Klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Heb niet gauw iets op met Pechtold, maar hij was met die quote over geheugenverlies wel heel scherp en gevat. ( en Rutte maar proberen het gesprek over het bedrag te bagatelliseren
)
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Cees H. heeft geen tegenprestatie hoeven leveren voor die 4,7 miljoen, en da is de smoking gun?
Teeven zei dat het een fantastische deal.......
Hij kan hier wel een heel mooi boek over schrijven en zo nogmaals cashenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.
Straks in Nieuwsuur, zie teletekst.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar gaat deze man spreken dan, welke zender?
Ja, als het waar niet gek dat Teeven niets beetje shady was met zijn geheugen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vanuit Cees H. gezien was dit ook fantastisch, het is geen 450 miljoen, maar desalniettemin voor hem fantastisch.
teeven heeft daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
Die deal gaat niet openbaar gemaakt worden als Teeven daardoor gezeik gaat krijgen gok ik zomaar.
Volgens mij is Teeven in principe nu gewoon 'burger'.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
Die deal gaat niet openbaar gemaakt worden als Teeven daardoor gezeik gaat krijgen gok ik zomaar.
Maar wel 1 met hele goede contactenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Teeven in principe nu gewoon 'burger'.
Nieuwsuur laat zich wel even gelden opeens, waarom?quote:
Dat dus. Als hij daardoor in de problemen kan geraken dan zal die deal niet openbaar worden. Ik geloof dat niet. Als hij niet in de problemen komt dan zal de deal wel eventueel openbaar gemaakt worden.quote:
Wanneer mag zij wat zeggen ik vind dat wel schattig een vrouw met en zachte Gquote:
Hopelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:40 schreef remlof het volgende:
Dit kan nog wel eens vervelend worden voor Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |