Goedzo Corrie, niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik zal nog eens wat zeggenNu doe ik het juist niet meer he.
Dat deed je al niet, dus er verandert niks.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik zal nog eens wat zeggenNu doe ik het juist niet meer he.
Touchequote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed je al niet, dus er verandert niks.
je moeder moet oprottenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Game of Thrones niet kan waarderen moet je gewoon oprotten.
nou sexy idd cnorquote:
Nee, ik geprobeerde de neppe nogmaals te kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Rene, heb je de echte house of cards nog gezien?
Wat een lelijke fotoquote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Laat ik nog eens het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
Het is ook wel een beetje saai. Mannen die over politiek praten. Maar de echte vind ik mooi, gebeurt steeds wat intrigequote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik geprobeerde de neppe nogmaals te kijken.
teringsaai.
Je moet juist de echte kijken, met Kevin Spacey. Die oude serie kent niemand verder.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje saai. Mannen die over politiek praten. Maar de echte vind ik mooi, gebeurt steeds wat intrige
Als jij er bent.quote:
28m2quote:Op maandag 9 maart 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groot?
[..]
Ach het is alweer bijna lente, dan moet je de bloemetjes buiten zetten.
Ik zei appartementquote:
Post foto's van Annie ipv dit mens.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Laat ik nog eens het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
Dat vind ik best groot voor een student, maar nogmaals gefeliciteerd ermee!quote:
Een studentenkamer van 300m², dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
De kamer van Hannes is bijna een vrijstaand huis, echt schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |