Klopt, maar die vijf jaar is voor deze zaken niet van toepassing en dus ook niet relevantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar ook niet relevant ivm 15 jaar
Wat ik ook vind van zijn standpunten en/of leidinggevende kwaliteiten, hij is idd een hele goede politicus... De tegenpool van V/d Staaij, zeg maar.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar die vijf jaar is voor deze zaken niet van toepassing en dus ook niet relevant
Zou wel geniaal van Van Rey zijn als hij hierachter zit, net zoals bij Verheijen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van Rey riep zoiets wat in principe op dat laatste neer komt.
Heeft iemand gevraagd of de MP op de hoogte was van de deal? Lijkt me een relevante vraag...
Van Rey zit bij Pauw vanavond, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou wel geniaal van Van Rey zijn als hij hierachter zit, net zoals bij Verheijen.![]()
Misschien klapt die ook nog uit de school over Demmink als hij celstraf krijgt.
Ah goed dat je het zegt, dan blijf ik daarvoor wakker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van Rey zit bij Pauw vanavond, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...
Hoelaat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van Rey zit bij Pauw vanavond, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...
Buiten dat cannabis verhaal zou dat gedoe omtrent Demmink nu inderdaad ook wel eens een schop in de goede richting kunnen gaan krijgen. Opa Opstelten heeft hem immers altijd een hand boven het hoofd gehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou wel geniaal van Van Rey zijn als hij hierachter zit, net zoals bij Verheijen.![]()
Misschien klapt die ook nog uit de school over Demmink als hij celstraf krijgt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef vipergts het volgende:
Rutte kan wel in de bouw gaan werken hij moet nu inmiddels zoveel onderste stenen boven halen dat hij in zijn eentje de hele bouwwereld uit de crisis kan trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |