twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
Dat het zo mag zijn!twitter:
de waarheid achterhaald hem welquote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
ClapClapYourHands
En dan snel verwijderen.Held op sokken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scarymovie123 is the hero that Gotham deserves, but not the one it needs right now...and so we'll hunt him...because he can take it...because he's not a hero...he's a silent guardian, a watchful protector...the Dark Knight
Jij hebt echt aandacht nodig hequote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
ClapClapYourHands
En dan snel verwijderen.Held op sokken.
Toch geen verloren bonnetje dusquote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opstelten is als minister verantwoordelijk voor het gevoerde beleid; ook dat van zijn voorgangers. Ook heeft hij de kamer onjuiste informatie verstrekt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Fylax m'n zoon is dit niet te moeilijk allemaal voor je
Fred Teevenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ThePast het volgende:
Zijn er ook mensen die Ivo wel de goede man vinden voor zijn positie?
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt echt aandacht nodig he![]()
Maar goed, ik kan ook wat praatjes van wzv hier naar toe posten ben jij ook weg.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan ook wat praatjes van wzv hier naar toe posten ben jij ook weg.
Mag hopen van niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ThePast het volgende:
In 1982 was hij goed geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ThePast het volgende:
Beetje jammer ditquote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ThePast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Hij zei bij Verheijen hetzelfdequote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
bredje boiiquote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Gezicht het volgende:
Zo, kunnen ze bij V&J eindelijk eens in 2015 gaan leven. Tijd voor nieuw volk.
Dat is u mening, en die mag u hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef Super_Fucker_ het volgende:
Rutte: "Groot gemis voor het kabinet"
Zegt hij over een witwasser voor drugscriminelen....
Hoezo veel te gemakkelijk? Die 2 criminelen hebben jarenlang ongestoord hun gang kunnen gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende: [..]
Ik ben blij dat ze weg zijn, maar dit is allemaal weer veel te gemakkelijk gegaan. Pek en veren voor ze, verdomme.
twitter:arieslob twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:21:25Aftreden minister Opstelten/stas Teeven onvermijdelijk geworden en persoonlijk drama. Hadden wel eerst verantwoording in TK moeten afleggen. reageer retweet
Als we nou ook het geld terug konden draaien wat in die belachelijke wet werd in gepomptquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunnen we gelijk dat waardeloze wietbeleid van flopstelten terugdraaien
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
Komt er een fokspecial op de FP over alle wandaden en verdachte zaken van deze heren?
De AMvB volgt nog.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arieslob twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:21:25Aftreden minister Opstelten/stas Teeven onvermijdelijk geworden en persoonlijk drama. Hadden wel eerst verantwoording in TK moeten afleggen. reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
piep piep piep
En nu opdonderen
De angsthazenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scarymovie123 is the hero that Gotham deserves, but not the one it needs right now...and so we'll hunt him...because he can take it...because he's not a hero...he's a silent guardian, a watchful protector...the Dark Knight
Als de Tweede Kamer bloed ruikt, dan ruiken ze bloed.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Teeven kon beter proberen alles recht te lullen dat hij 2 miljoen euro bedoelde en niet 2 miljoen gulden.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed verwoordt Arie.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zal ik die uitprinten en verspreiden in het openbaar vervoer.quote:
Dan komen ze er nu toch te gemakkelijk vanaf mijn beste? Volgens mij zeggen we hetzelfde.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Hoezo veel te gemakkelijk? Die 2 criminelen hebben jarenlang ongestoord hun gang kunnen gaan.
Kalfsragout.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef richolio het volgende:
Als jullie één woord voor de rest van je leven zou mogen zeggen, welke was dat dan?
quote:
twitter:arieslob twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:23:26Vertrek bewindspersonen betekent niet dat debat niet gevoerd hoeft te worden. Er zijn veel vragen aan kabinet te stellen. Nu maar met MP. reageer retweet
Euhquote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef richolio het volgende:
Als jullie één woord voor de rest van je leven zou mogen zeggen, welke was dat dan?
Je verwacht t nietquote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De beerput gaat open, deal stond op papier bij de belastingdienst.
http://www.geenstijl.nl/a(...)dienstCeesHelman.pdf
Rullevantquote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Manchester dacht aan een pingel, maar het gebeurde buiten de 16.
VVD is dadelijk helemaal niets meer van over. Dit is nu de derde alquote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als we alle strontputten open trekken dan blijft er niemand meer over in den Haag.
Bedankt voor de update.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Manchester dacht aan een pingel, maar het gebeurde buiten de 16.
En niet te vergeten Gerrit 'Flipper' Zalmquote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef Martinello het volgende:
Alle DSB-VVD'ers aan het woord. Nu Frankie de Grave nog.
Ze kijkt zo lief.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:25 schreef Trebo het volgende:
Deze presentatrice kan prima Ivo opvolgen met haar eeuh's.
Arie heeft zowaar een goed punt hier.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:arieslob twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:23:26Vertrek bewindspersonen betekent niet dat debat niet gevoerd hoeft te worden. Er zijn veel vragen aan kabinet te stellen. Nu maar met MP. reageer retweet
quote:RUTTE OOK WEG: Zaterdag nam Mark Rutte het nog fier op voor Opstelten in het AD: "Ivo behoort tot de beste mensen die we hebben." Werd Rutte voorgelogen (en heeft hij dus zijn kabinet niet onder controle) of hield Rutte de hand boven het hoofd?
Huhh, waar komt dit document vandaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De beerput gaat open, deal stond op papier bij de belastingdienst.
http://www.geenstijl.nl/a(...)dienstCeesHelman.pdf
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:25:50Live - SP-leider Roemer: debat moet morgen gewoon doorgaan http://t.co/qsvC9zIfd6 http://t.co/rD4lguqwgI reageer retweet
Fight the system from the insidequote:Op maandag 9 maart 2015 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit geregeerd, gaat ook nooit gebeuren. Heb je dus niks aan.
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Arme kindjes moeten ook dure cadeaus
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil seks met Fleur agemaDan liever Marianne Thieme op z'n hondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de kiezer. Veel mensen zullen denken vvd icm mark verheijen. Komt een tijdje niet goed in het nieuws achter elkaar. Dat zal veel mensen afschrikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.
Dit boeit ze allebei echt geen fuck, geloof mequote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Opstelten is zo gigantisch genaaid door Teeven...
Als die hierna nog vriendjes zijn dan stinkt het zaakje erger dan een kadavertruck.
quote:
Hij ziet er inderdaad uit als een crimineelquote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is vast al gezegd maar door de enorme hoeveelheid posts kan ik niet alles lezen, maar Bas Haan ziet eruit als een boef.
Dat zag ik indd. Maar tis mij niet duidelijk waar gs dit document vandaan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond op GS, geen bron verder.
http://www.geenstijl.nl/m(...)apt_op.html#comments
Ja net een Italiaanse gangster.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is vast al gezegd maar door de enorme hoeveelheid posts kan ik niet alles lezen, maar Bas Haan ziet eruit als een boef.
Als je zou zeggen dat hij een friettent runt in Eindhoven-Noord zou je het geloven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ach, beide zijn binnenkort ergens miljoenen aan het binnengraaien in het bedrijfsleven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Opstelten is zo gigantisch genaaid door Teeven...
Als die hierna nog vriendjes zijn dan stinkt het zaakje erger dan een kadavertruck.
Stem, kapsel, kleding. Kan zo in een film.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit als een crimineel
Lekkende ambtenaartjes?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zag ik indd. Maar tis mij niet duidelijk waar gs dit document vandaan heeft.
Aldus het excuus van Greetquote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit al rustig thuis lekker te fappen griep te hebben
Likkebaardend die papieren beloerenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook echt die gare foto op de achtergrond
Nooit ziek geweest.quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:11:36In Volendam varen met visser Gerrit Schilder die door onzinregels minder mag vissen en 85% van zijn inkomen kwijt is. http://t.co/ARFdMSgRIJ reageer retweet
Serieus? Opstappen als het echt niet anders kan na alle onjuistheden noem ik geen verantwoordelijkheid nemen. Zeker niet als je ziet hoe Teeven als boos verongelijkt klein kleutertje wegstampte....quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.
Dat was natuurlijk mijn plan.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
Vanaf nu ben jij mijn voorbeeldquote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
Verantwoordelijkheid nemenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:22We gooien de uitzending om: Gerard Spong, @gertjansegers, @FerryMingelen & Robin Linschoten komen praten over de #teevendeal. reageer retweet
ooooohhh-barney.gifquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij ook weer snel aan de beurt.
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:33:43Debat morgen met minister-president reageer retweet
Ik zou alleen Laetitia Griffith doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Namen die rondzingen als opvolgers:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
Zelfs Uri Rosenthal komt nog voorbij.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:33:43Debat morgen met minister-president reageer retweet
Zometeen naar Pauw?quote:
Genot. Stomloop in Pauw topicquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:22We gooien de uitzending om: Gerard Spong, @gertjansegers, @FerryMingelen & Robin Linschoten komen praten over de #teevendeal. reageer retweet
Hoelaat is dat debat?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde voor die laatste anderhalve week....quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Joost Taverne
Toch hebben we twee bewindslieden nodig. Persoonlijk hoop ik dat Uri Rosenthal ons bespaard blijft. Dat was niet bepaald een succes op Buitenlandse Zaken. Overigens is die man 69, dus bijna net zo oud als Opstelten.quote:
Rutte is geen leider. Hij zal wel de volgende zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend dat Rutte ook over deze kwestie weer heel licht heeft gedacht. Eerst zegt hij over de Mark Verheijen show ''Opgeblazen'' en over de Bonnetjesgate ''So what?''
Er wordt geen verantwoording afgelegd, logisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Arcee het volgende:
De oppositie baalt dat ze morgen niet kunnen gaan drammen over aftreden.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
Ondertussen in Engeland
Manchester United 1 - 2 Arsenal.
Niet zo'n moeilijke vragen stellen, er zijn twee VVD'ers opgestapt en dat is leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:36 schreef ThePast het volgende:
Maar iemand die mij inhoudelijk kan uitleggen waarom deze man ipv armer juist rijker is geworden door justitie?
Want als het geld daadwerkelijk niet goed kon worden teruggeleid naar de drugshandel van Cees H kon justitie dit dan anders oplossen?
Sorryquote:
De naam van prof. Dr. Ing. Akkermans wordt ook genoemdquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Je UI werkt normaal al afleidend en nu helemaalquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kijk even naar <-- , dat is mijn excuusplaatje
Niet zo leuk is dat bijna niemand inhoudelijke kennis heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo'n moeilijke vragen stellen, er zijn twee VVD'ers opgestapt en dat is leuk.
Waar is je dmau5 ui?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Je UI werkt normaal al afleidend en nu helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |