Waar haal je dit absurde idee vandaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil het niet awkward maken maar volgens mij ben je niet uitgenodigd
Jammer, was wel leuk geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Oké dan kom ik niet. Doei!!!!
ik neem wel een pakje voor je meequote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Oké dan kom ik niet. Doei!!!!
Neem zelf mee dan, verder eet niemand.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Alleen als er oreo's zijn. Of is dat zo veel gevraagd??????
Ik denk niet dat wij hetzelfde feest in gedachte hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dan kom ik, ik neem de feesthoedjes mee. En confetti.
Ik neem bacardi mee!quote:
Ja man! Kom jij ook? Wat doe je aan??quote:
Ik lever gewoon een andere bijdrage.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij hetzelfde feest in gedachte hebben.
Maakt niet uit, feest is feestquote:Op maandag 9 maart 2015 15:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik lever gewoon een andere bijdrage.
dope fitquote:Op maandag 9 maart 2015 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Opgerolde broekspijpen, t-shirtje en mijn tweed packs
Waar is je "iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil" mentaliteit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zou me geen zorgen maken hoor... maar dit is wel echt een goede reden om even "denigrerend" (ik noem het realistisch) te "zeuren"
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar is je "iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil" mentaliteit.
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?
Snap jij niet dat het negatief becommentariëren van acties van anderen hetzelfde is als het afkeuren van deze acties waarbij je eigenlijk al laat blijken dat men het niet zou moeten doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoezo? zeg ik hiermee dat men niet zelf mag weten wat men mag doen?
barney.gifquote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".
Ik ben al zo vaak voor een fictieve bijeenkomst uitgenodigd hoor. Deze is net zo fictief.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar dusdanig vervelend vindt dat je niet uitgenodigd bent dat je even "realistisch wil zeuren".
Nee, snap ik niet. Wellicht hebben die mensen een ander doel dan ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap jij niet dat het negatief becommentariëren van acties van anderen hetzelfde is als het afkeuren van deze acties waarbij je eigenlijk al laat blijken dat men het niet zou moeten doen?
Noem maar namen hoor... sinds wanneer durf je dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Jammer dat deze leuke uitnodiging van TARDIS. uitgelopen is tot een ruzie tussen mensen die niet beter weten..
Ben je jezelf er van bewust dat je helemaal niet zo slim en gevat bent als dat je jezelf graag doet geloven?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, snap ik niet. Wellicht hebben die mensen een ander doel dan ik.
En omdat ze geen uitnodiging gekregen hebben .. :quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Jammer dat deze leuke uitnodiging van TARDIS. uitgelopen is tot een ruzie tussen mensen die niet beter weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |