quote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mongool met een klompvoet, toen schoot je username wel even in m'n hoofd.
Niks zeggen :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Hardop gelachen en mijn vader vroeg wat er was.Wat moet ik nou?
fuck dit lijkt best welquote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ram je echt in elkaar
1. Ze krijgt elke avond bezoek en dan moeten ze eerst uitgebreid op de gang staan schreeuwenquote:
Hehe, yoquote:
Ik weet nog steeds niet wie je eigenlijk bent en je praatjes kan ik ook al niet serieus nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
prijzengeld![]()
als jij niet gaat zeuren dat het lastig is je tandjes van de straat op te rapen met je gebroken handjes
Eer valt er niet te halen bij hem, alleen een muffe geur en acné.quote:
Lekker met allemaal tyfusreclame ertussendoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Lord of the Rings - Return of the king op RTL 5.
Was meer een algemene opmerking.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je mijn stoere praatjes niet serieus?
die film is van zichzelf al lang, moet er niet aan denken hoe lang die is met reclamesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme het lijkt me echt verschrikkelijk om zo'n lange film met elk kwartier reclame te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je zo wanhopig?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker met allemaal haxballeclame ertussendoor.
neem je onze stoere praatjes niet serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking.
ik wil haar adres natuurlijk hebben om met de slet in kwestie een volwassen gesprek te voeren, en haar laten inzien dat ze ook een goed leven kan hebben zonder slet te zijn.quote:
Ik walg van jullie allemaal wel een beetje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je onze stoere praatjes niet serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |