totoquote:
Gedrag spiegelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom dan? je hebt er toch zo'n afkeer tegen?
valt me gewoon opquote:Op maandag 9 maart 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom jij een beetje passief agressief doen?
Vanavond echt maximaal naar de cholera!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Spongeboss. Waar is hij?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
en haas is er ook weer zie ik, is iedereen nu weer vrij?
Het gesquirt van je moeder is heerlijk verfrissend ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijg wel meer graag over je rug.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijg wel meer graag over je rug.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vanavond echt maximaal naar de cholera!!!
WAAR GAAN WE HEEN!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat interesseert me echt geen fuck.quote:
quote:
Sneeuw-leeuw toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar geen idee. Hij had laatst weer een nieuw account, maar daar zie ik hem ook nooit meer mee posten.
Ben altijd bang dat hij helemaal het spoor kwijt is geraakt.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar geen idee. Hij had laatst weer een nieuw account, maar daar zie ik hem ook nooit meer mee posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |