Alsof je niet je stoel hebt moeten vervangen na dit topicquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik walg van jullie allemaal wel een beetje.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
Lord of the rings en The Hobbit beide nog nooit gekeken.
ik alleen eerste LOTR, Hobbit lijkt me echt tantoe saaiquote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
Lord of the rings en The Hobbit beide nog nooit gekeken.
Dat geeft niet, jullie hadden toch geen match gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
te snel swipen op Tindah en zodoende een jongeman met een prachtige puppy disliken.![]()
wat is de jongeman met zijn prachtige puppy een lucky boy!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
te snel swipen op Tindah en zodoende een jongeman met een prachtige puppy disliken.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik alleen eerste LOTR, Hobbit lijkt me echt tantoe saai
Wanneer post je een nieuwe asspic?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
er zit blijkbaar zoveel onzin in die Hobbit trilogie dat iemand er één film van minder dan 3 uur van heeft gemaakt. dan kijk ik liever die ooit.quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil haar adres natuurlijk hebben om met de slet in kwestie een volwassen gesprek te voeren, en haar laten inzien dat ze ook een goed leven kan hebben zonder slet te zijn.
pls.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof je niet je stoel hebt moeten vervangen na dit topic
het is allemaal één groot verhaal. In deel 3 zie je bijvoorbeeld hoe Sauron dat oog werd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
ik heb alleen het eerste deel van de Hobbit gezien, ik vond er niks aan vergeleken met LOTR
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh damn, dan heb ik 'm van FOK!leaks. Mag er wel wezen hoor.
En? Had het 't gewenste effect?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht er eens goed aan te doen antwoorden van mijn broertje uit te proberen.
Ik vind dit zo'n intrigerende jongen, ik zit me steeds af te vragen wat hij op dat moment dachtquote:
Ik heb het andersom.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk. Maar dat komt door Martin Freeman.
hetzelfde geintje als bij Star Wars dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is allemaal één groot verhaal. In deel 3 zie je bijvoorbeeld hoe Sauron dat oog werd.
Ja lekker helemdag Popcorn time en FOK!enquote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
ik zit te twijfelen of ik morgen vrij zal nemen
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n intrigerende jongen, ik zit me steeds af te vragen wat hij op dat moment dacht
er wordt alleen maar *** muziek gedraaid.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef remi1986 het volgende:
Radio KLB
http://www.klbradioonline.webeden.co.uk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |