weet ik niet, gebruik dat woordje omdat de coole mensen hier het ook gebruikenquote:
In het engels wel :squote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee schelden alsjeblieft?
Mijn achternicht is overleden aan dom.
HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE
Oké.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je zou je bestaan eens moeten tr'en.
WIL JE NIE KOME VEGTE DAN?!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het hier leuker als er geen fitties zijn.
ik sleur je van je fietsquote:
Where is the love?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
that's the reason why sometimes i'm feeling underquote:
Beste soort humor sowiesoquote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms is flauw stiekem toch een beetje grappig
Undervalued?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
that's the reason why sometimes i'm feeling under
Ook.quote:
Ik denk armoedzaaier/schooier.quote:
Nou flikker ook maar op danquote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
Maar ik ging weg want ik mocht hier niet posten dus doei![]()
Klap Monopoly even wil je?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
Dat dacht ik ook, maar tegenwoordig wordt het te pas en te onpas gebruikt. Dus ik ben vrij verward.. ;squote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk armoedzaaier/schooier.
Vindt waarschijnlijk z'n oorsprong in verpauperd oftewel tot armoede vervallen.
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.
Misschien zou je eens kunnen overwegen om gewoon normaal mee te posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je gezelschap in deze paar post anders prettiger dan de posts hier van die newfags gecombineerd in heel 2015.
Ben veel te verlegen om hier mee om te gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch wel he, stiekem mij hierheen lokken.
Kusje op je bolletje
Haha, die grap van deadprezquote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien zou je eens kunnen overwegen om gewoon normaal mee te posten.
dWc_RuffRyder =$quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wiens kloon je was, sorry
ATBAN Klannquote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
that's the reason why sometimes i'm feeling under
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
OhjaNou ook een kusje op jouw bolletje dan
Toedels
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso liefde van mij#deadprez4mod
Toch wel triest dat dit nooit officieel is uitgegeven en al die pulp wel.quote:
Ik heb nog nooit een stoere nigga zo'n ongelofelijke rauwe en pijnlijke anus zien hebben over zoiets als een internet dingetje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Pats! Die zitquote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stoere nigga zo'n ongelofelijke rauwe en pijnlijke anus zien hebben over zoiets als een internet dingetje.
Is ook alleen maar bij de aanwezigheid van 1 of 2 bepaalde trolletjes. Snap ook niet dat iedereen daar nog op in gaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Jou vergeet ik niet, kut jeu de boelerquote:
Voelde me toch wel beetje aan de kant geschoven andersquote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou vergeet ik niet, kut jeu de boeler
Sry ik maak het goed met je, ik heb paaseitjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voelde me toch wel beetje aan de kant geschoven anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |