Het is nog fantastischer dat een volwassen man meent dat hij een mastertroll is, terwijl hij eigenlijk niets meer is dan een ambetant kneusje.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het scherm![]()
Dat zei Matip ook al.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zin om die 2NutZ in elkaar te stompen man!! pfffffff!!
Dat is morgen op Arnhem CS. Vanavond eerst feest op Breda CS.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
En toch biljf je reagerenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nog fantastischer dat een volwassen man meent dat hij een mastertroll is, terwijl hij eigenlijk niets meer is dan een ambetant kneusje.
Heb je al last van je linkeroksel?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
En ik ben blij dat je eindelijk eens blij bent. Dat zure constant krijg je hartproblemen van.
Nee.quote:
haha in dat super koude bad?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel meer op FOK! die dat willen. Toch mooi een onbekende zo ver krijgen via wat letters op het schermzie je in het buitenbad, Enzo.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja, ik wil je harde tepels zien.quote:
Waarom zit jij daar en weet jij van het bestaan af? ;squote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef wise het volgende:
heb link doorgestuurd naar homo sc in keldertje, aangezien dit toch een sausagefest gaat worden.
Je moeder heeft er zin in zei ze.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef wise het volgende:
heb link doorgestuurd naar homo sc in keldertje, aangezien dit toch een sausagefest gaat worden.
Wat jij zou doen zal mij een worst wezen. Verder doe en let ik wel gewoon op wat ik zelf wil.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou er maar goed op letten anders als het klopt wat je zegt.
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar en weet jij van het bestaan af? ;s
Ja klopt. Ik heb een pot vaseline voor haar gekocht voor vanavond en gezegd dat ze pas thuis mag komen als de pot leeg is.quote:
Wat intolerant van je.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
omdat ik die flikkers aan het uitschelden ben.
[..]
Ja klopt. Ik heb een pot vaseline voor haar gekocht voor vanavond en gezegd dat ze pas thuis mag komen als de pot leeg is.
Het kan mij allemaal niet zo veel interesserenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn leuk initiatief neemt een vervelende wending zo.
Nog 20 minuten en dan vertrek ik naar Amsterdam CS. Heb ik de trein van 17:55 en ben ik om 19:04 op Breda, perron 8.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Dat soort dingen vertel ik jou helemaal niet. Jokkebrok.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.
Het is nu al een knalfeest.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ai, dan moet je er nog -4!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Nog 20 minuten en dan vertrek ik naar Amsterdam CS. Heb ik de trein van 17:55 en ben ik om 19:04 op Breda, perron 8.
Nee, ik openbaar geen DM's.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat soort dingen vertel ik jou helemaal niet. Jokkebrok.
Waar vertelde ik het dan volgens jou?quote:
ze moeten een beetje hard worden (:') ) en zich niet zo als wijven gedragen.quote:
is meer voor anaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
2Nutz vertelde dat jouw moeder wel goed nat is. Met andere woorden; laat die vaseline maar achterwege.
Dat zeg ik toch.quote:
Stoere jongen hoor. Hou jezelf daar maar lekker bij. Dat eeuwige gezannik doe je voortaan maar lekker bij je moeder.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat jij zou doen zal mij een worst wezen. Verder doe en let ik wel gewoon op wat ik zelf wil.
Nee.quote:
Nogmaals ik doe lekker wat ik zelf wil... en ga helemaal geen dingen van jou aannemen hoink. Beetje arrogant om dat te denken ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor. Hou jezelf daar maar lekker bij. Dat eeuwige gezannik doe je voortaan maar lekker bij je moeder.
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals ik doe lekker wat ik zelf wil... en ga helemaal geen dingen van jou aannemen hoink.Beetje arrogant om dat te denken ook.
Ik vond het altijd wel een aardige user, maar wat een zeikerd is het geworden zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.
Nogmaals ik doe wat ik zelf wil... wanneer dringt het door?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een hele verstandige, stoere vent 2Nutz. Dat meen ik. Neem vooral geen dingen aan van anderen, maar denk ook niet dat anderen het van jou wel zouden aannemen. Dus die eeuwige commando pogingen zou je in het vervolg ook maar laten. Scheelt je een hoop energie.
Dan plaatsen we gewoon nog een laatste comment zodat je niet je geliefde laatste woord kan houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zo weg dus dm maar als je nog meer frustraties kwijt wil. Ik lees het morgen wel.
quote:
Dat vind ik jammer. Maar wel weer leuk om te horen dat jij blijkbaar dat ook wil.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan plaatsen we gewoon nog een laatste comment zodat je niet je geliefde laatste woord kan houden.
Je hebt je shine zo terug no worries.quote:
Ik probeer gewoon jouw kromme logica toe te passen. Je hebt nog 2 minuutjes 2Nutz. Lekker doorposten dan kan je er thuis nog van genieten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
Dat vind ik jammer. Maar wel weer leuk om te horen dat jij blijkbaar dat ook wil.
Waarom dan? je hebt er toch zo'n afkeer tegen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon jouw kromme logica toe te passen.
Matipquote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Een gekke meet zonder Haan33Wie gaat dan de feesttenten in brand steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |