Dat was natuurlijk mijn plan.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
Vanaf nu ben jij mijn voorbeeldquote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
Verantwoordelijkheid nemenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:22We gooien de uitzending om: Gerard Spong, @gertjansegers, @FerryMingelen & Robin Linschoten komen praten over de #teevendeal. reageer retweet
ooooohhh-barney.gifquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij ook weer snel aan de beurt.
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:33:43Debat morgen met minister-president reageer retweet
Ik zou alleen Laetitia Griffith doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Namen die rondzingen als opvolgers:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
Zelfs Uri Rosenthal komt nog voorbij.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:33:43Debat morgen met minister-president reageer retweet
Zometeen naar Pauw?quote:
Genot. Stomloop in Pauw topicquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:22We gooien de uitzending om: Gerard Spong, @gertjansegers, @FerryMingelen & Robin Linschoten komen praten over de #teevendeal. reageer retweet
Hoelaat is dat debat?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde voor die laatste anderhalve week....quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Joost Taverne
Toch hebben we twee bewindslieden nodig. Persoonlijk hoop ik dat Uri Rosenthal ons bespaard blijft. Dat was niet bepaald een succes op Buitenlandse Zaken. Overigens is die man 69, dus bijna net zo oud als Opstelten.quote:
Rutte is geen leider. Hij zal wel de volgende zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend dat Rutte ook over deze kwestie weer heel licht heeft gedacht. Eerst zegt hij over de Mark Verheijen show ''Opgeblazen'' en over de Bonnetjesgate ''So what?''
Er wordt geen verantwoording afgelegd, logisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Arcee het volgende:
De oppositie baalt dat ze morgen niet kunnen gaan drammen over aftreden.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
Ondertussen in Engeland
Manchester United 1 - 2 Arsenal.
Niet zo'n moeilijke vragen stellen, er zijn twee VVD'ers opgestapt en dat is leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:36 schreef ThePast het volgende:
Maar iemand die mij inhoudelijk kan uitleggen waarom deze man ipv armer juist rijker is geworden door justitie?
Want als het geld daadwerkelijk niet goed kon worden teruggeleid naar de drugshandel van Cees H kon justitie dit dan anders oplossen?
Sorryquote:
De naam van prof. Dr. Ing. Akkermans wordt ook genoemdquote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ard van der Steur
Laetitia Griffith
Klaas Dijkhoff
Joost Taverne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Je UI werkt normaal al afleidend en nu helemaalquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kijk even naar <-- , dat is mijn excuusplaatje
Niet zo leuk is dat bijna niemand inhoudelijke kennis heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo'n moeilijke vragen stellen, er zijn twee VVD'ers opgestapt en dat is leuk.
Waar is je dmau5 ui?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Je UI werkt normaal al afleidend en nu helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |