Denk je is fissa.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Matip het volgende:
[..]
En omdat ze geen uitnodiging gekregen hebben .. :
Gelukkig ben jij er, hoink, om mij dat te vertellenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je jezelf er van bewust dat je helemaal niet zo slim en gevat bent als dat je jezelf graag doet geloven?
Nr 2quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallokloon van? eend? aber? bozehaas?
Hij liegt het is Eend.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
Ben blij dat je er mee instemt. Dit is een grote stap voor ons allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Gelukkig ben jij er, hoink, om mij dat te vertellen
Toot!!! ik heb je gemistquote:
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jijquote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben blij dat je er mee instemt. Dit is een grote stap voor ons allemaal.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik drukte te vroeg op enter. Natuurlijk niet.
Aannames zijn gevaarlijk Nootjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jij
Papagaaien ook, matip. Wees origineel, wees jezelfquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
oja ib4 hoinkvrindjes met backup
[..]
Papagaaien ook, matip. Wees origineel, wees jezelf
Volgens mij zijn er al minstens 4 mensen die zich daar over hebben geuit, maar die valse aannames die je steeds doet dat ik hier alleen in sta klopt gewoon niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ons allemaal? de enige die zich zo stoort en er zich constant over moet uiten ben jij
papagaaienquote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
oja ib4 hoinkvrindjes met backup
[..]
Papagaaien ook, matip. Wees origineel, wees jezelf
quote:
ahahahah ;pp; spuit 11 lp;lp;p;s;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begin je krom te lullen 2Nutz, je kunt niet lukraak punten teniet doen puur omdat het je niet uitkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |