 2 keer per dag gemolken te worden. Er zijn vrouwen die dit doen en worden ook wel humancow's genoemd dit lijkt me erg opwindend toe.
pi_150382817
Volgens mij zijn er wel dingen die kunnen helpen, maar de kans is erg klein dat het lukt geloof ik. Want je bent immers niet zwanger.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:42:38 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150382860
Wij mogen onze verbazing niet meer uiten tegenwoordig?
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:42:46 #4
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150382862
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_150382876
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Wij mogen onze verbazing niet meer uiten tegenwoordig?
Sure, dan kan je vragen waarom iemand dat wilt. Dit is gewoon trollen. Gewoon inhoudelijk posten, dan is alles goed.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:47:21 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_150382965
Waarom ga je niet gewoon zwanger worden? De baby kun je gewoon doneren of misschien zelfs wel verkopen. Als de melk dan eenmaal stroomt en je blijft melken moet het goed komen. Ik wens je veel succes met de prachtige spirituele reis die jij samen met je man gaat door maken.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:49:54 #7
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150383032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden?
Moet kunnen, staan genoeg tips op websites.
Dit heb ik gevonden via google: http://goaskalice.columbia.edu/i-want-breastfeed-my-partner
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_150383096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:47 schreef borbit het volgende:
Waarom ga je niet gewoon zwanger worden? De baby kun je gewoon doneren of misschien zelfs wel verkopen. Als de melk dan eenmaal stroomt en je blijft melken moet het goed komen. Ik wens je veel succes met de prachtige spirituele reis die jij samen met je man gaat door maken.
Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:59:16 #9
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_150383230
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.
Ja makkelijkste manier is gewoon zwanger worden. Nadelig is natuurlijk dat er dan ook een baby ontstaat. Maar deze kan vrij makkelijk verkocht/ vernietigd worden. Zonder zwangerschap is ook mogelijk. Maar in mijn persoonlijke ervaring is het nooit gelukt echt goed productie te draaien met een vrouw die niet eerst zwanger is geweest.
Maar goed mijn ervaringen zijn natuurlijk puur commercieel. En dan moet er gewoon productie gedraaid worden anders kom ik niet uit de kosten. De weg die TS zal gaan bewandelen zal natuurijk niet gelijk lopen met de weg die ik genomen heb. Sowieso is productie in Nederland amper meer te doen.
pi_150383260
Volgens mij kun je gewoon elke dag meerdere keren kneden en dan komt er op een gegeven moment vanzelf melk uit.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:19:23 #11
64781 bonke
pipo koeie
pi_150383654
vraag het aan "boer zoekt vrouw"
maar dan moet het wel een koeieboer zijn natuurlijk
pies on joe toe
pi_150384171
Creatine schijnt ook te werken.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150387184
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen
pi_150395345
Inmiddels wat wijzer geworden, door veel te lezen door het stimuleren van je borsten ( massage kneden etc ) kan de melk produktie idd op langere termijn opgang komen en door constand te stimuleren kan de productie stap voor stap vergroot worden. Je moet vooral goed op voeding etc letten. Heb ook gelezen dat als de melk produktie eens goed op gang is gekomen je wel 1 tot 1,5 liter melk kan produceren en dat er zelfs elektrische melkmachientjes zijn om je te melken. En er wordt grof verdient aan moedermelk zon 10 tot 15 euro per liter. Ik wil me er verder in gaan verdiepen de komende tijd en wil zekers over gaan tot melk produktie
pi_150395981
Als je risperdal slikt kan je ook melkvloei krijgen. Misschien wat research in wat de melkaanmaak stimuleert in dat middel?
Twiddel
pi_150411703
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.

Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
pi_150411971
Ontopic.

[ Bericht 89% gewijzigd door Tamashii op 08-03-2015 10:30:57 ]
Edensnator over 'n out
  zondag 8 maart 2015 @ 09:06:46 #18
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_150412091
Waarom?! :') Dat sperma iets opwindends is, kan ik begrijpen. Maar dat is een klein beetje wat komt als je er bepaalde handelingen voor verricht... Naar waarom wil je 1 liter dagelijks uit je bosten laten komen?
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_150412111
Klinkt allemaal zeer pijnlijk :r
  zondag 8 maart 2015 @ 09:08:50 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150412116
Je woont toch niet in Noorwegen he?
pi_150412373
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:18 schreef sandra-kim het volgende:
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.

Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
Godverdomme wat heerlijk ~O>

Wie kan deze vage shit verifieren
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150412576
Normaal nu

[ Bericht 68% gewijzigd door Tamashii op 08-03-2015 10:32:50 ]
pi_150412600
Is niet relevant wat jij gezien hebt.

[ Bericht 68% gewijzigd door Tamashii op 08-03-2015 10:33:32 ]
pi_150414486
IK lees dat er nog al verontwaardig over is en dit fenomeen niet zo bekend is.
Maar er zijn wereld wijd veel vrouwen als ik die hun moedermelk commercieel exploiteren tegen betaling. Er zijn ook diverse filmpjes over op youtube en diverse forums over lactation .
Maar wij gaan een stap verder en melken ons en verkopen het, wij worden in diverse culturen en scenes ook wel hucows of human cows genoemd. Er zijn ook diverse forums over, en ook een kleine onderlinge competitie wie er de meeste melk per dag produceert ( zelf zit ik in 17 jaar tijd nu rond de 10000 liter en melk me 4x per dag met een elektronische lactation pomp ). En het is nog erg nuttig ook , want als je zo met je borsten om gaat als wij hou je ook een een goede controle op knobbeltjes in je borsten wat kan duiden op borstkanker.
En voor de beginnelingen heb geduld, ook de hoeveelheid die je produceert het begint maar met een beetje en het wordt er steeds meer , light ook aan de omvang van je melkklieren en het aantal ik zit zelf al een aantal jaar op en stabiele lijn van 1,5 tot 2 liter per dag , maar merk bij mijn dochter die nu krap een jaar een human cow is dat er nog steeds een steigendelijn in haar melk productie zit
pi_150416568
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef sandra-kim het volgende:
IK lees dat er nog al verontwaardig over is en dit fenomeen niet zo bekend is.
Maar er zijn wereld wijd veel vrouwen als ik die hun moedermelk commercieel exploiteren tegen betaling. Er zijn ook diverse filmpjes over op youtube en diverse forums over lactation .
Maar wij gaan een stap verder en melken ons en verkopen het, wij worden in diverse culturen en scenes ook wel hucows of human cows genoemd. Er zijn ook diverse forums over, en ook een kleine onderlinge competitie wie er de meeste melk per dag produceert ( zelf zit ik in 17 jaar tijd nu rond de 10000 liter en melk me 4x per dag met een elektronische lactation pomp ). En het is nog erg nuttig ook , want als je zo met je borsten om gaat als wij hou je ook een een goede controle op knobbeltjes in je borsten wat kan duiden op borstkanker.
En voor de beginnelingen heb geduld, ook de hoeveelheid die je produceert het begint maar met een beetje en het wordt er steeds meer , light ook aan de omvang van je melkklieren en het aantal ik zit zelf al een aantal jaar op en stabiele lijn van 1,5 tot 2 liter per dag , maar merk bij mijn dochter die nu krap een jaar een human cow is dat er nog steeds een steigendelijn in haar melk productie zit
The fuck I did read :o

Maar genieten jullie partners nog een beetje van jullie melk? Of juist andere mannen? Daar is het immers om te doen, het seksuele toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')