quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil seks met Fleur agemaDan liever Marianne Thieme op z'n hondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de kiezer. Veel mensen zullen denken vvd icm mark verheijen. Komt een tijdje niet goed in het nieuws achter elkaar. Dat zal veel mensen afschrikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.
Dit boeit ze allebei echt geen fuck, geloof mequote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Opstelten is zo gigantisch genaaid door Teeven...
Als die hierna nog vriendjes zijn dan stinkt het zaakje erger dan een kadavertruck.
quote:
Hij ziet er inderdaad uit als een crimineelquote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is vast al gezegd maar door de enorme hoeveelheid posts kan ik niet alles lezen, maar Bas Haan ziet eruit als een boef.
Dat zag ik indd. Maar tis mij niet duidelijk waar gs dit document vandaan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond op GS, geen bron verder.
http://www.geenstijl.nl/m(...)apt_op.html#comments
Ja net een Italiaanse gangster.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is vast al gezegd maar door de enorme hoeveelheid posts kan ik niet alles lezen, maar Bas Haan ziet eruit als een boef.
Als je zou zeggen dat hij een friettent runt in Eindhoven-Noord zou je het geloven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ach, beide zijn binnenkort ergens miljoenen aan het binnengraaien in het bedrijfsleven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Opstelten is zo gigantisch genaaid door Teeven...
Als die hierna nog vriendjes zijn dan stinkt het zaakje erger dan een kadavertruck.
Stem, kapsel, kleding. Kan zo in een film.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit als een crimineel
Lekkende ambtenaartjes?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zag ik indd. Maar tis mij niet duidelijk waar gs dit document vandaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |