Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.quote:
Ik wil ook naar de Sportsbarquote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.
Ze gluurt vanaf een hoekje mee, wedden?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef housesoftheholy het volgende:
o ik kan niet vanavond
erg jammer
Jij bent echt een rare kerel man ;squote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
OT: Ik zorg voor kapsalons en hertog jannetjes.
O hier had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze gluurt vanaf een hoekje mee, wedden?
Beter dan alleen thuis in je haxball room zitten en hele tijd eigen goal maken heheh ;Dquote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Kom je ook?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Dan kom ikquote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
TARDIS vanaf nu praat ik niet meer met je
Verdomme dat was me wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
SOA-test?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme dat was me wat.
Moet nog steeds even naar de dokter denk ik ;s
Dat was zo gruwelijk!!! CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERSquote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef remi1986 het volgende:
denken dat ik naar Andre Hazes ga luisteren
Damn, wat je zegt ben jezelf.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
damn, staat er gewoon tussen domme trut
met je kop door de hleftquote:
ik wil het niet awkward maken maar volgens mij ben je niet uitgenodigdquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb alle andere afspraken voor vanavond afgezegd.#zinin
Kom op mang. Je wilt je boi toch niet teleurstellen of wel dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef eend112 het volgende:
Nee ja ik heb het echt druk vanavond sorry
Maakt niet uit, ik ben toch gestopt met Roken.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef Roken het volgende:
Ik ga niet om met mongooltjes zoals jullie.
Touchéquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben toch gestopt met Roken.
Oke oke zie je dan mvgrquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op mang. Je wilt je boi toch niet teleurstellen of wel dan?
Ah ik had je al een uur niet denigrerend zien zeuren, ik maakte me al zorgenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ah de jaarlijkse KLB meet die niet door gaat en waar alle kneusjes over fantaseren
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"quote:Op maandag 9 maart 2015 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah ik had je al een uur niet denigrerend zien zeuren, ik maakte me al zorgen
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"
oja hahahaha vet leuk dit topicje net doen of er meeting isquote:
Wat ben je toch kutquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja hahahaha vet leuk dit topicje net doen of er meeting isvet leuk
hahahaha nice wow.
maar ben benieuwd hoor
Jup. Net als je mama.quote:
Waar haal je dit absurde idee vandaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil het niet awkward maken maar volgens mij ben je niet uitgenodigd
Jammer, was wel leuk geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Oké dan kom ik niet. Doei!!!!
ik neem wel een pakje voor je meequote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Oké dan kom ik niet. Doei!!!!
Neem zelf mee dan, verder eet niemand.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Alleen als er oreo's zijn. Of is dat zo veel gevraagd??????
Ik denk niet dat wij hetzelfde feest in gedachte hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dan kom ik, ik neem de feesthoedjes mee. En confetti.
Ik neem bacardi mee!quote:
Ja man! Kom jij ook? Wat doe je aan??quote:
Ik lever gewoon een andere bijdrage.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij hetzelfde feest in gedachte hebben.
Maakt niet uit, feest is feestquote:Op maandag 9 maart 2015 15:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik lever gewoon een andere bijdrage.
dope fitquote:Op maandag 9 maart 2015 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Opgerolde broekspijpen, t-shirtje en mijn tweed packs
Waar is je "iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil" mentaliteit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar is je "iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil" mentaliteit.
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?
Snap jij niet dat het negatief becommentariëren van acties van anderen hetzelfde is als het afkeuren van deze acties waarbij je eigenlijk al laat blijken dat men het niet zou moeten doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?
barney.gifquote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".
Ik ben al zo vaak voor een fictieve bijeenkomst uitgenodigd hoor. Deze is net zo fictief.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".
Nee, snap ik niet. Wellicht hebben die mensen een ander doel dan ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap jij niet dat het negatief becommentariëren van acties van anderen hetzelfde is als het afkeuren van deze acties waarbij je eigenlijk al laat blijken dat men het niet zou moeten doen?
Noem maar namen hoor... sinds wanneer durf je dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Jammer dat deze leuke uitnodiging van TARDIS. uitgelopen is tot een ruzie tussen mensen die niet beter weten..
Ben je jezelf er van bewust dat je helemaal niet zo slim en gevat bent als dat je jezelf graag doet geloven?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, snap ik niet. Wellicht hebben die mensen een ander doel dan ik.
En omdat ze geen uitnodiging gekregen hebben .. :quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Jammer dat deze leuke uitnodiging van TARDIS. uitgelopen is tot een ruzie tussen mensen die niet beter weten..
Denk je is fissa.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Matip het volgende:
[..]
En omdat ze geen uitnodiging gekregen hebben .. :
Gelukkig ben jij er, hoink, om mij dat te vertellenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je jezelf er van bewust dat je helemaal niet zo slim en gevat bent als dat je jezelf graag doet geloven?
Nr 2quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallokloon van? eend? aber? bozehaas?
Hij liegt het is Eend.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
Ben blij dat je er mee instemt. Dit is een grote stap voor ons allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Gelukkig ben jij er, hoink, om mij dat te vertellen
Toot!!! ik heb je gemistquote:
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jijquote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben blij dat je er mee instemt. Dit is een grote stap voor ons allemaal.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik drukte te vroeg op enter. Natuurlijk niet.
Aannames zijn gevaarlijk Nootjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jij
Papagaaien ook, matip. Wees origineel, wees jezelfquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
oja ib4 hoinkvrindjes met backup
[..]
Papagaaien ook, matip. Wees origineel, wees jezelf
Volgens mij zijn er al minstens 4 mensen die zich daar over hebben geuit, maar die valse aannames die je steeds doet dat ik hier alleen in sta klopt gewoon niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jij
papagaaienquote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
ahahahah ;pp; spuit 11 lp;lp;p;s;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begin je krom te lullen 2Nutz, je kunt niet lukraak punten teniet doen puur omdat het je niet uitkomt.quote:
live.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Staat vanavond de KLB Radio ook aan??!?!
Op locatiequote:
Nu pas? eerder toch al?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu begin je krom te lullen 2Nutz, je kunt niet lukraak punten teniet doen puur omdat het je niet uitkomt.
Het is wat he meid.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al minstens 4 mensen die zich daar over hebben geuit, maar die valse aannames die je steeds doet dat ik hier alleen in sta klopt gewoon niet.
Pak hem! Stomp die laaggeletterde in elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha nou nou een spelfout snel pak hem daar op jongens!!
De ironie.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Perron 4 afgehuurd, DJ Hoink in een booth neergezet en dansen maar.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Staat vanavond de KLB Radio ook aan??!?!
Is dit een opdracht voor anderen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pak hem! Stomp die laaggeletterde in elkaar.
Klinkt als een knalfuifquote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Perron 4 afgehuurd, DJ Hoink in een booth neergezet en dansen maar.
Met van 2 tot half 4 een verslag van de avond tot dusver door Stompzinnig.
ohhh.. ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja anders kan 2NutZ het misschien niet vinden.
Hoeveel letters hebben die perrons dan? of vijfers met letters? dat lukt nog best hoor...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja anders kan 2NutZ het misschien niet vinden.
Wat zijn vijfers?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeveel letters hebben die perrons dan? of vijfers met letters? dat lukt nog best hoor...
Was typo. Toetsenbord C zit naast de V.quote:
Zijn wel meer op FOK! die dat willen. Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het schermquote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Matip het volgende:
Ik zou die 2Nutz echt wel in elkaar willen stompen.
En ik ben blij dat je eindelijk eens blij bent. Dat zure constant krijg je hartproblemen van.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogmaals ben ik blij dat je het zelf aankaart.
super mooi ja haahahh ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel meer op FOK! die dat willen. Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het schermzie je in het buitenbad, Enzo.
Het thema is vanavond dan ook #yoloswagquote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef pinman het volgende:
Waarom eigenlijk vanavond? Er zijn mensen die naar school moeten morgen.
Het is nog fantastischer dat een volwassen man meent dat hij een mastertroll is, terwijl hij eigenlijk niets meer is dan een ambetant kneusje.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het scherm![]()
Dat zei Matip ook al.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zin om die 2NutZ in elkaar te stompen man!! pfffffff!!
Dat is morgen op Arnhem CS. Vanavond eerst feest op Breda CS.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
En toch biljf je reagerenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nog fantastischer dat een volwassen man meent dat hij een mastertroll is, terwijl hij eigenlijk niets meer is dan een ambetant kneusje.
Heb je al last van je linkeroksel?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
En ik ben blij dat je eindelijk eens blij bent. Dat zure constant krijg je hartproblemen van.
Nee.quote:
haha in dat super koude bad?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel meer op FOK! die dat willen. Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het schermzie je in het buitenbad, Enzo.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja, ik wil je harde tepels zien.quote:
Waarom zit jij daar en weet jij van het bestaan af? ;squote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef wise het volgende:
heb link doorgestuurd naar homo sc in keldertje, aangezien dit toch een sausagefest gaat worden.
Je moeder heeft er zin in zei ze.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef wise het volgende:
heb link doorgestuurd naar homo sc in keldertje, aangezien dit toch een sausagefest gaat worden.
Wat jij zou doen zal mij een worst wezen. Verder doe en let ik wel gewoon op wat ik zelf wil.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou er maar goed op letten anders als het klopt wat je zegt.
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar en weet jij van het bestaan af? ;s
Ja klopt. Ik heb een pot vaseline voor haar gekocht voor vanavond en gezegd dat ze pas thuis mag komen als de pot leeg is.quote:
Wat intolerant van je.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.
[..]
Ja klopt. Ik heb een pot vaseline voor haar gekocht voor vanavond en gezegd dat ze pas thuis mag komen als de pot leeg is.
Het kan mij allemaal niet zo veel interesserenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn leuk initiatief neemt een vervelende wending zo.
Nog 20 minuten en dan vertrek ik naar Amsterdam CS. Heb ik de trein van 17:55 en ben ik om 19:04 op Breda, perron 8.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Dat soort dingen vertel ik jou helemaal niet. Jokkebrok.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.
Het is nu al een knalfeest.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ai, dan moet je er nog -4!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Nog 20 minuten en dan vertrek ik naar Amsterdam CS. Heb ik de trein van 17:55 en ben ik om 19:04 op Breda, perron 8.
Nee, ik openbaar geen DM's.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat soort dingen vertel ik jou helemaal niet. Jokkebrok.
Waar vertelde ik het dan volgens jou?quote:
ze moeten een beetje hard worden (:') ) en zich niet zo als wijven gedragen.quote:
is meer voor anaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.
Dat zeg ik toch.quote:
Stoere jongen hoor. Hou jezelf daar maar lekker bij. Dat eeuwige gezannik doe je voortaan maar lekker bij je moeder.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat jij zou doen zal mij een worst wezen. Verder doe en let ik wel gewoon op wat ik zelf wil.
Nee.quote:
Nogmaals ik doe lekker wat ik zelf wil... en ga helemaal geen dingen van jou aannemen hoink. Beetje arrogant om dat te denken ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor. Hou jezelf daar maar lekker bij. Dat eeuwige gezannik doe je voortaan maar lekker bij je moeder.
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals ik doe lekker wat ik zelf wil... en ga helemaal geen dingen van jou aannemen hoink.Beetje arrogant om dat te denken ook.
Ik vond het altijd wel een aardige user, maar wat een zeikerd is het geworden zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.
Nogmaals ik doe wat ik zelf wil... wanneer dringt het door?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.
Dan plaatsen we gewoon nog een laatste comment zodat je niet je geliefde laatste woord kan houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zo weg dus dm maar als je nog meer frustraties kwijt wil. Ik lees het morgen wel.
quote:
Dat vind ik jammer. Maar wel weer leuk om te horen dat jij blijkbaar dat ook wil.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan plaatsen we gewoon nog een laatste comment zodat je niet je geliefde laatste woord kan houden.
Je hebt je shine zo terug no worries.quote:
Ik probeer gewoon jouw kromme logica toe te passen. Je hebt nog 2 minuutjes 2Nutz. Lekker doorposten dan kan je er thuis nog van genieten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
Dat vind ik jammer. Maar wel weer leuk om te horen dat jij blijkbaar dat ook wil.
Waarom dan? je hebt er toch zo'n afkeer tegen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon jouw kromme logica toe te passen.
Matipquote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Een gekke meet zonder Haan33Wie gaat dan de feesttenten in brand steken?
totoquote:
Gedrag spiegelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom dan? je hebt er toch zo'n afkeer tegen?
valt me gewoon opquote:Op maandag 9 maart 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom jij een beetje passief agressief doen?
Vanavond echt maximaal naar de cholera!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Spongeboss. Waar is hij?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
en haas is er ook weer zie ik, is iedereen nu weer vrij?
Het gesquirt van je moeder is heerlijk verfrissend ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijg wel meer graag over je rug.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijg wel meer graag over je rug.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vanavond echt maximaal naar de cholera!!!
WAAR GAAN WE HEEN!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat interesseert me echt geen fuck.quote:
quote:
Sneeuw-leeuw toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar geen idee. Hij had laatst weer een nieuw account, maar daar zie ik hem ook nooit meer mee posten.
Ben altijd bang dat hij helemaal het spoor kwijt is geraakt.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar geen idee. Hij had laatst weer een nieuw account, maar daar zie ik hem ook nooit meer mee posten.
Ja.quote:
Zal vast wel meevallen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat hij helemaal het spoor kwijt is geraakt.
Weg gegaan, hij had er geen zin meer in om hier rond te hangen.quote:
Dat was socios toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het enige spoor dat die überhaupt had was het remspoor in zijn onderbroek.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Godverdomme moest lachen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het enige spoor dat die überhaupt had was het remspoor in zijn onderbroek.
zal jou eens goed laten komenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:46 schreef sperzieboontjes het volgende:
Is alles weer goedgekomen? Iedereen weer blij?
Rijmtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |