quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik moet er niet aan denken om geen vis en schaaldieren te eten
quote:
Beter een rare gozer dan een binkie.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een fantastische gozer man.
Dat valt mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare gozer man.
hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
Denken mij te kennen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter een rare gozer dan een binkie.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel jou wil kennen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denken dat voederbietel iemand hier kent
Kijk eens in de spiegel ;D hehuehhahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Veel plezier met je Beats by Drequote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
ff 4 e-mail adresjes invullen op Dixons.nl en een 20 euro kortingscode binnen, zo rollen wij
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.quote:
I feed on haters bro.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Ik weet t Eend. Gouwe gozer.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb je back man met z'n allen tegen jou zal ik niet accepteren.
Alsof jij hier niet alleen komt posten als minstens een van je holmaten aanwezig isquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Al z'n holmaatjes meteen aan z'n zijde ook.
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lief dat je zo enthousiast bent maar volgens mij verkopen ze die daar niet
Onmogelijk.quote:
Die zijn lekker jaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had ik maar een Big American pizza Texas
Gewoon altijd Zwitserland zijn.quote:
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwzquote:
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip"quote:
ik weet niet waarom je altijd zo passief agressief naar mij moet doen, ik heb geen problemen met jou :squote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ;s.. een Ipod touch voor Candy Crush en Farmville dan?
heb ik nu geen geld voorquote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp je kan BF: Hardline voor 40 eurie fysiek bestellen, kunnen we bietje samen de popo's gaan neerschieten jwz
jaquote:
hahahquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet eens een keer terwijl je een wijf pompt stoten met "deze is voor voederbietel, deze is voor hoink, deze is voor die andere koortslip". Misschien verzacht dat hun pijn iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |