Bellen. Je zou 't eens kunnen proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
echt iets voor wijven om te stalkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
Er staat toch 'een beetje'quote:
Ik wel! Echt zo mijn typequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Zou dan wel de hele tijd de stem van Lucky-TV Wim-Lex in m'n achterhoofd horen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebt
Precies, kijk maar naar Putin. Judokampioen, beren berijden en vissen met ontbloot bovenlijf. Daar heb ik respect voor. Niet een papzak in een pak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.
Tijd voor een abo, kun je tenminste mensen in je ignorelijst zetten.
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
geen superdudes account hebben gehadquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dan wat ook al geen succes.
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Die chicks van superchicksquote:
Nee. Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.
Makkelijk evenementen plannen en de chatfunctie is fijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
Vind het wel handig voor events. Tis vooral tegen de verveling, geloof ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
Die bedoelde ik ja.quote:
Auw, auw.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dat was ook al geen succes.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.
Staat genoteerd.quote:
Sugarbabesquote:
Die is inderdaad goed lekker, ja!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik toch wel raken
Niet Nederlands, dat dan weer niet.
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
eerst treinkapen en daarna topickapenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
open je ogen anders eensquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
teveel eelt op zijn handen, ws.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?
Ik zie niks. Oh, ik moet naar beneden kijken.quote:
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topicquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die gothic's die alleen met gietijzer willen tillen want dat is zwart
ircute niet meer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
Fanta, JB en G.R.S. daargelaten, die liften wel.
Nee, die heeft pauze dacht ik.quote:
Ja alleen moet je dan juist niet hier zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
Alleen maar vrouwen die een lekker mannetje willen scoren
Hey. Ik doe matige pogingen, maar ze tellen nog steeds hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topic
Je bent echt met je verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen, niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef seto het volgende:
tering cor is echt de meest treurige poster hier momenteel
ik lees nog liever posts van die dikke clown
Do you even lift?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja alleen moet je dan juist niet hier zijntoch een beetje paradoxaal
Steeds weer minder dik seto, steeds weer minder dik. Gaat nog steeds de goede kant op. Bedankt voor je steun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef seto het volgende:
tering cor is echt de meest treurige poster hier momenteel
ik lees nog liever posts van die dikke clown
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent echt met je verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen, niet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, dat was echt weer een hilarische post van je Cor.
Nee?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn foto's gezienquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee?
Maar ik weet ook niet precies wanneer iemand dan wel een alto zou zijn
Je kunt toch ook alto zijn met normaal haarquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn foto's gezienMijn haar is niet pimpelpaars enzo.
Het is haar nog niet gelukt hier een hossel te scoren.quote:
immer yayquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Ik hoor goede dingen over het uitgaansleven.
Yay! Maar dan moet je altos niet vies vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef seto het volgende:
fripsel had ook ooit gepost dat er lekkere mannen zijn die naar metal luisteren
dan weet je al wel genoeg
Enorm enorm yay!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
hey vuile pedoquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.
wil je nu zeggen dat ik niet naar muziek luister? wat impliceer je hier precies meequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die luisteren tenminste ergens naar. Kun jij niet zeggen, bro.
Alleen dikkerdjes. Waar is McNulty als je em nodig hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn geen liftende vrouwen in dit topic
Jij bent duidelijk nog nooit op een GYM-meet geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay. Raw Club vlakbij Metrostation Warschauer Strase. Lijkt qua sfeer erg op de oude Doornroosje. En geen achterlijk deurbeleid zoals Berghain.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Berlijn. Yay or nay?
Probably ben teveel een meisjes meisje on alto te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alto zijn met normaal haar
Volgens mij zijn er bij alto's ook enorme meisjes meisjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Probably ben teveel een meisjes meisje on alto te zijn
Ben je nu naar DM's aan het vissenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
hey seto ik heb je rug
als die ouwe vent moeilijk doet
stuur me DM
Dank voor de tips. Ik zat eigenlijk te kijken voor volgend weekend, want 4 dagen vrij, maar m'n baas komt net langs dat ik de rest vd week vrij mag als ik wil, dus ff hotelletjes bekijkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen dikkerdjes. Waar is McNulty als je em nodig hebt.
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een GYM-meet geweest.
[..]
Yay. Raw Club vlakbij Metrostation Warschauer Strase. Lijkt qua sfeer erg op de oude Doornroosje. En geen achterlijk deurbeleid zoals Berghain.
Voor de rest: Ga er heen als ze goed weer voorspellen. Fiets huren en de stad verkennen. Metro/tramstelsel werkt goed, maar is lang neit zo leuk als op de fiets. Speciale vermelding: De Stasi-Gevangenis is een must see imho. Je bent een vrouw dus techniek zal je niet zoveel interesseren waarschijnlijk. Mocht het je wel interesseren is het museum der Duitse Techniek een aanrader. Joods Museum in dat gekke gebouw vond k niet zo boeiend. Vond de architectuur van 't gebouw interessanter.
Hee Seto.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
hey fripsel
ik ben echt gek op alto chicks
DM me
Hij ziet het af en toe alleen een beetje nauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |