Aldus het excuus van Greetquote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit al rustig thuis lekker te fappen griep te hebben
Likkebaardend die papieren beloerenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook echt die gare foto op de achtergrond
Nooit ziek geweest.quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:11:36In Volendam varen met visser Gerrit Schilder die door onzinregels minder mag vissen en 85% van zijn inkomen kwijt is. http://t.co/ARFdMSgRIJ reageer retweet
Serieus? Opstappen als het echt niet anders kan na alle onjuistheden noem ik geen verantwoordelijkheid nemen. Zeker niet als je ziet hoe Teeven als boos verongelijkt klein kleutertje wegstampte....quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Peilingen schommelen nogal in de weken voor verkiezingen. Wat je verder ook van Opstelten en Teeven vindt, ze nemen hun verantwoordelijkheid door af te treden. Ik zou niet weten waarom kiezers dat nog eens extra zouden afstraffen.
Dat was natuurlijk mijn plan.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
Vanaf nu ben jij mijn voorbeeldquote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand verwijderde m'n post en ik zette hem terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |