Nou ik bedoel meer dat ik hier nu wel meepost terwijl jij zegt dat ik hier eigenlijk helemaal niet mee mag postenquote:
Moet toch met levende wezens omgaan op jouw werk?quote:
Ga snel weg danquote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat ik hier nu wel meepost terwijl jij zegt dat ik hier eigenlijk helemaal niet mee mag postenyolo
quote:
quote:
quote:
Dan ga je toch weg? Hoe moeilijk is het.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, KLB SC was vet totdat jullie, KLB verkiezingen-fags, hier kwamen.
Dit over jezelf zeggenquote:
Lijkt me stug.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat ze niet in de klb SC mag mee posten.
Snelste topic.quote:
Hater.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga je toch weg? Hoe moeilijk is het.
[..]
Dit over jezelf zeggen
[..]
Lijkt me stug.
Die zit nog steeds te fappen op zijn recordtopic waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef Moira. het volgende:
Ja in ABOHeb Fylax niet zien meeposten though
gisteren half 3quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen?
Ja je PI is eindelijk vrolijkquote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens slecht in curvefever.
HOE WEET JE DAT?!!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens slecht in curvefever.
Ik stem alleen als je ook kunt stemmen op de Halbe_Zijlstra_Award.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen?
Haha de tering jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zit nog steeds te fappen op zijn recordtopic waarschijnlijk.
Maakte jullie wel eens in.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT?!!IK HEB EEN GEMIDDELD TOT GOEDE SCORE JAAA?!!?!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |