abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150593230
In mijn ogen is er een ding wat zeker is en dat is dat het in ieder geval niet in het voordeel is van de investeerders, en het kan in de toekomst een nadeel zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zit er niet in maar zou, zonder verdere toelichting, niet zo maar akkoord gaan denk ik.
pi_150593299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef Justme7005 het volgende:
In dit geval zijn zowel de aandeelhouders als de BV aansprakelijk voor de terugbetaling. Er wordt geen informatie gegeven over de motieven van mevrouw om uit het bedrijf te stappen. Ook is er geen informatie over de actuele stand van zaken binnen de onderneming. Evenmin wordt iets vermeld over het bedrag wat voor de aandelen wordt betaald. Als er goodwill voor de aandelen wordt betaald, verslechteren de verhaalsmogelijiheden voor de investeerders.

De mededeling van GvE ademt mij teveel uit van 'tekent u maar even bij het kruisje'.
Goodwill betalen heeft niks te maken met de verhaalmogelijkheden.

Mevrouw stapt eruit en dat heeft in eerste instantie geen invloed op de verhaalbaarheid. Echter mevrouw wil natuurlijk ook onder de hoofdelijke aansprakelijkheid uit omdat ze dadelijk niks met het bedrijf te maken heeft. Nu hebben ze waarschijnlijk gevraagd om de voorwaarden van de lening aan te passen. Om dit aan te passen heeft GvE goedkeuring nodig van de investeerders
pi_150593346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef MSR het volgende:

[..]

Dat is volgens mij inderdaad zo. Maar dan nog kunnen ze de last delen. Als die mevrouw weggaat valt sowieso alles op de heer.
klopt, ik zou er dan ook zeker bezwaar tegen maken.

Een verslechtering van je positie om je geld terug te krijgen. Mevrouw wist 11 maanden geleden dat de een contract voor 60 maanden aan ging.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150593633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef MSR het volgende:

[..]

75.000 of 150.000. Het is een aardig verschil wel.
lening is 185k trouwens (kosten e.d.)

Daarvan zijn ongeveer 9 termijnen afgelost tot nu toe (op 16 mei volgeschreven), blijft er nu nog een schuld van ~157k over
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150593979
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef CaLeX het volgende:

[..]

lening is 185k trouwens (kosten e.d.)

Daarvan zijn ongeveer 9 termijnen afgelost tot nu toe (op 16 mei volgeschreven), blijft er nu nog een schuld van ~157k over
Hmm ja begrijp ik, had voor het gemak even alleen de hoofdsom gepakt.
Wat moet je ermee ja. Trustme drukt het leuk uit met 'teken maar even bij het kruisje'.

Zit er zelf overigens ook niet in.
pi_150597122
http://www.geldvoorelkaar(...)roject.aspx?id=10151

Nieuwe, 8%

Wat een beknopte informatie.

Meeste daken bestaan toch uit dakpannen, wat zijn knellende platen dan?
Sinds 2008 al bezig met pilots, vorig jaar omzet van 50.000,-, bouwsector, ik laat hem maar weer voorbij gaan.

*Zucht*

[ Bericht 41% gewijzigd door MSR op 13-03-2015 13:43:34 ]
pi_150597531
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef MSR het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)roject.aspx?id=10151

Nieuwe, 8%

Wat een beknopte informatie.

Meeste daken bestaan toch uit dakpannen, wat zijn knellende platen dan?
Sinds 2008 al bezig met pilots, vorig jaar omzet van 50.000,-, bouwsector, ik laat hem maar weer voorbij gaan.

*Zucht*
Het gaat om wat er onder de pannen zit. :P
Zie ook z'n website.
Ik heb er echter ook wel m'n twijfels bij. Het ziet er niet echt uit als iets dat een vlucht gaat nemen, maar de aanvraag is ook te vaag om er echt iets over te zeggen. Ik mis ook zaken als hoofdelijke aansprakelijkheid.
Aan de andere kant vraagt hij slechts 25k aan lening.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150597673
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat om wat er onder de pannen zit. :P
Zie ook z'n website.
Ik heb er echter ook wel m'n twijfels bij. Het ziet er niet echt uit als iets dat een vlucht gaat nemen, maar de aanvraag is ook te vaag om er echt iets over te zeggen. Ik mis ook zaken als hoofdelijke aansprakelijkheid.
Aan de andere kant vraagt hij slechts 25k aan lening.
Bij GvE is er altijd hoofdelijke aansprakelijkheid.
pi_150597772
5 en BB

Zijn bij mij classificaties waarbij je in het 'gun' segment zou moeten zitten, no go wat mij betreft
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150597802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat om wat er onder de pannen zit. :P
Zie ook z'n website.
Ach zo ja. Ik heb er in ieder geval nog nooit eerder van gehoord. Is dat echt zo'n groot probleem met die knallende platen?
pi_150597944
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Bij GvE is er altijd hoofdelijke aansprakelijkheid.
Ah, daar was ik niet van op de hoogte. Bedankt voor de informatie. :)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150598045
Hij kan er blijkbaar, samen met zijn ingenieursbureau de afgelopen jaren zijn boterham mee verdienen, geen BKR score, dus geen achterstallige prive schulden. Het gaat om een relatief klein bedrag dus moet op te brengen zijn. De 8% is ook redelijk. Ik pak hem mee.
pi_150598164
Als ik niet zo krap in mijn nog te besteden limiet zat, had ik 'm wel gedaan.
Nu wacht ik nog ff tot ik weer wat meer mag.
(volgend jaar gelukkig dit soort afwegingen niet meer....)
pi_150598204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:05 schreef bleyenburg het volgende:
Als ik niet zo krap in mijn nog te besteden limiet zat, had ik 'm wel gedaan.
Nu wacht ik nog ff tot ik weer wat meer mag.
(volgend jaar gelukkig dit soort afwegingen niet meer....)
Dat snap ik dan weer niet, als je er vertrouwen in hebt dat top je toch gewoon je nog te besteden af?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150598520
En hij zit alweer vol!
pi_150598572
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

klopt, ik zou er dan ook zeker bezwaar tegen maken.

Een verslechtering van je positie om je geld terug te krijgen. Mevrouw wist 11 maanden geleden dat de een contract voor 60 maanden aan ging.
Dat dus. Ik zou als investeerder dan ook niet akkoord gaan. 150k verhalen verdeeld over twee personen is makkelijker dan bij ééntje. Van een kale kip...
Schip ahoy!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:17:06 #167
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_150598577
Zo wordt je bijkans doodgegooid door de mailers als er een nieuw project is, en zo heb ik al dagen niks meer vernomen van de mailer van mu en van gvemailer... Meer mensen last van?
pi_150598626
Ik geloofde dat die mail vorige keer fucked-up was door donatie. Nu hebben ze lopen rommelen bij GVE aan de hoogte van dat donatiebedrag, dus daar zal het wel ergens verband mee hebben.
pi_150598716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef Coelho het volgende:
Zo wordt je bijkans doodgegooid door de mailers als er een nieuw project is, en zo heb ik al dagen niks meer vernomen van de mailer van mu en van gvemailer... Meer mensen last van?
Ik heb ook niets ontvangen.
pi_150598735
Isonext zit alweer vol.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150598764
@ Calex.
Ik wacht liever op wellicht een betere kans in de komende weken.

Er valt voor mij weinig af te toppen aan mijn "nog te besteden".
Het is helaas zowat niks op dit moment.....
pi_150598909
Mijn server zal er wel weer mee opgehouden zijn. Te weinig werkgeheugen. Kan het nu ook niet fixen vanuit werk... Tijd voor een fatsoenlijk servertje.
జ్ఞ‌ా
pi_150599138
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef ĩ het volgende:
Mijn server zal er wel weer mee opgehouden zijn. Te weinig werkgeheugen. Kan het nu ook niet fixen vanuit werk... Tijd voor een fatsoenlijk servertje.
Kosten zijn begreep ik, als ik het goed onthouden heb, ongeveer 75 euro per jaar. Als er nou 8 mensen zijn die per jaar 10 euro willen betalen is het opgelost. Ik heb dan wel zoiets, niet betalen is niet op de lijst maar dat is mijn persoonlijke mening. Als er dan meer liefhebbers zijn die 10 euro willen betalen om op de lijst te komen dan is dat geld alvast weer voor volgend jaar. Geef maar, via een prive bericht, het rekeningnummer en naam door, dan maar ik het vandaag nog over.
pi_150599686
Kunnen we die server van Mu niet crowdfunden? ;)
pi_150599744
Project: 1234
Server Mu
AAA 1
Looptijd 1 jaar
Rente 0%
Donatie
Incentive: U krijgt héél veel mailtjes
pi_150599811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef bleyenburg het volgende:
Project: 1234
Server Mu
AAA 1
Looptijd 1 jaar
Rente 0%
Donatie
Incentive: U krijgt héél veel mailtjes
Ik doe mee *O*
pi_150601472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef Coelho het volgende:
Zo wordt je bijkans doodgegooid door de mailers als er een nieuw project is, en zo heb ik al dagen niks meer vernomen van de mailer van mu en van gvemailer... Meer mensen last van?
Allen, excuses voor de niet ontvangen mailtjes, na onderzoek bleek de voorwaarden voor een project van gve iets te strict ingesteld te zijn geweest. Een projectId mocht namelijk maar 4 cijfers bevatten om verwerkt te worden, dit is vergroot naar 5.

In het vervolg zal het weer werken.

Met dank aan oplettende gebruiker ^O^
pi_150603106
Ik ben niet zo positief over de nabije toekomst.
Als een drama project als Vitadent met 5S en BB vol gaat komen tegen 6% is dat echt geen plus hoor.
Er komt te veel geld dat érgens naartoe moet.
Crowdfund bubble in de maak.....
pi_150603181
De projecten worden er idd niet beter op de laatste tijd. En van de week dat gedoe met Adobe Solar (KoM) en nu weer met Eve Energy. Ik zit verdorie wel in de prijzen deze week pfffffffffff
pi_150603200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:39 schreef bleyenburg het volgende:
Ik ben niet zo positief over de nabije toekomst.
Als een drama project als Vitadent met 5S en BB vol gaat komen tegen 6% is dat echt geen plus hoor.
Er komt te veel geld dat érgens naartoe moet.
Crowdfund bubble in de maak.....
In die visie kan ik mij ook wel vinden. Het lijkt er op alsof er geen serieuze afweging gemaakt word bij het investeren van projecten. Bij overschot zal altijd de prijs dalen, in dit geval kan het twee kanten op gaan. Of er komen meer solide projecten waardoor de vraag toe neemt (en dus de prijs c.q. rente zal stijgen), of er komen minder solide/meer drama projecten waardoor de prijs flink zal dalen als deze projecten gefund blijven worden.
pi_150603407
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

klopt, ik zou er dan ook zeker bezwaar tegen maken.

Een verslechtering van je positie om je geld terug te krijgen. Mevrouw wist 11 maanden geleden dat de een contract voor 60 maanden aan ging.
Inderdaad, ik heb ook net maar even digitaal bezwaar gemaakt. Ook stom dat je voor zulke dingen telefonisch contact moet nemen. Ik heb gewoon een mail teruggestuurd. Dat is tenminste te archiveren.
pi_150603479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:39 schreef bleyenburg het volgende:
Ik ben niet zo positief over de nabije toekomst.
Als een drama project als Vitadent met 5S en BB vol gaat komen tegen 6% is dat echt geen plus hoor.
Er komt te veel geld dat érgens naartoe moet.
Crowdfund bubble in de maak.....
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Net als met aandelen stappen er ook legio mensen op verkeerde moment op verkeerde aandelen in. De voornaamste gedupeerden zijn dan de mensen die zelf in die slechte projecten investeren. Als er dan een paar falen heeft het juist in mijn ogen als voordeel dat het aanbod aan kapitaal weer daalt, omdat die mensen afhaken.
Het enige probleem zou zijn wanneer de platformen zelf gaan omvallen, maar volgens mij lopen die zelf niet heel veel risico bij wanbetaling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150603563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Net als met aandelen stappen er ook legio mensen op verkeerde moment op verkeerde aandelen in. De voornaamste gedupeerden zijn dan de mensen die zelf in die slechte projecten investeren. Als er dan een paar falen heeft het juist in mijn ogen als voordeel dat het aanbod aan kapitaal weer daalt, omdat die mensen afhaken.
Het enige probleem zou zijn wanneer de platformen zelf gaan omvallen, maar volgens mij lopen die zelf niet heel veel risico bij wanbetaling.
Ik denk dat het total rente percentage zal gaan dalen op het moment dat het aanbod aan geld groter word. Het nadeel is dan dat degene die projecten goed afwegen e.d. minder rente zullen krijgen.
pi_150603754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Net als met aandelen stappen er ook legio mensen op verkeerde moment op verkeerde aandelen in. De voornaamste gedupeerden zijn dan de mensen die zelf in die slechte projecten investeren. Als er dan een paar falen heeft het juist in mijn ogen als voordeel dat het aanbod aan kapitaal weer daalt, omdat die mensen afhaken.
Het enige probleem zou zijn wanneer de platformen zelf gaan omvallen, maar volgens mij lopen die zelf niet heel veel risico bij wanbetaling.
ik snap jouw redenering wel en ben het er ook wel mee eens. Enkel, het risico is dat dit kan betekenen dat, voor nu, het rentepercentage zal dalen: 'het komt toch wel vol dus hoef ik niet zo'n hoog percentage te bieden.'
pi_150603924
Voor geldvoorelkaar was de rente de afgelopen jaren gemiddeld per project:

2013 8.00%
2014 7.79%
2015 7.55%
pi_150604136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef st1ppy het volgende:

[..]

Ik denk dat het total rente percentage zal gaan dalen op het moment dat het aanbod aan geld groter word. Het nadeel is dan dat degene die projecten goed afwegen e.d. minder rente zullen krijgen.
Klopt, maar dat is dan ook juist iets dat de bubbel zou moeten tegengaan.
Het probleem met zogenaamde bubbels in bijvoorbeeld de aandelenmarkt of de huizenmarkt is dat ze op een gegeven moment knappen en de aandelen of huizen over de hele linie hard dalen. Dat is het gevaar bij bubbels. Doordat mensen blind investeren en vervolgens in paniek gaan verkopen, worden ook de 'verstandige investeerders' geraakt.
In dit geval praat je over MKB leningen. Daar speelt dit helemaal geen rol in mijn ogen. Dat de onverwantwoorde, onrendabele projecten klappen heeft geen effect op de solidere projecten, lijkt mij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:00 schreef MSR het volgende:

[..]

ik snap jouw redenering wel en ben het er ook wel mee eens. Enkel, het risico is dat dit kan betekenen dat, voor nu, het rentepercentage zal dalen: 'het komt toch wel vol dus hoef ik niet zo'n hoog percentage te bieden.'
Wat dat betreft is dit juist een omgekeerde bubbel. Doorgaans kun je aan een bubbel goed geld verdienen tot aan de crash. Dan storten de rendementen namelijk ineen. Hier is het juist zo dat gedurende het groeien van de bubbel wellicht rendementen zullen dalen, terwijl deze dan juist ná het barsten weer zullen stijgen omdat het kapitaalaanbod zal slinken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150604445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef st1ppy het volgende:
Voor geldvoorelkaar was de rente de afgelopen jaren gemiddeld per project:

2013 8.00%
2014 7.79%
2015 7.55%
Leuke info.
pi_150604493
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Leuke info.
2016 7.25% ?
pi_150604618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef st1ppy het volgende:

[..]

2016 7.25% ?
Zou zo maar eens die richting op kunnen gaan.
pi_150604670
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef st1ppy het volgende:
Voor geldvoorelkaar was de rente de afgelopen jaren gemiddeld per project:

2013 8.00%
2014 7.79%
2015 7.55%
Hoe is de correlatie met de GVE-rating per jaar?

Als in: daalt de rente? Of: worden er betere projecten geplaatst (hogere rating = lagere rente)?

edit: en een gemiddelde zonder standaardafwijking zegt niet veel ;). Kun je die ook berekenen?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_150604837
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef papernote het volgende:

[..]

Hoe is de correlatie met de GVE-rating per jaar?

Als in: daalt de rente? Of: worden er betere projecten geplaatst (hogere rating = lagere rente)?

edit: en een gemiddelde zonder standaardafwijking zegt niet veel ;). Kun je die ook berekenen?
Een wilde gok, de rente daalt bij lagere rating. Dubbel de verkeerde kant op dus.
pi_150605548
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Kosten zijn begreep ik, als ik het goed onthouden heb, ongeveer 75 euro per jaar. Als er nou 8 mensen zijn die per jaar 10 euro willen betalen is het opgelost. Ik heb dan wel zoiets, niet betalen is niet op de lijst maar dat is mijn persoonlijke mening. Als er dan meer liefhebbers zijn die 10 euro willen betalen om op de lijst te komen dan is dat geld alvast weer voor volgend jaar. Geef maar, via een prive bericht, het rekeningnummer en naam door, dan maar ik het vandaag nog over.
Ik doe mee voor ¤ 10,-
pi_150605782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ik doe mee voor ¤ 10,-
Dat is nummer 2 waar het rekeningnummer naar toe kan............. *O*
pi_150605809
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Een wilde gok, de rente daalt bij lagere rating. Dubbel de verkeerde kant op dus.
gemiddeld risico per project bij geldvoorelkaar:
2013: 6.00
2014: 6.78
2015: 7.30

waarbij een schaal van 10 gebruikt is:

gve -> gvemailer
1->1
2->3
3->5
4->7
5->9
pi_150606101
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Een wilde gok, de rente daalt bij lagere rating. Dubbel de verkeerde kant op dus.
Ja, dat bedoelde ik :P. Ik gebruikte "hoger" in de vorm van een ranking (iets dat op 1 staat, staat "hoger" dan iets dat op 2 staat), dus een GVE-rating van 1 is "hoger" dan die van 3. Maargoed, 3 > 1 natuurlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef st1ppy het volgende:

[..]

gemiddeld risico per project bij geldvoorelkaar:
2013: 6.00
2014: 6.78
2015: 7.30

waarbij een schaal van 10 gebruikt is:

gve -> gvemailer
1->1
2->3
3->5
4->7
5->9
Heb je ook de standaardafwijking?

Maar er lijkt dus een omgekeerde correlatie te zijn. Terwijl de ratings "hoger" worden (slechtere ratings) gaan de rentes omlaag. Dat is een tegenintuītieve relatie.

edit: ik snap niet waarom je die conversie doet van ratings?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_150606345
Dalende rente bij crowdfunding is dus idd waar ik op hintte
pi_150606402
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Een wilde gok, de rente daalt bij lagere rating. Dubbel de verkeerde kant op dus.
Wat ik al dacht.
pi_150606421
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef papernote het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik :P. Ik gebruikte "hoger" in de vorm van een ranking (iets dat op 1 staat, staat "hoger" dan iets dat op 2 staat), dus een GVE-rating van 1 is "hoger" dan die van 3. Maargoed, 3 > 1 natuurlijk.

[..]

Heb je ook de standaardafwijking?

Maar er lijkt dus een omgekeerde correlatie te zijn. Terwijl de ratings "hoger" worden (slechtere ratings) gaan de rentes omlaag. Dat is een tegenintuītieve relatie.

edit: ik snap niet waarom je die conversie doet van ratings?
Die conversie doe ik om het vergelijkbaar te maken met de A+/A/A-/B+/B/B-/C+/C/C- rating van KOM.

Overigens denk ik er ook over een vergoeding te vragen voor gvemailer, wat vinden jullie een redelijk bedrag?

Zijn er mensen die interesse hebben in portfolio management (over meerdere CF platforms)?
pi_150607082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef bleyenburg het volgende:
Dalende rente bij crowdfunding is dus idd waar ik op hintte
Wat dat betreft zijn de plannen van Symbid om ook flink aan de slag te gaan op de crowdfunding markt voor leningen geen slecht initiatief. Het aanbod moet gewoon flink toenemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:11:20 #200
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_150607903
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef st1ppy het volgende:

[..]

Die conversie doe ik om het vergelijkbaar te maken met de A+/A/A-/B+/B/B-/C+/C/C- rating van KOM.

Overigens denk ik er ook over een vergoeding te vragen voor gvemailer, wat vinden jullie een redelijk bedrag?

Zijn er mensen die interesse hebben in portfolio management (over meerdere CF platforms)?
Ik denk dat je >90% van je aanmeldingen kwijt bent zodra je een betaalde service gaat aanbieden.

Maak er een iPhone app van die met pushberichten komt en die mijn actieve projecten in een mooi overzichtje met graphics toont, en ik ben best bereid er eenmalig een paar euro voor te betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')