Bellen. Je zou 't eens kunnen proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
echt iets voor wijven om te stalkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dat hele geen facebook is kut
Hoe moet je dan fatsoenlijk een beetje iemand stalken?
Er staat toch 'een beetje'quote:
Ik wel! Echt zo mijn typequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Zou dan wel de hele tijd de stem van Lucky-TV Wim-Lex in m'n achterhoofd horen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je het op Maxima kunnen Cor?
[ afbeelding ]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies. Je leest alleen domme dingen als je domme mensen er op hebt
Precies, kijk maar naar Putin. Judokampioen, beren berijden en vissen met ontbloot bovenlijf. Daar heb ik respect voor. Niet een papzak in een pak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje zoals dit topic de laatste tijd.
Tijd voor een abo, kun je tenminste mensen in je ignorelijst zetten.
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind dat W-Alexander btw een baard moet laten staan en srs moet gaan liften.
Weg met die studentenkop, hallo man koning.
geen superdudes account hebben gehadquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dan wat ook al geen succes.
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef robuust89 het volgende:
Facebook moet je ook een beetje filteren, mensen eruit gooien
Die chicks van superchicksquote:
Nee. Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
IS toch altijd al zo geweest? Vind je het gek dat ik hier nooit post.
Makkelijk evenementen plannen en de chatfunctie is fijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
Vind het wel handig voor events. Tis vooral tegen de verveling, geloof ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook is en blijft een grote dataverzamelaar. Dat nadeel weegt voor mij niet op tegen, wat is eigenlijk het voordeel van facebook?
Die bedoelde ik ja.quote:
Auw, auw.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Niemand mist jouw inbreng.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Questular het volgende:
Laatste social media crap waar ik aan mee heb gedaan is partyflock geweest ongeveer 4000 jaar terug en dat was ook al geen succes.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nederland heeft wel echt een allejezus lelijk koningshuis. Al die inteelt doet de boel weinig goeds, als je naar Wilhelmina, en wimlex kijkt. Daar kunnen zelfs maxima's genen niet tegenop.
Staat genoteerd.quote:
Sugarbabesquote:
Die is inderdaad goed lekker, ja!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik toch wel raken
Niet Nederlands, dat dan weer niet.
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
eerst treinkapen en daarna topickapenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef seto het volgende:
[..]
schrijf er lekker een duister gedicht over vieze alto
open je ogen anders eensquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een kneus, he? Topickapen en dan een slechte TT en geen nieuwe gymchick.
Haal er gewoon een uit het gymchicktopic en klaar.
teveel eelt op zijn handen, ws.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij hebt geen tampon die scheef kan zitten toch?
Ik zie niks. Oh, ik moet naar beneden kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |