Ik lig zelfs al op bed. Dat voorkomt ongelukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:16 schreef MaryMouse het volgende: [..] Ook, en ogen die beginnen te knikken
![]()
Hé niet meer Seniorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedde ik al gezien je 40+ activiteit
quote:
Met de 44 in je username mag je ook vast wel in 40+ postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 voelt zich spontaan weer een jonge God tussen al die ouwe knarren hierzo
Ik ben daar stiekem weleens geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de 44 in je username mag je ook vast wel in 40+ posten
Koen gaat er eerder overheen dan wij hoorquote:
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:24 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben daar stiekem weleens geweest.
Allemaal bejaardenhuis issues enzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien voor vandaag. Bedankt en tot de volgende keer weer! Veel plezier nog en welterusten straks.![]()
*kwijl uit linkermondhoek gaat koesteren.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien voor vandaag. Bedankt en tot de volgende keer weer! Veel plezier nog en welterusten straks.![]()
trustequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Radio 49 staat vooraan dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wat vinden jullie van mijn politiek correcte sig
agreedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio 49 staat vooraan dus![]()
Jammer dat mensen nu ook daar een keuze in moeten maken
"Dementie enzo"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koen gaat er eerder overheen dan wij hoor
We moeten toch wat? Gup is blijkbaar op extended vakantie dus dan beter een DJ die goeie muziek draaitquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moeten toch wat? Gup is blijkbaar op extended vakantie dus dan beter een DJ die goeie muziek draait
Dat klopt, ben al dagen druk nu even avondje rustquote:
Die heeft ToT hier heel vriendelijk al een paar keer gespamtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden zijn (een beetje) veranderd, maar als je echt snel bent, dan kunnen we je hulp zondag goed gebruiken!
Recordpoging tot het snelste topic ooit op FOK! 40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Wakker worden met een pilsje in je hand?
Beide dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan direct na wakker worden achterover gietenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
kunnen abos sneller postenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft ToT hier heel vriendelijk al een paar keer gespamt
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
En ik heb een Abo, dus snel posten kan ik wel.
dealquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
Ah, duidelijk dat u de carnavalskraker van dit jaar nog niet kent!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En dan direct na wakker worden achterover gieten
5 minuten na de record ging abo toch het even verslaan?quote:
als ik er aan denk ben ik ook presentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
5 minuten na de record ging abo toch het even verslaan?
Ben niet zo van de carnavalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, duidelijk dat u de carnavalskraker van dit jaar nog niet kent!
Ik stuur je wel een berichtjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik er aan denk ben ik ook present
topic moet in minder dan 1m45 volquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus we gaan zondagavond gewoon gezellig met zijn allen in 40+ zitten daar het topic volspamrecord verslaan (wat we ook wel mogen gezien ons hoge rolator en [ afbeelding ] imago
quote:
Onderschat de oudjes niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:37 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga wel lachen als het 40+ niet lukt
Drukwerkquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onderschat de oudjes niet hoor
Die zijn nu al massaal abootjes aan het ronselen
ich sprache doitsquote:
Als ze nou ook even paypal optie doen + gewoon voor een maandje............quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als iemand me een abo geeft blaf ik dat topic vol
Donequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als iemand me een abo geeft blaf ik dat topic vol
Gewoon extern toetsenbord inpluggenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu de laptop van mijn moeder, wat een pieeeeepppppp toetsenbord
niet tegenstribbelenquote:
Ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
hoe doe je dat zo snelquote:
Maar die van jou is gewoon een papiertjequote:
ik serieus helemaal nooit en bij niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
Niet zeuren, nu mee spammen dusquote:
ik kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Ik kijk heel soms maar dan kijk ik meteen de hele paginaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik serieus helemaal nooit en bij niemand
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar die van jou is gewoon een papiertje
klopt ik verander hem heel af en toe bewustquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
ik heb in bijna 16 jaar FOK! nog nooit naar een PI gekeken, dus voor mij geen teloorgangquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
Ow dequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik verander hem heel af en toe bewust
mja, er zijn ook mensen die hebben deze als standaard en gaan dan iemand condoleren
Condoleren gebeurt natuurlijk vaak in 40+quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik verander hem heel af en toe bewust
mja, er zijn ook mensen die hebben deze als standaard en gaan dan iemand condoleren
pasen is ouderwets en is te dicht bij de rammendan of hoe dat feestje ook heetquote:
Omdat je ouder bent wil nog niet zeggen dat jequote:
Lulquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Condoleren gebeurt natuurlijk vaak in 40+
rammeldan is nooit op een vast moment d8 ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
pasen is ouderwets en is te dicht bij de rammendan of hoe dat feestje ook heet
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wereldje is toch kleinquote:
Met Pasen, met Pasen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wereldje is toch kleinik woon ook dicht bij jou
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Met Pasen, met Pasen.
Dan zingen zingen wij.
Van Jezus, van Jezus.
Die opstond ook voor mij.
ik las jammerdanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik krijg dit versje nooit meer uit mijn hoofd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vandoe normaal met deze neppe shit en dan worden ze boos
x 10
In hhw bij middenwaard die nieuwe stoplichten lijken net een disco in het donkerquote:
voor eeuwig verdoemd zie ik alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik krijg dit versje nooit meer uit mijn hoofd...
Graag als het maar verderfelijk isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
Rio
Straks nog even langs de Copacabana?
Ik wil wel even met ze praten hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vandoe normaal met deze neppe shit en dan worden ze boos
x 10
Voute muziek scoort altijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Bijna 1 uur in de nacht en gewoon nog 9 luisteraars hebben.
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
x 10
Heyyyyyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Eeeeejjjjjquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Die achterlijk debielen moeten gewoon niet in god geloven krijg je alleenmaar IS shit van. Gewoon dikke zuiphok van die kerk maken, kan je altijd terecht voor je problemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil wel even met ze praten hoor
Dan worden ze nooit meer boos op jou als het om dat gaat
Zelfs Melt slaapt nog nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Nou lichamelijk heb ik al beentjes maar ik wil liever wieltjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes maken
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou lichamelijk heb ik al beentjes maar ik wil liever wieltjes
Nou dat valt dus tegen. Als er 18 jaar op je ingepraat is dan geloof je het vanzelf...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes maken
Ik bedoelde meer 4 wielen en een pofpof motorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?
Je bent nooit te jong voor een scootmobiel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?
Maar mijn vraag is waarom.. bidden dat kan best dat kan ook gewoon even als rust moment fungeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nou dat valt dus tegen. Als er 18 jaar op je ingepraat is dan geloof je het vanzelf...
Ik ga niet meer naar de kerk maar bidden doe ik nog steeds...
Geloof, defensie leeft er goed vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die achterlijk debielen moeten gewoon niet in god geloven krijg je alleenmaar IS shit van. Gewoon dikke zuiphok van die kerk maken, kan je altijd terecht voor je problemen
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geloof, defensie leeft er goed van
Uh, met slechts 0.8% salarisverhoging met terugwerkende kracht tot 1-1-2015quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geloof, defensie leeft er goed van
Moeder roepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:58 schreef DieselTank het volgende:
Help ik heb een droge mond en een stijve rug en geen zin om een trap op en af te lopen
Omdat ik het idee van God niet los kan laten...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is waarom.. bidden dat kan best dat kan ook gewoon even als rust moment fungeren.
fappie doen werkt ook best overigensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Omdat ik het idee van God niet los kan laten...
Ik kan niet slapen als ik niet eerst gebeden heb.
Oh ok, lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liedje haperde… dus even opnieuw gestart
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.quote:
Omdat dat ritme is neem ik dan maar aan..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
fappie doen werkt ook best overigens
dat was niet wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, met slechts 0.8% salarisverhoging met terugwerkende kracht tot 1-1-2015
oei oei ik moet 8 uur eruit denk ik....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef Melting het volgende:
[..]
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.
Zonde van het geldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was niet wat ik bedoelde...
Sorry, mijn opvatting over geloof is nogal kwetsend voor veel mensen...
Oorzaak van 97,3 % van alle oorlogen
Nee, omdat ik ergens nog geloof dat er een god is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Omdat dat ritme is neem ik dan maar aan..
ik om 7:00quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
oei oei ik moet 8 uur eruit denk ik....
Doe wat voor jou goed voeltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oorzaak van 97,3 % van alle oorlogen
Hoe is het pijltjesgooien gegaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef Melting het volgende:
[..]
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.
ooh dus rond 4:00 erinquote:
Mensen die macht wilde hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
maar een vraag wie heeft ooit de bijbel en de koraan geschreven? en wie verzon al dat troep
net zo creatief als de Gebr Grimmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
maar een vraag wie heeft ooit de bijbel en de koraan geschreven? en wie verzon al dat troep
Oorlogen zijn zonde van het geld...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zonde van het geldhadden ze beter aan mij kunnen geven
Ja ik zou dat ook denken maar boeie ik leef en vind het best ik hoef niet te dromen over wat er na mijn dood gaat gebeuren.. als ik morgen dood ga dan heb ik een best leven gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, omdat ik ergens nog geloof dat er een god is.
Maar zonder deze opvoeding had ik waarschijnlijk als onzin afgedaan.
Ja hoe lullig het ook klinkt dat boeit mij dus echt geen flikker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Oorlogen zijn zonde van het geld...
En de doden dan...
Ja ik dacht zet even 5 laptops aan dan heb ik ook surround sound, dus dat zal het wel wezenquote:
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja hoe lullig het ook klinkt dat boeit mij dus echt geen flikker.
oorlogen hebben wel degelijk functie gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
ja datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe wat voor jou goed voelt
Kleine muis werd in slaap gesust met "Ik ga slapen ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe, Here hou ook deze nacht over muis weer trouw de wacht:
dat mannetje dat iedereen de hand schud en auto geluiden nadoetquote:
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
pcies. Ik gun iedereen hun Godquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
De uitgebreide versie was alleen op zondagquote:
Het is soms leuk om diep te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....
quote:
quote:
Zeg het eensquote:
correctquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
woensdag is in het midden van de week
Precies… dat is omdat Kortjakje dan ziek isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
woensdag is in het midden van de week
Ik had een klasgenootje,als ik daar ging logeren ging eten ging het zo:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De uitgebreide versie was alleen op zondag
Nooit begrepen waarom dan wel en op andere dagen niet
welkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Zou willen dat ik die film niet gekeken had
Bubjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
details + piccasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Het was na een korte rondgang bij de luisteraars het beste tijdstip om Top of Flop te draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
Waarom is de top of flop op een woensdag
maar het past bijna nooit in mijn agenda die maar 5 minuten vooruitgaatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was na een korte rondgang bij de luisteraars het beste tijdstip om Top of Flop te draaien
En ik had op vrijdag al mijn Top 100 staan (en weekend is/was voor de Pro-DJ's) dus daarom woensdag
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef Melting het volgende:
Spezza bedankt voor de muziekjes. Maar ik ga afsluiten en plat.
Welterusten allemaal.
Welterusten allemaal.
Welke? Moet je nu vastgehouden worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Welterusten allemaal.
Truste Melt!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef Melting het volgende:
Welterusten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |