Omdat mijn studentenkamer nogal klein is (7m^2 ongeveer) wil ik de ruimte zo optimaal mogelijk benutten. Mijn idee is om een schuin bed te maken, dat bijna recht tegen de muur staat, waartegen ik dan staand kan slapen. Dit bespaart veel ruimte, en achter het bed is dan ook nog een beetje ruimte om rommel te bewaren. Mijn kamer ik vrij hoog (ik denk bijna 3 meter), dus misschien kan ik het ook nog op een lage kast bouwen o.i.d., zodat ik nog meer ruimte heb.
Ik weet alleen nog niet precies hoe ik ga zorgen dat ik goed blijf staan. Mijn eerste idee was om gewoon aan de zijkant twee hoge randen te maken, maar misschien kan ik ook gewoon de vorm van mijn lichaam precies ombouwen met houdt o.i.d. en dit dan bekleden met iets zachtst zodat ik gewoon keurig in een vaste houding in mijn bed lig/sta. Ik had ook het idee om mezelf met een autogordel vast te maken, maar dat is misschien moeilijk in te bouwen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten hoe groot de hoek tussen het bed en de muur minimaal moet zijn en wat de beste manier is om te zorgen dat ik in het bed blijf als ik ga slapen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!