Geen trek meerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry ik maak het goed met je, ik heb paaseitjes.
Naam leek te veel op adorabelle.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heb je eigenlijk alweer een nieuwe account aber
QFT broeder.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.
shotsquote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was toch dezelfde persoon?
Iedereen verwarde mij met dat manwijfquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heb je eigenlijk alweer een nieuwe account aber
Oldschool jwt.quote:
Stik dan maarquote:
Nee grapje :$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds 2007 zul je wel genoeg slowchats gezien hebben dan
Telt niet want jij bent al dood van binnenquote:
wow deze doet echt zeer..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Telt niet want jij bent al dood van binnen
Mooi.quote:
Je had dan ook gewoon Uberkullie moeten blijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Iedereen verwarde mij met dat manwijf![]()
vond het wel mooiquote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het altijd awkward als Aragorn gaat zingen aan het einde van LotR
Sterf toch gods kutjong met je croissantpenisquote:
Oké laat maar weten wanneer je niet meer ongesteld bent xoxoquote:
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagjequote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterf toch gods kutjong met je croissantpenis
Hongerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagje.
[ afbeelding ]
Ik heb echt al zo lang zin in KFC, hou opquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zin in een kipschnitzel, niet zo'n vies supermarktding, maar van echt vlees en zo'n lekker gekruid laagje.
[ afbeelding ]
praten we over poolen of ruzzle?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké laat maar weten wanneer je niet meer ongesteld bent xoxo
Een goede schnitzel vergelijken met KFC.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb echt al zo lang zin in KFC, hou opWaarom terg je me zo
Ruzzle? :$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
praten we over poolen of ruzzle?
Houd je tyfusbek, tipikutquote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Een goede schnitzel vergelijken met KFC.
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :squote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben toe aan een nieuw spelletje eigenlijk
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.quote:
Noh, ik vergeef het je. Ook een therapiesessie nodig? Donderdagavond is mijn spreekuur weer. Neem contact op met hoink voor een afspraak.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.
Nee, ik krop liever alles op om over tien jaar depressief en met een burn out thuis te zitten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Noh, ik vergeef het je. Ook een therapiesessie nodig? Donderdagavond is mijn spreekuur weer. Neem contact op met hoink voor een afspraak.
ff kijken dan.. nee, ja, weeniequote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :s
Ik wilde daar ooit eens werken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon zin in een bucket KFC en als ik kip zie krijg ik daar nog meer zin in.
Heb ik ook gedaan. Ging alleen wel vervelen na een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik krop liever alles op om over tien jaar depressief en met een burn out thuis te zitten.
Lijkt me echt geen reet aanquote:
Gewoon je depressiviteit wegvreten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Ging alleen wel vervelen na een tijdje.
Kan je het hebben.quote:
Gelukkig had je de Albert Heijn nog.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wifen.
Ik wilde daar wel afstudeerstage lopen. Of nouja, het zat in m'n longlist
.
kan niks vindenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoek een leuk spel dan. En wat doe je emo, heeft hoth je gedumpt ofzo :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |