Waarom Rutte, naar goed VVD gebruik, op antwoord "fuck you, ik heb gelijk en jij moet je bek houden".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef SureD1 het volgende:
Pechtold zegt hier nu: Mark als jij mijn steun wil na 18 maart dan kun je maar beter het D66 programma gaan lezen
Opstelten wel, tegen de Kamer liegen is een hele erge no-noquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, Opstelten en Teeven hadden helemaal niet hoeven af te treden dus..........
Zoals Rutte het nu voorstelt.
Jawel, op een technicality... Opstelten heeft gezegd dat er geen bestand was, en dat was er wel, maar volgens Rutte heeft het niks met de deal te maken..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, Opstelten en Teeven hadden helemaal niet hoeven af te treden dus..........
Zoals Rutte het nu voorstelt.
Liegen tegen je vriendin is ook een hele erge no-noquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opstelten wel, tegen de Kamer liegen is een hele erge no-no
Dit was niet bewust liegen, hij had al gezegd dat 2 miljoen wrs niet klopte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Opstelten wel, tegen de Kamer liegen is een hele erge no-no
Doorgaans is de relatie dan ook over...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Liegen tegen je vriendin is ook een hele erge no-no
Inclusief "vertrouw me".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit was niet bewust liegen, hij had al gezegd dat 2 miljoen wrs niet klopte.
Ik zou ook pissig zijn als de MP gewoon een of ander sprookje voorleest aan de kamerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel mooi om te zien dat Wilders pissig wordt en dat Rutte dan heel rustig reageert
Die technicality is niet bewust voorliegen wmb. Hij had net zo goed kunnen blijven zitten, alleen hij had dit debat niet zo goed gedaan als Rutte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Jawel, op een technicality... Opstelten heeft gezegd dat er geen bestand was, en dat was er wel, maar volgens Rutte heeft het niks met de deal te maken..
Semantiek, hij heeft de Kamer verkeerd voorgelicht en is bij dat standpunt gebleven. Dat hij later wat terug moest krabbelen, kwam puur en alleen doordat er "nieuwe" informatie naar buiten kwam.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ging puur om de zin in de brief van juni waar stond, het staat niet het bestand. Het bleek nu wel in dat bestand...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarom heeft Rutte het uitgemaakt. Ivo zal wel liefdesverdriet hebben nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doorgaans is de relatie dan ook over...
Ooit in een debat een beslissing genomen zien worden? Ik niet iig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef sneakydesert het volgende:
Door dit soort debatten heb ik echt het idee dat onze politiek geen steek verder komt. Ze praten gewoon langs elkaar heen.
Je hoeft niet te liegen, de kamer (onbewust) onjuist inlichten is net zo ergquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die technicality is niet bewust voorliegen wmb. Hij had net zo goed kunnen blijven zitten, alleen hij had dit debat niet zo goed gedaan als Rutte.
Dat is heel sec, dan wel misschien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Semantiek, hij heeft de Kamer verkeerd voorgelicht en is bij dat standpunt gebleven. Dat hij later wat terug moest krabbelen, kwam puur en alleen doordat er "nieuwe" informatie naar buiten kwam.
Tevens heeft Ome Ivo ook de Kamer verkeerd voorgelicht over het wel/niet bestaan van het "bonnetje".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die technicality is niet bewust voorliegen wmb. Hij had net zo goed kunnen blijven zitten, alleen hij had dit debat niet zo goed gedaan als Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |