quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik moet er niet aan denken om geen vis en schaaldieren te eten
quote:
Beter een rare gozer dan een binkie.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische gozer man.
Dat valt mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
Denken mij te kennen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel jou wil kennen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel iemand hier kent
Kijk eens in de spiegel ;D hehuehhahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Veel plezier met je Beats by Drequote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
ff 4 e-mail adresjes invullen op Dixons.nl en een 20 euro kortingscode binnen, zo rollen wij
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.quote:
I feed on haters bro.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Ik weet t Eend. Gouwe gozer.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.
Alsof jij hier niet alleen komt posten als minstens een van je holmaten aanwezig isquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lief dat je zo enthousiast bent maar volgens mij verkopen ze die daar niet
Onmogelijk.quote:
Die zijn lekker jaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Gewoon altijd Zwitserland zijn.quote:
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwzquote:
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip"quote:
ik weet niet waarom je altijd zo passief agressief naar mij moet doen, ik heb geen problemen met jou :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?
heb ik nu geen geld voorquote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwz
jaquote:
hahahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip". Misschien verzacht dat hun pijn iets.
quote:
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet alleen komt posten als minstens een van je holmaten aanwezig is.
Oh haha dacht ik. joh nou nu weer even normaal ;Dquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je altijd zo passief agressief naar mij moet doen, ik heb geen problemen met jou :s
Daarom juistquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah![]()
![]()
Maar nee, het laatste waar ik aan denk zijn Fokkers als ik lig te neuken.![]()
kom vechten dan, zonder holmatenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.
want?quote:
battlefield hardline voor de ps4quote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh haha dacht ik. joh nou nu weer even normaal ;D
Wat ga je kopen?
ripquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, anders is er geen bal aan. Gaat wel moeilijk though, jullie zitten hier 24/7.
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah![]()
![]()
Maar nee, het laatste waar ik aan denk zijn Fokkers als ik lig te neuken.![]()
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.quote:
Nee dan denk ik altijd aan vingerbietel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenecht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
prijzengeldquote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit datquote:
prijzengeldquote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leg eerst prijzengeld in en een verklaring in drievoud dat je achteraf geen aangifte gaat doen.
Vandaag haat ik niemand, goede weer heeft mij rustig gemaaktquote:
Zwitsal is ook goede zalfquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit dat
Ik zag laatst een mongool met een klompvoet, toen schoot je username wel even in m'n hoofd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof de naam TARDIS. niet even in je hoofd schiet als je vriendin een vinger in je anus probeert te stoppenecht hoor
Zou daar best willen wonenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou wel graag Zwitsers willen zijn, beetje slapen op een bed van goud dit dat
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mongool met een klompvoet, toen schoot je username wel even in m'n hoofd.
Niks zeggen :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Hardop gelachen en mijn vader vroeg wat er was.Wat moet ik nou?
fuck dit lijkt best welquote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ram je echt in elkaar
1. Ze krijgt elke avond bezoek en dan moeten ze eerst uitgebreid op de gang staan schreeuwenquote:
Hehe, yoquote:
Ik weet nog steeds niet wie je eigenlijk bent en je praatjes kan ik ook al niet serieus nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
prijzengeld![]()
als jij niet gaat zeuren dat het lastig is je tandjes van de straat op te rapen met je gebroken handjes
Eer valt er niet te halen bij hem, alleen een muffe geur en acné.quote:
Lekker met allemaal tyfusreclame ertussendoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Lord of the Rings - Return of the king op RTL 5.
Was meer een algemene opmerking.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je mijn stoere praatjes niet serieus?
die film is van zichzelf al lang, moet er niet aan denken hoe lang die is met reclamesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme het lijkt me echt verschrikkelijk om zo'n lange film met elk kwartier reclame te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je zo wanhopig?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker met allemaal haxballeclame ertussendoor.
neem je onze stoere praatjes niet serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking.
ik wil haar adres natuurlijk hebben om met de slet in kwestie een volwassen gesprek te voeren, en haar laten inzien dat ze ook een goed leven kan hebben zonder slet te zijn.quote:
Ik walg van jullie allemaal wel een beetje.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neem je onze stoere praatjes niet serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |