Letterlijk de tekst van een opgave copy-pasten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef KomKomerkaas het volgende:
Kijk nu even naar de cijfers die op deze bladzijde staan en beantwoord daarna vraag 6
Precies. Ik werk hier dus ook niet aan mee. Flikker maar lekker op met je huiswerk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Letterlijk de tekst van een opgave copy-pasten?
Als je Gerrit heet en klein en zoet bent, dan naar Den Bosch. En anders:quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef Queller het volgende:
Ow, mensen nog aan toe
Waar moet dat heen?
Dat jij dat uit die brij van cijfers kan opmaken zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef Queller het volgende:
Vraag 2 en 3 heb ik goed; prettig dat de antwoorden eronder staan
De volgende kandidaat meer succesquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je Gerrit heet en klein en zoet bent, dan naar Den Bosch. En anders:
Hebben we het dan over Oost- of West-Duitsland?quote:Naar welk land denk u dat de meeste mensen heen gaan duitsland of sovjet unie?
Ja dat weet ik niet. Dat zei de meester er niet bijquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef Queller het volgende:
Hebben we het dan over Oost- of West-Duitsland?
Ja, zoek een enquêtetool. En zet je enquête in een geschikt forum (en dat is niet feedback).quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef KomKomerkaas het volgende:
voor Lienekien, een hoop maar ben niet zo handig met forums enige tips?
Bedoel je iemand quoten? Dan klik je op het icoontje met de aanhalingstekens, rechtsboven in het bericht waar je op wilt reageren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef KomKomerkaas het volgende:
hoe geeft je reageer je op dit forum op iemand anders ?
Je kan uit een post alle tekst deleten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |