Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.quote:
Ik wil ook naar de Sportsbarquote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.
Ze gluurt vanaf een hoekje mee, wedden?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nou drie keer op perron 4 staan wachten met Matip om je op te pikken, daar trap ik niet meer in.
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef housesoftheholy het volgende:
o ik kan niet vanavond
erg jammer
Jij bent echt een rare kerel man ;squote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
OT: Ik zorg voor kapsalons en hertog jannetjes.
O hier had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze gluurt vanaf een hoekje mee, wedden?
Beter dan alleen thuis in je haxball room zitten en hele tijd eigen goal maken heheh ;Dquote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Kom je ook?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Dan kom ikquote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
TARDIS vanaf nu praat ik niet meer met je
Verdomme dat was me wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
SOA-test?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme dat was me wat.
Moet nog steeds even naar de dokter denk ik ;s
Dat was zo gruwelijk!!! CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERSquote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef remi1986 het volgende:
denken dat ik naar Andre Hazes ga luisteren
Damn, wat je zegt ben jezelf.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
damn, staat er gewoon tussen domme trut
met je kop door de hleftquote:
ik wil het niet awkward maken maar volgens mij ben je niet uitgenodigdquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb alle andere afspraken voor vanavond afgezegd.#zinin
Kom op mang. Je wilt je boi toch niet teleurstellen of wel dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef eend112 het volgende:
Nee ja ik heb het echt druk vanavond sorry
Maakt niet uit, ik ben toch gestopt met Roken.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef Roken het volgende:
Ik ga niet om met mongooltjes zoals jullie.
Touchéquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben toch gestopt met Roken.
Oke oke zie je dan mvgrquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op mang. Je wilt je boi toch niet teleurstellen of wel dan?
Ah ik had je al een uur niet denigrerend zien zeuren, ik maakte me al zorgenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ah de jaarlijkse KLB meet die niet door gaat en waar alle kneusjes over fantaseren
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"quote:Op maandag 9 maart 2015 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah ik had je al een uur niet denigrerend zien zeuren, ik maakte me al zorgen
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"
oja hahahaha vet leuk dit topicje net doen of er meeting isquote:
Wat ben je toch kutquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja hahahaha vet leuk dit topicje net doen of er meeting isvet leuk
hahahaha nice wow.
maar ben benieuwd hoor
Jup. Net als je mama.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |