2 stokken?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe noem je iets wat groen is en een gewei heeft
een dophert ahahahahahahahha
Moet echt verboden worden hier.quote:
The turn of the screw.quote:
Doe eens even voor voor hem aub.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je met je muis naar de rechterbovenhoek en dan klik je op het rode kruisje.
Niet op je Mac zitten.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je met je muis naar de rechterbovenhoek en dan klik je op het rode kruisje.
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik heb geen geld voor een macbook.
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.
Is dat aan te raden? Ik heb soms de behoefte mijn laptop door het gesloten raam naar buiten te mieterenquote:
Kindertjes willen wel meer, dus leg je zelfhulpboek met straat-oneliners maar weer weg en gewoon weer gaan spelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.
Met andere woorden pak je biezen mattie.
Model uit eind 2011 en loopt nog als een tiet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
Is dat aan te raden? Ik heb soms de behoefte mijn laptop door het gesloten raam naar buiten te mieteren
Mijne komt ook uit 2011 en is flink stervende. Wat een ellende.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Model uit eind 2011 en loopt nog als een tiet.
RIPquote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijne komt ook uit 2011 en is flink stervende. Wat een ellende.
Wat voor één heb je?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef remi1986 het volgende:
mijn pc is van 2009 en draait nog als een tiet
Hoe doe je dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef remi1986 het volgende:
mijn pc is van 2009 en draait nog als een tiet
quote:
zelfbouw. i5 750, 4GB RAM, AMD 5770 op een goed duur moederbord. Speel Dragon Age 3 op highquote:
Daar gaat het mis.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef remi1986 het volgende:
geen malware/virussen/rommel hebben.. moet je eens kijken hoe snel je pc blijft al die jaren
Dat oook..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik heb geen geld voor een macbook.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n achterlijk debieltje bent waarbij je zelfs zou moeten voordoen hoe je je gat afveegt is 1 ding, maar onze internetnigga dicht ik toch net wat meer intellect toe dan dat.
Haha, nicequote:Op zondag 8 maart 2015 21:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat jij het leidende schaapje van de kudde bent en het voortouw neemt.
Met andere woorden pak je biezen mattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |