Drie wedstrijden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe lang die schorsing duurt?

Vergeet de demmink zaak niet je kunt beter opstappen om een vergeten bonnetje voordat er bekend word dat je ook nog een pedofiel uit de wind hebt gehoudenquote:

quote:Vlak voor de persconferentie breekt Ivo Opstelten de spanning op een vaderlijke manier. Hij ziet de ingehouden woede bij Teeven. Met basstem: "Kom maar even op schoot, Fred." Plotseling, dwars door alle mineur: gelach in het ministerie.

Wanneer komt dit spook uit de kast?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Vergeet de demmink zaak niet je kunt beter opstappen om een vergeten bonnetje voordat er bekend word dat je ook nog een pedofiel uit de wind hebt gehouden

Van mij mogen alle spoken uit de kast, en dan wel van iedereen, dat het maar flink begint te stinken daar.quote:

Van Rey riep zoiets wat in principe op dat laatste neer komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van mij mogen alle spoken uit de kast, en dan wel van iedereen, dat het maar flink begint te stinken daar.
En de afgunst toeslaat, van verlinkt men mij dan verlink ik de rest!

Lijkt me ook de enige relevante vraag nu eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Heeft iemand gevraagd of de MP op de hoogte was van de deal? Lijkt me een relevante vraag...

Een noodzakelijke en tegelijk nutteloze vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me ook de enige relevante vraag nu eigenlijk.

Wanneer dan wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me ook de enige relevante vraag nu eigenlijk.

Is dat echt een nutteloze vraag dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een noodzakelijke en tegelijk nutteloze vraag.

Je weet het antwoord toch al: nee. Of het nu waar is of niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat echt een nutteloze vraag dan?
Of zou deze misschien gelijk me vertrekken kunnen erdoor misschien?

Wilders disste mevrouw de voorzitterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:27 schreef RvLaak het volgende:
Ik haak nu aan, is er in de eerste termijn van de Kamer nog vuurwerk geweest?

Niet overbodigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wilders disste mevrouw de voorzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |