je moet niet die klikken, dat is helemaal matigquote:Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
12 minuten bijna, dat ga ik nu niet kijken. Zitten er draken in? Dan kijk ik morgen.
anderhalve minuut ofzo, daarna begint er een gast de trailer te analyseren, dat hoef je niet per se te zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
12 minuten bijna, dat ga ik nu niet kijken. Zitten er draken in? Dan kijk ik morgen.
denk niet dat er veel mensen zijn die dit gelovenquote:
Ik hoorde al geklets van de producers of zo, dat vind ik sowieso nooit interessant.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet die klikken, dat is helemaal matig
gewoon ff de echte trailer zoeken
Dat laaste dusquote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
anderhalve minuut ofzo, daarna begint er een gast de trailer te analyseren, dat hoef je niet per se te zien.
Heb een minuut gekeken, veelbelovend.quote:
Terecht.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef sp3c het volgende:
denk niet dat er veel mensen zijn die dit geloven
tettenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
sexy gesprekken dit, kan iemand ff tetten posten?
arjan1112, die rookt tegenwoordig in het POL-Cafe.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef sp3c het volgende:
yoki heb je tenminste wat aan
vroeger hadden we ook die gezellige profroker, waar is die gebleven?
Ja, post dan niksquote:Op maandag 9 maart 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
Nee dat doe ik niet![]()
Was ook een nepperd denk ik, tekening of photoshop.
deserteur!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
arjan1112, die rookt tegenwoordig in het POL-Cafe.
Als je Game of Thrones niet kan waarderen moet je gewoon oprotten.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat er veel mensen zijn die dit geloven
waarschijnlijk alleen Fylax en Duindorp
Goedzo Corrie, niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik zal nog eens wat zeggenNu doe ik het juist niet meer he.
Dat deed je al niet, dus er verandert niks.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik zal nog eens wat zeggenNu doe ik het juist niet meer he.
Touchequote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed je al niet, dus er verandert niks.
je moeder moet oprottenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Game of Thrones niet kan waarderen moet je gewoon oprotten.
nou sexy idd cnorquote:
Nee, ik geprobeerde de neppe nogmaals te kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Rene, heb je de echte house of cards nog gezien?
Wat een lelijke fotoquote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Laat ik nog eens het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
Het is ook wel een beetje saai. Mannen die over politiek praten. Maar de echte vind ik mooi, gebeurt steeds wat intrigequote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik geprobeerde de neppe nogmaals te kijken.
teringsaai.
Je moet juist de echte kijken, met Kevin Spacey. Die oude serie kent niemand verder.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje saai. Mannen die over politiek praten. Maar de echte vind ik mooi, gebeurt steeds wat intrige
Als jij er bent.quote:
28m2quote:Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groot?
[..]
Ach het is alweer bijna lente, dan moet je de bloemetjes buiten zetten.
Ik zei appartementquote:
Post foto's van Annie ipv dit mens.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Laat ik nog eens het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
Dat vind ik best groot voor een student, maar nogmaals gefeliciteerd ermee!quote:
Een studentenkamer van 300m², dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
De kamer van Hannes is bijna een vrijstaand huis, echt schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |