Nee, zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:22 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand anders hier ook problemen met de GvE website?
Er is geen fout van mij (zou jij graag willen, maar dat was niet zo), er was een gesprek en een discussie en wat onduidelijkheid over en weer en jij meldt dan iets dat al lang door iemand anders gezegd hebt, dus dan ben je een beetje spuit elf. En het valt mij (en ook anderen heb ik begrepen) op dat je altijd tegen mij zit te zeuren, dus dan is het nog eens extra spuit elf. Mijn vraag: bemoei je er niet mee als je niets nieuws te melden hebt in een discussie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Begrijp dat het moeilijk is een fout van jezelf toe te geven
Ik heb dat anders nog nooit iemand hier horen zeggen hoor, dus dat 'en anderen' mag je gerust achterwege laten. Met die idiote instelling van je wat betreft projecten met een man of vrouw aan het roer heb je inderdaad geen beste indruk gemaakt destijds. Sindsdien heb ik geen gekke (maar ook weinig interessante) dingen meer van je voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Er is geen fout van mij (zou jij graag willen, maar dat was niet zo), er was een gesprek en een discussie en wat onduidelijkheid over en weer en jij meldt dan iets dat al lang door iemand anders gezegd hebt, dus dan ben je een beetje spuit elf. En het valt mij (en ook anderen heb ik begrepen) op dat je altijd tegen mij zit te zeuren, dus dan is het nog eens extra spuit elf. Mijn vraag: bemoei je er niet mee als je niets nieuws te melden hebt in een discussie.
Bij mij klopt het nu ook niet, zodra ik inlog in mijn geldvoorelkaar is de indeling nogal vreemd. Gebruik jij ook firefox? Ligt aan de nieuwsbrief knop die erbij is gekomen denk ik waardoor de rest in firefox vreemd uitkomt qua indeling. In chrome werkt het wel goed. Internet explorer niet getest, die gebruik ik pas als Zowel firefox als chrome het laten afwetenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:22 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand anders hier ook problemen met de GvE website?
Ik ben het spoor een beetje bijster wat betreft ze nu doen en/of willen doen. Het is een wirwar van b.v.'s. Het zal vast een goed bedrijf zijn maar het zegt mij niets en zelfs de incentive is nog onduidelijk, daarnaast geen hoofdelijke aansprakelijkheid een te lage rente met een korte looptijd waardoor de fee ook nog extra druk geeft. Ik pas (weer pfff).quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:48 schreef Miniem het volgende:
Project bij kom:
https://www.kapitaalopmaat.nl/Financiering-led-verlichting
Gaat vermoedelijk over dit 5BB project?quote:
¤ 149.600,-...als ik het juiste project voor mij heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef MSR het volgende:
Zeker interessant!
Wat is eigenlijk de hoofdsom? Kan het project zo snel niet vinden.
Als het een aardige som is die nu opeens door een persoon wordt gedragen verandert dat natuurlijk wel het risico, mocht de zaak failliet gaan natuurlijk.
Maar wat als de zaak failliet gaat? Zij zal geen zin hebben om de schuld terug te betalen van een zaak waar zij niet aan verbonden is. Maar dat zal ze dan wel moeten doen in zake hoofdelijke aansprakelijkheid.
75.000 of 150.000. Het is een aardig verschil wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef didi80 het volgende:
[..]
¤ 149.600,-...als ik het juiste project voor mij heb.
Is het niet zo dat ze beide al voor het volledige bedrag aansprakelijk gesteld kunnen worden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef MSR het volgende:
[..]
75.000 of 150.000. Het is een aardig verschil wel.
Dat is volgens mij inderdaad zo. Maar dan nog kunnen ze de last delen. Als die mevrouw weggaat valt sowieso alles op de heer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze beide al voor het volledige bedrag aansprakelijk gesteld kunnen worden?
Lijkt mij niet, ze hebben hoofdelijke aansprakelijkheid genomen als natuurlijke personen en dus niet op naam van het bedrijf. Mevrouw kan wel uit het bedrijf stappen maar blijft aansprakelijk voor deze lening. Dus als het fout gaat kan gewoon 100% van de restschuld bij mevrouw verhaald worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef MSR het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad zo. Maar dan nog kunnen ze de last delen. Als die mevrouw weggaat valt sowieso alles op de heer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |