abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150508576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:10 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik zelf ben in december begonnen bij Robein.nl. Heb nu al een rendement van 12%, beurzen stijgen behoorlijk laatste tijd :)

Zie ook deze reeks:
Topicreeks: Indexbeleggen (ETF's)
Zal er eens naar kijken. Wat is een goed bedrag om in te stappen? Moet je met minimaal een paar duizend beginnen of is het ook prima te doen om met een paar honderd te starten en eventueel maandelijks wat bij te droppen?

Wel een vrij treurig bericht over Adobe Solar Energy hierboven zeg. Dan voel je je wel knap klote, als de eerste termijn niet eens gehaald wordt...
Schip ahoy!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:58:57 #77
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_150508725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:55 schreef Piet__Piraat het volgende:

Wel een vrij treurig bericht over Adobe Solar Energy hierboven zeg. Dan voel je je wel knap klote, als de eerste termijn niet eens gehaald wordt...
Zeker ja, daarom blijf ik hameren op kleine bedragen per project doen! Er komen toch genoeg projecten nog aan dus je kunt je geld nog wel kwijt en mocht er iets gebeuren dan is het te overzien.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:05:13 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_150509074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:55 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Zal er eens naar kijken. Wat is een goed bedrag om in te stappen? Moet je met minimaal een paar duizend beginnen of is het ook prima te doen om met een paar honderd te starten en eventueel maandelijks wat bij te droppen?
Ligt aan de broker die je gebruikt. Bij kosten per transactie is bijstorten niet aan te raden.
Je moet maar eens bij DeGiro kijken, zit ik ook en bevalt prima. Is één van de goedkoopste en met aardig wat indextrackers zelfs gratis.
pi_150509574
Bij mij:
spaargeld 75%
aandelen,beleggingsfondsen etc. 16,5%
crowdfunding 7,5%

Afgelopen jaar weer in aandelen gestapt, jammer dat ik niet meer heb aangeschaft. Het rendement is prima over de afgelopen 12 maanden, Maar ja het gaat de laatste tijd wel een beetje te hard met de koersstijgingen.

Overigens zal een gedeelte van mijn spaargeld opgaan in de investeringen in mijn nieuwe bedrijf dat ik wil gaan starten. (hoef in ieder geval niet bij GVE aan te kloppen :P )

[ Bericht 7% gewijzigd door iw84t op 10-03-2015 21:23:36 ]
pi_150511703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ligt aan de broker die je gebruikt. Bij kosten per transactie is bijstorten niet aan te raden.
Je moet maar eens bij DeGiro kijken, zit ik ook en bevalt prima. Is één van de goedkoopste en met aardig wat indextrackers zelfs gratis.
Ik zou echt heel klein beginnen. Maar zal binnenkort, als ik tijd heb, eens even inlezen. Weet er nu echt niets van, maar niks mis mee om je horizon wat te verbreden :)
Schip ahoy!
pi_150512040
Ik heb een maand geleden bijna mijn gehele aandelen portefeuille verkocht. Tevens 2 weken geleden short gegaan op de AEX. Ik denk dat er een correctie aankomt, helaas is de timing niet altijd te voorspellen haha
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:21:16 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_150516022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef impact9 het volgende:
Ik heb een maand geleden bijna mijn gehele aandelen portefeuille verkocht. Tevens 2 weken geleden short gegaan op de AEX. Ik denk dat er een correctie aankomt, helaas is de timing niet altijd te voorspellen haha
Ik heb juist iShares AEX ETF gekocht! :o
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:31:28 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_150516447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef impact9 het volgende:
Glazenbolmodus aan...

Lekkere timing met de QE die net begonnen is, ik verwacht de komende maanden juist een run op aandelen hierdoor omdat de rente nog lager gaat worden.
pi_150519957
Balen van dat Adobe bij KoM. De eerste aflossing al zo waardeloos, dat kan toch niet, dan lijkt het erop dat KoM ook echt iets goed verkeerd heeft gedaan. Als het 55.000 euro is in 5 jaar, dan is dat inclusief rente niet veel meer dan 1200 euro per maand dat dat bedrijf terug moet betalen aan ons als investeerders. Als je dat niet op tijd fatsoenlijk kan betalen, dan is er dus iets anders aan de hand ben ik bang.
pi_150520276
Vooral de eerste termijnen zouden eigenlijk altijd wel moeten kunnen omdat je dan nog niet het volledige bedrag geïnvesteerd hebt en dus nog wat uit dat potje kan pakken. Dus eigenlijk is het wel heel apart.
Schip ahoy!
pi_150520922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Bij DeGiro kosten ETFs 0 euro koop/verkoop en geen ' beheerkosten'. Je kan dus met 25 EUR een indexaandeel europe high yield kopen bijv :P
DeGiro werkt prima inderdaad, maar let op dat je order minimaal 100 euro groot moet zijn. Elke maand voor 25 euro aankopen gaat dus helaas niet lukken.
pi_150521004
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:31 schreef Blik het volgende:

[..]

Glazenbolmodus aan...

Lekkere timing met de QE die net begonnen is, ik verwacht de komende maanden juist een run op aandelen hierdoor omdat de rente nog lager gaat worden.
Tja. beleggen is toch altijd "glazenbolmodus", gaat het naar boven of naar beneden haha

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vooral de eerste termijnen zouden eigenlijk altijd wel moeten kunnen omdat je dan nog niet het volledige bedrag geïnvesteerd hebt en dus nog wat uit dat potje kan pakken. Dus eigenlijk is het wel heel apart.
Vandaar dat dit inderdaad heel apart is, twijfel gelijk om vanaf nu niks meer bij KoM te doen, wellicht is de screening die zij uitvoeren niet goed oid
pi_150522304
Goedemorgen,

Hierbij de bevestiging dat de 1e aflossing van het project Adobe Solar Energy is bijgeschreven op de bankrekening van de Stichting Derdengelden Kapitaal Op Maat. Uw aflossing zal vandaag nog door de Stichting aan u worden overgemaakt.

Vanuit Kapitaal Op Maat én Agium Finance & Control zullen wij de ondernemer hulp bieden bij de organisatie van een beter cashflowmanagement.

Wij zullen ons maximaal inspannen om uw belangen te behartigen.

Met vriendelijke groet,
Kapitaal Op Maat B.V.
pi_150522449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:54 schreef impact9 het volgende:
Vanuit Kapitaal Op Maat én Agium Finance & Control zullen wij de ondernemer hulp bieden bij de organisatie van een beter cashflowmanagement.
:+
Wel netjes van KoM hoor.
pi_150522749
Agium finance is ook van Pim.. Beetje een wassen neus haha
pi_150523071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:18 schreef impact9 het volgende:
Agium finance is ook van Pim.. Beetje een wassen neus haha
Waar kun je die info vinden dat dat zo zou zijn Ik zie het namelijk nergens op de site van Agium, maar misschien heb ik niet goed gekeken?
pi_150523232
Vergelijk de vestigingsadressen via KVK maar eens;)
Zelfde adres!
pi_150523785
Dank voor het hier posten van de voortgang bij KoM.
Ik zit zelf niet in Adobe, maar ben zeer geïnteresseerd in hoe een en ander behandeld wordt.
pi_150524047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:42 schreef impact9 het volgende:
Vergelijk de vestigingsadressen via KVK maar eens;)
Zelfde adres!
Dat zegt niets, het kan een groot pand zijn waar meerdere bedrijven in gehuisvest zijn. 't Kan dat ze daardoor ook samenwerken, maar je kunt m.i. niet zeggen dat ze dus van 1 eigenaar zijn zonder verder bewijs te leveren.
pi_150524563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:06 schreef bleyenburg het volgende:
Ik zit zelf niet in Adobe, maar ben zeer geïnteresseerd in hoe een en ander behandeld wordt.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Ik zit er ook niet in maar fijn om een en ander te kunnen volgen. Blijf je ook lekker scherp van, zeker in tijden dat het allemaal nog goed gaat. Bedankt!
pi_150525727
Vandaag mijn eerste crowdfund investeringen in aandelen gedaan via symbid. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen en of er nog wat rendement uit komt
pi_150526991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:06 schreef bleyenburg het volgende:
Inderdaad, dit zijn natuurlijk de situaties waar je rendement een flinke klap kan krijgen. Interessant dus om te zien hoe er mee om wordt gegaan en wat de uitkomst voor de investeerders is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150528355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef Rosite het volgende:

[..]

Dat zegt niets, het kan een groot pand zijn waar meerdere bedrijven in gehuisvest zijn. 't Kan dat ze daardoor ook samenwerken, maar je kunt m.i. niet zeggen dat ze dus van 1 eigenaar zijn zonder verder bewijs te leveren.
Jawel, het is een woonhuis vlak bij mij in de buurt;)

Google map jij voor de lol even het adres van KoM.
Kijk eens wat voor bedrijfsnaam op dat woonhuis staat? haha
pi_150528572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:38 schreef impact9 het volgende:

[..]

Jawel, het is een woonhuis vlak bij mij in de buurt;)

Google map jij voor de lol even het adres van KoM.
Kijk eens wat voor bedrijfsnaam op dat woonhuis staat? haha
Tja, als je voortaan gelijk e.e.a een beetje uitlegt, dan snappen wij je beweringen. Als je dat niet doet, hoe moeten wij dan weten waar je je info vandaan haalt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')