quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef housesoftheholy het volgende:
o ik kan niet vanavond
erg jammer
Jij bent echt een rare kerel man ;squote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
OT: Ik zorg voor kapsalons en hertog jannetjes.
O hier had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze gluurt vanaf een hoekje mee, wedden?
Beter dan alleen thuis in je haxball room zitten en hele tijd eigen goal maken heheh ;Dquote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Kom je ook?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef wise het volgende:
laatste moment afzeggingen en uit eindelijk met ze 3-en daar zitten om je heen te kijken en over fok zitten giechelen.
goed bezig
Dan kom ikquote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
TARDIS vanaf nu praat ik niet meer met je
Verdomme dat was me wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
SOA-test?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme dat was me wat.
Moet nog steeds even naar de dokter denk ik ;s
Dat was zo gruwelijk!!! CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERS, CHAMPAGNE SHOWERSquote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel weer een knalfeest worden, net zoals het zogenaamde feest bij Frank laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |