Werk is werk :squote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wifen.
Ik wilde daar wel afstudeerstage lopen. Of nouja, het zat in m'n longlist
.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat "vieze guy" moest erbij man, je moet toch nog even je walging uitspreken hè.
Daarom vermeld je het even expliciet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet niet of dit bedoeld is als sneer jegens mij, maar die is dan toch wel mislukt.
En waar is dat nou weer goed voor?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou in elkaar slaan als die homo in Frankrijk.
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkopquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom vermeld je het even expliciet.
Ik ook nietquote:
Dat was wel sick though.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van al die blikken erwtensoep op het bovenste schap zetten krijg je wel spieren ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh echtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over iets van onderhand 3 maanden geleden.
Kloptquote:
Dat is alleen op donderdag. Gezien je de luister aantallen ookal uit je hoofd weet zou ik toch wel hebben verwacht dat je dit ook wel zou snappen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkop.
Moet je maar niet zo vulnerable doenquote:
wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Zit ik wat schepen te tracken voor de noorse kust. Zie ik er eentje: de Breivik Junior. Jesus man xD
Ehm, waar werk je? Nou op de Breivik Junior in Noorwegen.
kom ik beter over als ik stoer doe?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo vulnerable doen
Zeg wat je wil, maar zijn show trekt steeds meer luisteraars aan, juist omdat hij het leuk doet en de inspanning vertoont om FOK! te vermaken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkop.
Wat voor knopjes heb je allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Stompzinnig het volgende:
en toenneh ging die over mijn ouders beginnee en toenneeeh werd ik mad
Laat dwc maar joh. Ik hoef dat niet te verdedigen. Vind het wel vermakelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar zijn show trekt steeds meer luisteraars aan, juist omdat hij het leuk doet en de inspanning vertoont om FOK! te vermaken.
Wat is jouw inbreng?
Ja :$quote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom ik beter over als ik stoer doe?
Mmmgyus heeft om de zoveel tijd last van agressieve nostalgie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik las iets over rellen, dus ik meld mij bij deze. Ik kies alvast de kant van Hoink, ga nu even terug lezen
Jij zou het goed doen in bepaalde regimes.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik las iets over rellen, dus ik meld mij bij deze. Ik kies alvast de kant van Hoink, ga nu even terug lezen
Ik ken die jonge man. Die is niet helemaal wijsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mmmgyus heeft om de zoveel tijd last van agressieve nostalgie.
Zoek zelfquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter zoek je een nieuwe spelletje dan
Ik doe het ALTIJD goedquote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in bepaalde regimes.
Hey klaploperquote:
Moet die naam niet gekeurd worden ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Zit ik wat schepen te tracken voor de noorse kust. Zie ik er eentje: de Breivik Junior. Jesus man xD
Ehm, waar werk je? Nou, op de Breivik Junior in Noorwegen.
Ben al bezig poppekequote:
Meneer l'Aupair voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte naam, weg met de sociaaldemocratie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef niels0 het volgende:
Ehm, waar werk je? Nou, op de Breivik Junior in Noorwegen.
Je moeder d'r controller ligt nog hier a mattie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken die jonge man. Die is niet helemaal wijs
Zijn snor figureert wel eens als bezem in reclamespotjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgt je snor ook een opleiding? Vieze guy.
Lijkt me sterk. Maar ik zal hem wel even op komen halen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moeder d'r controller ligt nog hier a mattie.
Heb walrussen gezien met minder ranzige soepsnorren.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn snor figureert wel eens als bezem in reclamespotjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |