Ja, ik was in de war omdat er door het slotje gepost is.quote:
Echt hè.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef DjeDje het volgende:
Wilde al bijna zelf kapen. Jeetje dat duurde lang.
ja zeker geprobeerd op een laptop van 400 euroquote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb het op allebei uitgeprobeerd, maar echt een groot verschil. Als het meeviel had ik natuurlijk lekker goedkoop een laptopje gekocht.
Morgen begint het echte leven weer.quote:
Nee nee haha, i7. Bit snelheid wel wat minder. Laptop van 700euro.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeker geprobeerd op een laptop van 400 euro
Pak een Asus uit de N55 serie, wedden dat Photoshop, Premiere, Illustrator etc. daar prima op draaien?
Ik moet gvd echt wat doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja vervelend, weer de hele dag FOK!ken...bah
Zal wel even duren.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef remi1986 het volgende:
maar DjeDje, als jij een macbook wil, moet je dat gewoon kopen
zeker zonder videokaart. Adobe producten profiteren van een dedicated videokaartquote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee haha, i7. Bit snelheid wel wat minder. Laptop van 700euro.
Jelly, mad en het zit diepquote:
Als jij mijn werk doetquote:
wtfquote:
Als jij mijn werk dan ook doetquote:Op zondag 8 maart 2015 22:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jelly, mad en het zit diep
[..]
Als jij mijn werk doet
[..]
wtf![]()
tuurlijk nietquote:
Ik heb etto 5 keer ofzo gedisst.quote:
Nee die was gestopt om die recordpogingen shitquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dagenlang op FOK! zitten en dan roepen dat anderen kansloos zijn..
Wie ben je en wat zit je dwars?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de SC ook he, het afvoerputje van KLB
Moira. niet kennen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wie ben je en wat zit je dwars?
Ze heeft gelijk, KLB SC was vet totdat jullie, KLB verkiezingen-fags, hier kwamen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ze is gewoon jaloers dat ze niet in de klb SC mag mee posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ben je daar nou nog steeds niet overheen?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, KLB SC was vet totdat jullie, KLB verkiezingen-fags, hier kwamen.
En dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, KLB SC was vet totdat jullie, KLB verkiezingen-fags hier kwamen.
Oh shit.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat ze niet in de klb SC mag mee posten.
Iedereen mag hier posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat ik hier nu wel meepost terwijl jij zegt dat ik hier eigenlijk helemaal niet mee mag postenquote:
Moet toch met levende wezens omgaan op jouw werk?quote:
Ga snel weg danquote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat ik hier nu wel meepost terwijl jij zegt dat ik hier eigenlijk helemaal niet mee mag postenyolo
quote:
quote:
quote:
Dan ga je toch weg? Hoe moeilijk is het.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, KLB SC was vet totdat jullie, KLB verkiezingen-fags, hier kwamen.
Dit over jezelf zeggenquote:
Lijkt me stug.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Snelste topic.quote:
Hater.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga je toch weg? Hoe moeilijk is het.
[..]
Dit over jezelf zeggen
[..]
Lijkt me stug.
Die zit nog steeds te fappen op zijn recordtopic waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef Moira. het volgende:
Ja in ABOHeb Fylax niet zien meeposten though
gisteren half 3quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen?
Ja je PI is eindelijk vrolijkquote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens slecht in curvefever.
HOE WEET JE DAT?!!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens slecht in curvefever.
Ik stem alleen als je ook kunt stemmen op de Halbe_Zijlstra_Award.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen?
Haha de tering jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zit nog steeds te fappen op zijn recordtopic waarschijnlijk.
Maakte jullie wel eens in.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT?!!IK HEB EEN GEMIDDELD TOT GOEDE SCORE JAAA?!!?!!!!
Oh het is niet alleen haxball waarin je bijna iedereen disst?quote:
Iets met "allesgoed" weet niet meer precies.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat was je username daar? Heb dat echt ruim een half jaar niet meer gespeeld
Kijk zo wel even in m'n vriendenlijstjequote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets met "allesgoed" weet niet meer precies.
Dat is allemaal kinderspel in vergelijking met wat ik in battlefield2 aanricht..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh het is niet alleen haxball waarin je bijna iedereen disst?
Mur en Vas, die tijd jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit.
Hoewel ik niet zo veel met de kliek heb, hoewel Mur en Vas
Nee, ik was hier eerderquote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dan ga je toch weg? Hoe moeilijk is het.
Ik faal zo hard met haxball hequote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh het is niet alleen haxball waarin je bijna iedereen disst?
Mur en Vas zijn baasjens.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mur en Vas, die tijd ja.
[..]
Nee, ik was hier eerder.
Vast niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk zo wel even in m'n vriendenlijstjeof stond je daar niet tussen?
Ach, who cares... Zolang je debit en credet maar snapt toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mur en Vas, die tijd ja.
[..]
Nee, ik was hier eerder.
Ik begin er de laatste tijd iets beter in te worden.quote:
Lijkt me prachtig jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik ooit in een inrichting zou worden opgenomen hoop ik in hun gezelschap te zijn.
toto is sowieso kansloos goed in al die kutspelletjesquote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin er de laatste tijd iets beter in te worden.Van hzaw of toto bijvoorbeeld winnen wil alleen nog niet echt lukken meestal.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ach, who cares... Zolang je debit en credet maar snapt toch?
Van Toto gaat je ook nooit lukken, die speelt al veelte lang.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin er de laatste tijd iets beter in te worden.Van hzaw of toto bijvoorbeeld winnen wil alleen nog niet echt lukken meestal.
Heb twee keer van hem gewonnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van Toto gaat je ook nooit lukken, die speelt al veelte lang.
Debit is wel goed toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die lamlul zegt nog "credet" ook, wat een pauper.
Even quoten nog, jij kan deze dus ook nooit meer erin gooienquote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ach, who cares... Zolang je debit en credet maar snapt toch?
weet ik niet, gebruik dat woordje omdat de coole mensen hier het ook gebruikenquote:
In het engels wel :squote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee schelden alsjeblieft?
Mijn achternicht is overleden aan dom.
HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE
Oké.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je zou je bestaan eens moeten tr'en.
WIL JE NIE KOME VEGTE DAN?!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het hier leuker als er geen fitties zijn.
ik sleur je van je fietsquote:
Where is the love?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
that's the reason why sometimes i'm feeling underquote:
Beste soort humor sowiesoquote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms is flauw stiekem toch een beetje grappig
Undervalued?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
that's the reason why sometimes i'm feeling under
Ook.quote:
Ik denk armoedzaaier/schooier.quote:
Nou flikker ook maar op danquote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
Maar ik ging weg want ik mocht hier niet posten dus doei![]()
Klap Monopoly even wil je?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
Dat dacht ik ook, maar tegenwoordig wordt het te pas en te onpas gebruikt. Dus ik ben vrij verward.. ;squote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk armoedzaaier/schooier.
Vindt waarschijnlijk z'n oorsprong in verpauperd oftewel tot armoede vervallen.
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.
Misschien zou je eens kunnen overwegen om gewoon normaal mee te posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.
Ben veel te verlegen om hier mee om te gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch wel he, stiekem mij hierheen lokken.
Kusje op je bolletje
Haha, die grap van deadprezquote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien zou je eens kunnen overwegen om gewoon normaal mee te posten.
dWc_RuffRyder =$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wiens kloon je was, sorry
ATBAN Klannquote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
that's the reason why sometimes i'm feeling under
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
OhjaNou ook een kusje op jouw bolletje dan
Toedels
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso liefde van mij#deadprez4mod
Toch wel triest dat dit nooit officieel is uitgegeven en al die pulp wel.quote:
Ik heb nog nooit een stoere nigga zo'n ongelofelijke rauwe en pijnlijke anus zien hebben over zoiets als een internet dingetje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Pats! Die zitquote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stoere nigga zo'n ongelofelijke rauwe en pijnlijke anus zien hebben over zoiets als een internet dingetje.
Is ook alleen maar bij de aanwezigheid van 1 of 2 bepaalde trolletjes. Snap ook niet dat iedereen daar nog op in gaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Jou vergeet ik niet, kut jeu de boelerquote:
Voelde me toch wel beetje aan de kant geschoven andersquote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou vergeet ik niet, kut jeu de boeler
Sry ik maak het goed met je, ik heb paaseitjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voelde me toch wel beetje aan de kant geschoven anders
Geen trek meerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry ik maak het goed met je, ik heb paaseitjes.
Naam leek te veel op adorabelle.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heb je eigenlijk alweer een nieuwe account aber
QFT broeder.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
shotsquote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was toch dezelfde persoon?
Iedereen verwarde mij met dat manwijfquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heb je eigenlijk alweer een nieuwe account aber
Oldschool jwt.quote:
Stik dan maarquote:
Nee grapje :$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds 2007 zul je wel genoeg slowchats gezien hebben dan
Telt niet want jij bent al dood van binnenquote:
wow deze doet echt zeer..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Telt niet want jij bent al dood van binnen
Mooi.quote:
Je had dan ook gewoon Uberkullie moeten blijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Iedereen verwarde mij met dat manwijf![]()
vond het wel mooiquote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het altijd awkward als Aragorn gaat zingen aan het einde van LotR
Sterf toch gods kutjong met je croissantpenisquote:
Oké laat maar weten wanneer je niet meer ongesteld bent xoxoquote:
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagjequote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterf toch gods kutjong met je croissantpenis
Hongerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagje.
[ afbeelding ]
Ik heb echt al zo lang zin in KFC, hou opquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagje.
[ afbeelding ]
praten we over poolen of ruzzle?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké laat maar weten wanneer je niet meer ongesteld bent xoxo
Een goede schnitzel vergelijken met KFC.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb echt al zo lang zin in KFC, hou opWaarom terg je me zo
Ruzzle? :$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
praten we over poolen of ruzzle?
Houd je tyfusbek, tipikutquote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Een goede schnitzel vergelijken met KFC.
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :squote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben toe aan een nieuw spelletje eigenlijk
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.quote:
Noh, ik vergeef het je. Ook een therapiesessie nodig? Donderdagavond is mijn spreekuur weer. Neem contact op met hoink voor een afspraak.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.
Nee, ik krop liever alles op om over tien jaar depressief en met een burn out thuis te zitten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Noh, ik vergeef het je. Ook een therapiesessie nodig? Donderdagavond is mijn spreekuur weer. Neem contact op met hoink voor een afspraak.
ff kijken dan.. nee, ja, weeniequote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :s
Ik wilde daar ooit eens werken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.
Heb ik ook gedaan. Ging alleen wel vervelen na een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik krop liever alles op om over tien jaar depressief en met een burn out thuis te zitten.
Lijkt me echt geen reet aanquote:
Gewoon je depressiviteit wegvreten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Ging alleen wel vervelen na een tijdje.
Kan je het hebben.quote:
Gelukkig had je de Albert Heijn nog.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wifen.
Ik wilde daar wel afstudeerstage lopen. Of nouja, het zat in m'n longlist
.
kan niks vindenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :s
Werk is werk :squote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wifen.
Ik wilde daar wel afstudeerstage lopen. Of nouja, het zat in m'n longlist
.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat "vieze guy" moest erbij man, je moet toch nog even je walging uitspreken hè.
Daarom vermeld je het even expliciet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet niet of dit bedoeld is als sneer jegens mij, maar die is dan toch wel mislukt.
En waar is dat nou weer goed voor?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou in elkaar slaan als die homo in Frankrijk.
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkopquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom vermeld je het even expliciet.
Ik ook nietquote:
Dat was wel sick though.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van al die blikken erwtensoep op het bovenste schap zetten krijg je wel spieren ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh echtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over iets van onderhand 3 maanden geleden.
Kloptquote:
Dat is alleen op donderdag. Gezien je de luister aantallen ookal uit je hoofd weet zou ik toch wel hebben verwacht dat je dit ook wel zou snappen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkop.
Moet je maar niet zo vulnerable doenquote:
wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Zit ik wat schepen te tracken voor de noorse kust. Zie ik er eentje: de Breivik Junior. Jesus man xD
Ehm, waar werk je? Nou op de Breivik Junior in Noorwegen.
kom ik beter over als ik stoer doe?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo vulnerable doen
Zeg wat je wil, maar zijn show trekt steeds meer luisteraars aan, juist omdat hij het leuk doet en de inspanning vertoont om FOK! te vermaken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkop.
Wat voor knopjes heb je allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Stompzinnig het volgende:
en toenneh ging die over mijn ouders beginnee en toenneeeh werd ik mad
Laat dwc maar joh. Ik hoef dat niet te verdedigen. Vind het wel vermakelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar zijn show trekt steeds meer luisteraars aan, juist omdat hij het leuk doet en de inspanning vertoont om FOK! te vermaken.
Wat is jouw inbreng?
Ja :$quote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom ik beter over als ik stoer doe?
Mmmgyus heeft om de zoveel tijd last van agressieve nostalgie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik las iets over rellen, dus ik meld mij bij deze. Ik kies alvast de kant van Hoink, ga nu even terug lezen
Jij zou het goed doen in bepaalde regimes.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik las iets over rellen, dus ik meld mij bij deze. Ik kies alvast de kant van Hoink, ga nu even terug lezen
Ik ken die jonge man. Die is niet helemaal wijsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mmmgyus heeft om de zoveel tijd last van agressieve nostalgie.
Zoek zelfquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter zoek je een nieuwe spelletje dan
Ik doe het ALTIJD goedquote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in bepaalde regimes.
Hey klaploperquote:
Moet die naam niet gekeurd worden ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Zit ik wat schepen te tracken voor de noorse kust. Zie ik er eentje: de Breivik Junior. Jesus man xD
Ehm, waar werk je? Nou, op de Breivik Junior in Noorwegen.
Ben al bezig poppekequote:
Meneer l'Aupair voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte naam, weg met de sociaaldemocratie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Ehm, waar werk je? Nou, op de Breivik Junior in Noorwegen.
Je moeder d'r controller ligt nog hier a mattie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken die jonge man. Die is niet helemaal wijs
Zijn snor figureert wel eens als bezem in reclamespotjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgt je snor ook een opleiding? Vieze guy.
Lijkt me sterk. Maar ik zal hem wel even op komen halen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder d'r controller ligt nog hier a mattie.
Heb walrussen gezien met minder ranzige soepsnorren.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn snor figureert wel eens als bezem in reclamespotjes.
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Meneer l'Aupair voor jou!Ik denk dat ik de leeftijd bereikt heb om geen Au pair nodig te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar point taken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
waarom gaan 80% van jouw posts over hoinks snor?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb walrussen gezien met minder ranzige soepsnorren.
waar de mond vol van is....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gaan 80% van jouw posts over hoinks snor?
Zo begon het ook bij Hitler.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gaan 80% van jouw posts over hoinks snor?
heldquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Stompzinnig het volgende:
K&W / Staand slapen
KLB / Niet kunnen slapen
GC / Pijn in benen
GC / Staant slapen
GC / Staand slapen
ONZ / Staand slapen
K&W / Staand slapen
GC / Staand slapen
_____________________!
Hehequote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Stompzinnig het volgende:
K&W / Staand slapen
KLB / Niet kunnen slapen
GC / Pijn in benen
GC / Staant slapen
GC / Staand slapen
ONZ / Staand slapen
K&W / Staand slapen
GC / Staand slapen
_____________________!
Ik kan hieruit concluderen dat je niet zittent plastquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Stompzinnig het volgende:
K&W / Staand slapen
KLB / Niet kunnen slapen
GC / Pijn in benen
GC / Staant slapen
GC / Staand slapen
ONZ / Staand slapen
K&W / Staand slapen
GC / Staand slapen
_____________________!
er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben blij dat ik YouTube heb ontdekt, met YouTube kan je naar muziek luisteren wanneer er geen KLB Radio is.
Verhip, je kan de videoclips ook nog zienquote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben blij dat ik YouTube heb ontdekt, met YouTube kan je naar muziek luisteren wanneer er geen KLB Radio is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Stompzinnig het volgende:
K&W / Staand slapen
KLB / Niet kunnen slapen
GC / Pijn in benen
GC / Staant slapen
GC / Staand slapen
ONZ / Staand slapen
K&W / Staand slapen
GC / Staand slapen
_____________________!
Nee, ik rij in een Fiatquote:Op maandag 9 maart 2015 00:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: heb je coole waggie?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Fiat Punto.quote:
RIP PPP moet je er bij zetten als je zoiets post dat doen de echte ookquote:
Ik neem het mee in de evaluatie.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
RIP PPP moet je er bij zetten als je zoiets post dat doen de echte ook
Die heb ik nietquote:
Gelukkig ben je wel gezegend met een knappe kop en een dosis talentquote:
Ga je lekkerquote:
gewoon yolo toch niet danquote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef housesoftheholy het volgende:
geen zin om aan deze dag te beginnen
Vandaag ook gewoon de enige 2 uur college geskipt hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef housesoftheholy het volgende:
geen zin om aan deze dag te beginnen
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik word te oud om te vluchten voor verantwoordelijkheden, echt vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |