quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik moet er niet aan denken om geen vis en schaaldieren te eten
quote:
Beter een rare gozer dan een binkie.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische gozer man.
Dat valt mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
Denken mij te kennen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel jou wil kennen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel iemand hier kent
Kijk eens in de spiegel ;D hehuehhahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Veel plezier met je Beats by Drequote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
ff 4 e-mail adresjes invullen op Dixons.nl en een 20 euro kortingscode binnen, zo rollen wij
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.quote:
I feed on haters bro.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Ik weet t Eend. Gouwe gozer.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.
Alsof jij hier niet alleen komt posten als minstens een van je holmaten aanwezig isquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lief dat je zo enthousiast bent maar volgens mij verkopen ze die daar niet
Onmogelijk.quote:
Die zijn lekker jaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Gewoon altijd Zwitserland zijn.quote:
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwzquote:
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip"quote:
ik weet niet waarom je altijd zo passief agressief naar mij moet doen, ik heb geen problemen met jou :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?
heb ik nu geen geld voorquote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwz
jaquote:
hahahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip". Misschien verzacht dat hun pijn iets.
quote:
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet alleen komt posten als minstens een van je holmaten aanwezig is.
Oh haha dacht ik. joh nou nu weer even normaal ;Dquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je altijd zo passief agressief naar mij moet doen, ik heb geen problemen met jou :s
Daarom juistquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah![]()
![]()
Maar nee, het laatste waar ik aan denk zijn Fokkers als ik lig te neuken.![]()
kom vechten dan, zonder holmatenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.
want?quote:
battlefield hardline voor de ps4quote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh haha dacht ik. joh nou nu weer even normaal ;D
Wat ga je kopen?
ripquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah![]()
![]()
Maar nee, het laatste waar ik aan denk zijn Fokkers als ik lig te neuken.![]()
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.quote:
Nee dan denk ik altijd aan vingerbietel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenecht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
prijzengeldquote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit datquote:
prijzengeldquote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.
Vandaag haat ik niemand, goede weer heeft mij rustig gemaaktquote:
Zwitsal is ook goede zalfquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit dat
Ik zag laatst een mongool met een klompvoet, toen schoot je username wel even in m'n hoofd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenecht hoor
Zou daar best willen wonenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit dat
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mongool met een klompvoet, toen schoot je username wel even in m'n hoofd.
Niks zeggen :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Hardop gelachen en mijn vader vroeg wat er was.Wat moet ik nou?
fuck dit lijkt best welquote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ram je echt in elkaar
1. Ze krijgt elke avond bezoek en dan moeten ze eerst uitgebreid op de gang staan schreeuwenquote:
Hehe, yoquote:
Ik weet nog steeds niet wie je eigenlijk bent en je praatjes kan ik ook al niet serieus nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
prijzengeld![]()
als jij niet gaat zeuren dat het lastig is je tandjes van de straat op te rapen met je gebroken handjes
Eer valt er niet te halen bij hem, alleen een muffe geur en acné.quote:
Lekker met allemaal tyfusreclame ertussendoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Lord of the Rings - Return of the king op RTL 5.
Was meer een algemene opmerking.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je mijn stoere praatjes niet serieus?
die film is van zichzelf al lang, moet er niet aan denken hoe lang die is met reclamesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme het lijkt me echt verschrikkelijk om zo'n lange film met elk kwartier reclame te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je zo wanhopig?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker met allemaal haxballeclame ertussendoor.
neem je onze stoere praatjes niet serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking.
ik wil haar adres natuurlijk hebben om met de slet in kwestie een volwassen gesprek te voeren, en haar laten inzien dat ze ook een goed leven kan hebben zonder slet te zijn.quote:
Ik walg van jullie allemaal wel een beetje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je onze stoere praatjes niet serieus?
Alsof je niet je stoel hebt moeten vervangen na dit topicquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik walg van jullie allemaal wel een beetje.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
Lord of the rings en The Hobbit beide nog nooit gekeken.
ik alleen eerste LOTR, Hobbit lijkt me echt tantoe saaiquote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
Dat geeft niet, jullie hadden toch geen match gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
te snel swipen op Tindah en zodoende een jongeman met een prachtige puppy disliken.![]()
wat is de jongeman met zijn prachtige puppy een lucky boy!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
te snel swipen op Tindah en zodoende een jongeman met een prachtige puppy disliken.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik alleen eerste LOTR, Hobbit lijkt me echt tantoe saai
Wanneer post je een nieuwe asspic?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
er zit blijkbaar zoveel onzin in die Hobbit trilogie dat iemand er één film van minder dan 3 uur van heeft gemaakt. dan kijk ik liever die ooit.quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil haar adres natuurlijk hebben om met de slet in kwestie een volwassen gesprek te voeren, en haar laten inzien dat ze ook een goed leven kan hebben zonder slet te zijn.
pls.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof je niet je stoel hebt moeten vervangen na dit topic
het is allemaal één groot verhaal. In deel 3 zie je bijvoorbeeld hoe Sauron dat oog werd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
ik heb alleen het eerste deel van de Hobbit gezien, ik vond er niks aan vergeleken met LOTR
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh damn, dan heb ik 'm van FOK!leaks. Mag er wel wezen hoor.
En? Had het 't gewenste effect?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht er eens goed aan te doen antwoorden van mijn broertje uit te proberen.
Ik vind dit zo'n intrigerende jongen, ik zit me steeds af te vragen wat hij op dat moment dachtquote:
Ik heb het andersom.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk. Maar dat komt door Martin Freeman.
hetzelfde geintje als bij Star Wars dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is allemaal één groot verhaal. In deel 3 zie je bijvoorbeeld hoe Sauron dat oog werd.
Ja lekker helemdag Popcorn time en FOK!enquote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
ik zit te twijfelen of ik morgen vrij zal nemen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n intrigerende jongen, ik zit me steeds af te vragen wat hij op dat moment dacht
er wordt alleen maar *** muziek gedraaid.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef remi1986 het volgende:
Radio KLB
http://www.klbradioonline.webeden.co.uk/
ja weet het, dat is een of andere vage UK zender. Maar er werd gevraagd om Radio KLBquote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
er wordt alleen maar *** muziek gedraaid.![]()
Klb radio van Hoink is beter.
3 sterren muziek? is toch best goed danquote:Op zondag 8 maart 2015 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
er wordt alleen maar *** muziek gedraaid.![]()
Klb radio van Hoink is beter.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 sterren muziek? is toch best goed dan
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, 10 is het hoogste.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd wat flauwquote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe kan je lekker rustig fokken met dat muziek aan?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister al een liveset van de Stuiterbeesten (Pussy Lounge)
ah dit is nog niks joh ... ik luister op werk altijd speedcore/terror. Kan ik me goed bij concentrerenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe kan je lekker rustig fokken met dat muziek aan?
flikker op, hoef die drama nietquote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Feestjes? Je hoort een gezin te stichten met je leeftijd.
het houdt je wel wakkerquote:Op zondag 8 maart 2015 20:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah dit is nog niks joh ... ik luister op werk altijd speedcore/terror. Kan ik me goed bij concentreren
Deze, fucking nice nummer ... Dj Pyrutquote:
Geen. En flikker maar mooi op met je commentaar Meloewa. Je mag commentaar hebben op mijn leven, zodra je mijn hypotheek gaat betalen ok?quote:
Geef maar bankrekeningnummer komt inorde, ik fix je.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Geen. En flikker maar mooi op met je commentaar Meloewa. Je mag commentaar hebben op mijn leven, zodra je mijn hypotheek gaat betalen ok?
je hoeft helemaal niks te fixen. Gewoon ophoerenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Geef maar bankrekeningnummer komt inorde, ik fix je.
Rot zelf opquote:Op zondag 8 maart 2015 20:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niks te fixen. Gewoon ophoeren
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niks te fixen. Gewoon ophoeren
Jij hbt duidelijk je dag niet hequote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
die sneeuwbanner mag ook wel weg trouwens
yoo remi1987quote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
die sneeuwbanner mag ook wel weg trouwens
ik heb moeite met jouquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb moeite met al die domme meisjes accounts uit elkaar te houden.
Brutaal joch, ik had je moeder kunnen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
ga ff wegquote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Brutaal joch, ik had je moeder kunnen zijn.
Allemaal strontvervelendquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Schaam je!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
Je aangesproken voelenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar niemand wilde met je neuken hahahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ken zijn vader heel goed, hele leuke manquote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar niemand wilde met je neuken hahahaha
Zag de edit.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe noem je iets wat groen is en een gewei heeft
een dophert ahahahahahahahha
2 stokken?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe noem je iets wat groen is en een gewei heeft
een dophert ahahahahahahahha
Moet echt verboden worden hier.quote:
The turn of the screw.quote:
Doe eens even voor voor hem aub.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je met je muis naar de rechterbovenhoek en dan klik je op het rode kruisje.
Niet op je Mac zitten.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je met je muis naar de rechterbovenhoek en dan klik je op het rode kruisje.
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik heb geen geld voor een macbook.
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.
Is dat aan te raden? Ik heb soms de behoefte mijn laptop door het gesloten raam naar buiten te mieterenquote:
Kindertjes willen wel meer, dus leg je zelfhulpboek met straat-oneliners maar weer weg en gewoon weer gaan spelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.
Met andere woorden pak je biezen mattie.
Model uit eind 2011 en loopt nog als een tiet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Is dat aan te raden? Ik heb soms de behoefte mijn laptop door het gesloten raam naar buiten te mieteren
Mijne komt ook uit 2011 en is flink stervende. Wat een ellende.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Model uit eind 2011 en loopt nog als een tiet.
RIPquote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijne komt ook uit 2011 en is flink stervende. Wat een ellende.
Wat voor één heb je?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef remi1986 het volgende:
mijn pc is van 2009 en draait nog als een tiet
Hoe doe je dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef remi1986 het volgende:
mijn pc is van 2009 en draait nog als een tiet
quote:
zelfbouw. i5 750, 4GB RAM, AMD 5770 op een goed duur moederbord. Speel Dragon Age 3 op highquote:
Daar gaat het mis.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef remi1986 het volgende:
geen malware/virussen/rommel hebben.. moet je eens kijken hoe snel je pc blijft al die jaren
Dat oook..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik heb geen geld voor een macbook.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.
Haha, nicequote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.
Met andere woorden pak je biezen mattie.
Niet eens i7 en 4gb is zo 2008quote:Op zondag 8 maart 2015 22:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
zelfbouw. i5 750, 4GB RAM, AMD 5770 op een goed duur moederbord. Speel Dragon Age 3 op high
Firefox + Adblock + CCleaner + NOD32 + Windows updates + Windows Firewall + Windows Defender hier.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef remi1986 het volgende:
geen malware/virussen/rommel hebben.. moet je eens kijken hoe snel je pc blijft al die jaren
Ben jij die halve neger?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Firefox + Adblock + CCleaner + NOD32 + Windows updates + Windows Firewall + Windows Defender hier.
En eens in de zoveel tijd defragmenteren.
2009 zeg ik tochquote:
defragmentatie heeft sinds NTFS geen enkele zin meer. Dat was nog in de tijd van FAT32quote:Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Firefox + Adblock + CCleaner + NOD32 + Windows updates + Windows Firewall + Windows Defender hier.
En eens in de zoveel tijd defragmenteren.
Misschien moet je naar werk zoeken en niet naar vacatures.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
Ugh. Altijd dat gezeik van mijn ouders dat ik een baan moet zoeken en blabla.
Terwijl ik gewoon elke dag vacatures zoek.![]()
Halve? Of nouja, in feite 1/8e Aziatisch, hoezo?quote:
Oh echtquote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef remi1986 het volgende:
defragmentatie heeft sinds NTFS geen enkele zin meer. Dat was nog in de tijd van FAT32
ik zou trouwens ook NOD32 vervangen door MalwareBytes Premium. Helemaal omdat je ook Windows Defender draait. Zo vertraag je alleen maar onnodig de boelquote:Op zondag 8 maart 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Halve? Of nouja, in feite 1/16e Aziatisch, hoezo?
[..]
Oh echt. Toch blijf ik het doen uit nostalgische overwegingen
.
Dat wil zeggen niet compleet donker getintquote:Op zondag 8 maart 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Halve? Of nouja, in feite 1/8e Aziatisch, hoezo?
[..]
Oh echt. Toch blijf ik het doen uit nostalgische overwegingen
.
Mijn pc liep een keer vast toen ik scan deedquote:Op zondag 8 maart 2015 22:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wat voor resultaten iedereen hier krijgt na een MalwareBytes scan
Ik wou dat ik werkloos was. De hele dag series kijken en op FOK! hangen en snacks etenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
Ugh. Altijd dat gezeik van mijn ouders dat ik een baan moet zoeken en blabla.
Terwijl ik gewoon elke dag vacatures zoek.![]()
Ik heb een sony vaio en die doet het prima.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat oook..
Maar wil wel snel aanschaffen ivm handiger voor school. Maar ieder zegt wat anders..
moet je minder porno kijkenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn pc liep een keer vast toen ik scan deed
Haha was grapje joh. Heb zelf een oud barrel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
2009 zeg ik toch
[..]
defragmentatie heeft sinds NTFS geen enkele zin meer. Dat was nog in de tijd van FAT32
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
TOPICSTARTER : FYLAX
WAAR? 40+
TIJD: 22:15
POST GO GO GO
DM IEDEREEN
POST IN ALLE SLOWCHATS
LETS GO
Ook maar één keer in de zoveel tijd, scan vaker met NOD32quote:Op zondag 8 maart 2015 22:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zou trouwens ook NOD32 vervangen door MalwareBytes Premium. Helemaal omdat je ook Windows Defender draait. Zo vertraag je alleen maar onnodig de boel
Correct, caramelkleurquote:Op zondag 8 maart 2015 22:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat wil zeggen niet compleet donker getint
ja ach NOD32 is ook wel lekker licht. In ieder geval beter dan Norton of McAfeequote:Op zondag 8 maart 2015 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook maar één keer in de zoveel tijd, scan vaker met NOD32. Merk geen vertraging though
.
Komt het niet door.quote:
Haha die mod heeft vals gespeeld met lapoquote:
niks mis met een vaio. Jammer dat die niet meer verkocht worden in Nederland gemaakt wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een sony vaio en die doet het prima.
Ik zou gek worden. Is 2 dagen leuk.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik werkloos was. De hele dag series kijken en op FOK! hangen en snacks eten
Norton en McAfee zijn zo begin jaren '00quote:Op zondag 8 maart 2015 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ach NOD32 is ook wel lekker licht. In ieder geval beter dan Norton of McAfee
Ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Norton bestaat toch ook niet meer? McAfee is volgens mij prima.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Norton en McAfee zijn zo begin jaren '00. Altijd gezeik mee ook.
nee allebei rommelquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Norton bestaat toch ook niet meer? McAfee is volgens mij prima.
Nee snap ik hoor. Zijn heel veel goede laptops. Maar aangezien ik adobe programma's nodig heb en ik dat gewoon veel beter vind werken op ios, wil ik een macbook.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde. Maar ik *bekijk vacatures.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien moet je naar werk zoeken en niet naar vacatures.
ja dat dan weer wel. Kan ik niks over zeggen. Ik zou alleen nooit een Macbook kopen. Sterker nog, dat komt hier de deur niet eens inquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor. Zijn heel veel goede laptops. Maar aangezien ik adobe programma's nodig heb en ik dat gewoon veel beter vind werkend op de ios, wil ik een macbook.
Ik wel 3x ofseauoquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haha jullie hebben niet meegepost in het recordtopic sukkels
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's geen "doe ik niet".
HAHA WILLOOW KIJKT PORNO.
Maar jij werkt fulltime. Ik heb gewoon nog school.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik werkloos was. De hele dag series kijken en op FOK! hangen en snacks eten
Is mislukt toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik welquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
srs?quote:
Dat ging toch niet door?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je klinkt als mn vader nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel. Kan ik niks over zeggen. Ik zou alleen nooit een Macbook kopen. Sterker nog, dat komt hier de deur niet eens in
ik snap het wel hoor. Het is gewoon een feit dat die programma's beter draaien op een Macbook. Niet dat het niet goed draait op Windows maar goed, dat terzijdequote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je klinkt als mn vader nu.![]()
Die snapt het niet waarom ík er een wil. En wilt het volgens mij ook niet snappen..
Zwaar mislukt zooitje.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef deadprez het volgende:
Kijk ik nou verkeerd? Het record was 1 minuut en 45 seconden toch? Dat topic is niet binnen die tijd volgepost.
Ik heb het op allebei uitgeprobeerd, maar echt een groot verschil. Als het meeviel had ik natuurlijk lekker goedkoop een laptopje gekocht.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor. Het is gewoon een feit dat die programma's beter draaien op een Macbook. Niet dat het niet goed draait op Windows maar goed, dat terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |