Werk is werk :squote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wifen.
Ik wilde daar wel afstudeerstage lopen. Of nouja, het zat in m'n longlist
.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat "vieze guy" moest erbij man, je moet toch nog even je walging uitspreken hè.
Daarom vermeld je het even expliciet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet niet of dit bedoeld is als sneer jegens mij, maar die is dan toch wel mislukt.
En waar is dat nou weer goed voor?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou in elkaar slaan als die homo in Frankrijk.
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkopquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom vermeld je het even expliciet.
Ik ook nietquote:
Dat was wel sick though.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van al die blikken erwtensoep op het bovenste schap zetten krijg je wel spieren ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh echtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over iets van onderhand 3 maanden geleden.
Kloptquote:
Dat is alleen op donderdag. Gezien je de luister aantallen ookal uit je hoofd weet zou ik toch wel hebben verwacht dat je dit ook wel zou snappen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ga jij nou maar je radioshow hosten voor 10 FOK!kers en een halve paardenkop.
Moet je maar niet zo vulnerable doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |