Zoals ik zei, KVK.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:47 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, als je voortaan gelijk e.e.a een beetje uitlegt, dan snappen wij je beweringen. Als je dat niet doet, hoe moeten wij dan weten waar je je info vandaan haalt?
Da's op zich geen ramp. Stop je er een paar honderd euro in bij de start, en daarna knikker je er af en toe 100 euro bij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:37 schreef MSR het volgende:
[..]
DeGiro werkt prima inderdaad, maar let op dat je order minimaal 100 euro groot moet zijn. Elke maand voor 25 euro aankopen gaat dus helaas niet lukken.
Op beide websites (http://www.agium.nl/wie-wij-zijn en https://www.kapitaalopmaat.nl/Contact) staan gewoon lijstjes namen. Er zijn geen namen die bij beide bedrijven voor komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:18 schreef impact9 het volgende:
Agium finance is ook van Pim.. Beetje een wassen neus haha
Ja had ook zelf ook Google Maps kunnen kijken toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:47 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, als je voortaan gelijk e.e.a een beetje uitlegt, dan snappen wij je beweringen. Als je dat niet doet, hoe moeten wij dan weten waar je je info vandaan haalt?
Welk bedrijf?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Goesten het volgende:
Vandaag mijn eerste crowdfund investeringen in aandelen gedaan via symbid. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen en of er nog wat rendement uit komt
Een beetje een 'spuit elf' reactie dit denk ik, zal ik verder maar niet op reageren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja had ook zelf ook Google Maps kunnen kijken toch?
Kolibrie, een bedrijf wat psychologische zorg levert op afstandquote:
ik pas. Vrouw zit in dezelfde branche en de bedrijven vallen als bosjes om.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:54 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9872
vitadent
Daar zal zo nu en dan toch ook onderhoud aan gepleegd moeten worden? Aan dat hele zaakje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:02 schreef noppenkoning het volgende:
hebben de meeste oudjes niet een kunstgebit?
een doosje kukident?quote:
Zitten idd wat mindere projecten bij, maar dat zat er eerder ook. Dat er nu al langer geen project met een dikke voldoende langs gekomen is, is ergens ook niet erg.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:31 schreef Justme7005 het volgende:
Ik vind 'de kwaliteit' van projecten de laatste tijd hard achteruit hollen
Gelukkig hoef je niet in alles te investerenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:56 schreef bleyenburg het volgende:
Er komen nu ook echt ronduit armoedige projecten bij
Begrijp dat het moeilijk is een fout van jezelf toe te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2015 05:45 schreef Rosite het volgende:
[..]
Een beetje een 'spuit elf' reactie dit denk ik, zal ik verder maar niet op reageren.
Mee eens, het valt erg tegen. Helaas worden die baggerprojecten wel geplaatst en komen ze vaak nog (snel) vol ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:31 schreef Justme7005 het volgende:
Vitadent: projecten waar geen eigen vermogen wordt ingebracht begin ik niet gauw aan.
Ik vind 'de kwaliteit' van projecten de laatste tijd hard achteruit hollen. Heb de laatste weken niks gezien wat ook maar een beetje interessant is. Als dat niet verandert kunnen ze die grenzen van 100 projecten en 40k gerust zo houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |