Bedankt voor deze waardevolle meningquote:Op maandag 9 maart 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet juist de echte kijken, met Kevin Spacey. Die oude serie kent niemand verder.
Je zei nog net niet dat je een dakterras en 3 badkamers hadquote:
Studentequote:Op maandag 9 maart 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post foto's van Annie ipv dit mens.
[..]
Dat vind ik best groot voor een student, maar nogmaals gefeliciteerd ermee!
[..]
Een studentenkamer van 300m², dat zie je niet vaak.
Gast.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zei nog net niet dat je een dakterras en 3 badkamers had
Graag gedaan pik, ik heb eigenlijk best vaak waardevolle meningen waar heel veel mensen wat aan hebben.quote:
Echt een saaie aidsserie was dat.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn wel toffe oude series, Twin Peaks bijvoorbeeld met Dale CooperGod.
Oh ja sorry, dacht even dat er alleen mannen op deze website zaten maar je had je foto laten zien.quote:
Die vond ik ook tof. Of anders X-Files.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn wel toffe oude series, Twin Peaks bijvoorbeeld met Dale CooperGod.
Dat je een paleisje in Amsterdam hebt met vijf gouden kranen, een serre, een bibliotheek en een balzaalquote:
Doet me denken aan het leven van Tufkal, die schijnt veel meegemaakt te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks, omdat je leven één grote aaneenschakeling van ellende is?
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks, omdat je leven één grote aaneenschakeling van ellende is?
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je een paleisje in Amsterdam hebt met vijf gouden kranen, een serre, een bibliotheek en een balzaal
Nee, ga maar naar bed.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef sp3c het volgende:
krijgen we de photoshop nu nog te zien of hoe zit het nu eigenlijk
Van harte en nog vele jarenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
[..]![]()
Ik vier dat ik tien maanden geen seks heb gehad.
Die was ik alweer vergeten manquote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef sp3c het volgende:
krijgen we de photoshop nu nog te zien of hoe zit het nu eigenlijk
Is je DM inmiddels al vol?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vier dat ik tien maanden geen seks heb gehad.
je moeder is nog niet moequote:
Dankjewel!quote:
Nee joh, zelfs FOK!kers zijn bang van mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |