1e termijn pas, moties komen in de tweede (of derde) termijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ooit in een debat een beslissing genomen zien worden? Ik niet iig.
Helaas heb ik ook nog geen enkele motie van wantrouwen aangenomen zien worden
Idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef sneakydesert het volgende:
Door dit soort debatten heb ik echt het idee dat onze politiek geen steek verder komt. Ze praten gewoon langs elkaar heen.
Weet ik, maar ik reageerde dan ook op het "langs elkaar heen praten". Dat doen ze idd in de TK. Zelden wordt er in een debat iets besloten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
1e termijn pas, moties komen in de tweede (of derde) termijn...
Hij kon dat bonnetje niet vinden en heeft het hem ook niet gevonden...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tevens heeft Ome Ivo ook de Kamer verkeerd voorgelicht over het wel/niet bestaan van het "bonnetje".
Is dat dat blonde dingetje naast Geert?quote:
Hij heeft aangegeven dat het bonnetje niet bestaat, is iets anders dan dat hij hem niet kan vinden. Subtiel, maar fataal, verschil.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij kon dat bonnetje niet vinden en heeft het hem ook niet gevonden...
Nieuwsuur had ook geen bonnetje.
Klopt, ritueel dansje, zelden echt spannend...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik reageerde dan ook op het "langs elkaar heen praten". Dat doen ze idd in de TK. Zelden wordt er in een debat iets besloten.
Yep, ook Limburgs...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is dat dat blonde dingetje naast Geert?
Ik hoorde het meer als een waarschuwing...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Buma: "Op het randje van wat deze Kamer kan accepteren", lijkt mij een 'heldere' uitspraak dat er geen motie van wantrouwen door het CDA gesteund gaat worden
Niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Buma: "Op het randje van wat deze Kamer kan accepteren", lijkt mij een 'heldere' uitspraak dat er geen motie van wantrouwen door het CDA gesteund gaat worden
Nee, meer als een waarschuwingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Daar acht ik het CDA te laf voor, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik hoorde het meer als een waarschuwing...
Nee, Buma is slim genoeg om zijn woorden zorgvuldig te kiezen. Hij zei "tot" het randje, dus er nog voor.quote:
Heb niet gauw iets op met Pechtold, maar hij was met die quote over geheugenverlies wel heel scherp en gevatquote:
Geen idee maar ik heb er nu een paar zien lopen en ik weet niet wie ze aanneemt maar ze worden iig niet op uiterlijk geselecteerdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kwam die vrouw achter Rutte nu langs met een glas wijn op een dienblad?
Klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Heb niet gauw iets op met Pechtold, maar hij was met die quote over geheugenverlies wel heel scherp en gevat. ( en Rutte maar proberen het gesprek over het bedrag te bagatelliseren
)
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Cees H. heeft geen tegenprestatie hoeven leveren voor die 4,7 miljoen, en da is de smoking gun?
Teeven zei dat het een fantastische deal.......
Hij kan hier wel een heel mooi boek over schrijven en zo nogmaals cashenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.
Straks in Nieuwsuur, zie teletekst.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar gaat deze man spreken dan, welke zender?
Ja, als het waar niet gek dat Teeven niets beetje shady was met zijn geheugen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.
teeven heeft daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
Die deal gaat niet openbaar gemaakt worden als Teeven daardoor gezeik gaat krijgen gok ik zomaar.
Volgens mij is Teeven in principe nu gewoon 'burger'.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
Die deal gaat niet openbaar gemaakt worden als Teeven daardoor gezeik gaat krijgen gok ik zomaar.
Maar wel 1 met hele goede contactenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Teeven in principe nu gewoon 'burger'.
Nieuwsuur laat zich wel even gelden opeens, waarom?quote:
Dat dus. Als hij daardoor in de problemen kan geraken dan zal die deal niet openbaar worden. Ik geloof dat niet. Als hij niet in de problemen komt dan zal de deal wel eventueel openbaar gemaakt worden.quote:
Wanneer mag zij wat zeggen ik vind dat wel schattig een vrouw met en zachte Gquote:
Hopelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:40 schreef remlof het volgende:
Dit kan nog wel eens vervelend worden voor Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |