Ik lig zelfs al op bed. Dat voorkomt ongelukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:16 schreef MaryMouse het volgende: [..] Ook, en ogen die beginnen te knikken
![]()
Hé niet meer Seniorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedde ik al gezien je 40+ activiteit
quote:
Met de 44 in je username mag je ook vast wel in 40+ postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 voelt zich spontaan weer een jonge God tussen al die ouwe knarren hierzo
Ik ben daar stiekem weleens geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de 44 in je username mag je ook vast wel in 40+ posten
Koen gaat er eerder overheen dan wij hoorquote:
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:24 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben daar stiekem weleens geweest.
Allemaal bejaardenhuis issues enzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien voor vandaag. Bedankt en tot de volgende keer weer! Veel plezier nog en welterusten straks.![]()
*kwijl uit linkermondhoek gaat koesteren.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien voor vandaag. Bedankt en tot de volgende keer weer! Veel plezier nog en welterusten straks.![]()
trustequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Radio 49 staat vooraan dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wat vinden jullie van mijn politiek correcte sig
agreedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio 49 staat vooraan dus![]()
Jammer dat mensen nu ook daar een keuze in moeten maken
"Dementie enzo"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho, ho, ho....meest levendige subforum met de leukste topics. Schobbejak.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koen gaat er eerder overheen dan wij hoor
We moeten toch wat? Gup is blijkbaar op extended vakantie dus dan beter een DJ die goeie muziek draaitquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste keer dat ik daar was (maar dat was kort na opening) kreeg ik de opmerking dat de SC daar te snel ging (mede door mij geloof ik)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moeten toch wat? Gup is blijkbaar op extended vakantie dus dan beter een DJ die goeie muziek draait
Dat klopt, ben al dagen druk nu even avondje rustquote:
Die heeft ToT hier heel vriendelijk al een paar keer gespamtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden zijn (een beetje) veranderd, maar als je echt snel bent, dan kunnen we je hulp zondag goed gebruiken!
Recordpoging tot het snelste topic ooit op FOK! 40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Wakker worden met een pilsje in je hand?
Beide dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan direct na wakker worden achterover gietenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
kunnen abos sneller postenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft ToT hier heel vriendelijk al een paar keer gespamt
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
En ik heb een Abo, dus snel posten kan ik wel.
dealquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, als ik (als Symph gewoon zijn show op zondag draait) daar mijn R49 post mag plaatsen
Ah, duidelijk dat u de carnavalskraker van dit jaar nog niet kent!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En dan direct na wakker worden achterover gieten
5 minuten na de record ging abo toch het even verslaan?quote:
als ik er aan denk ben ik ook presentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
5 minuten na de record ging abo toch het even verslaan?
Ben niet zo van de carnavalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, duidelijk dat u de carnavalskraker van dit jaar nog niet kent!
Ik stuur je wel een berichtjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik er aan denk ben ik ook present
topic moet in minder dan 1m45 volquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus we gaan zondagavond gewoon gezellig met zijn allen in 40+ zitten daar het topic volspamrecord verslaan (wat we ook wel mogen gezien ons hoge rolator en [ afbeelding ] imago
quote:
Onderschat de oudjes niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:37 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga wel lachen als het 40+ niet lukt
Drukwerkquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onderschat de oudjes niet hoor
Die zijn nu al massaal abootjes aan het ronselen
ich sprache doitsquote:
Als ze nou ook even paypal optie doen + gewoon voor een maandje............quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als iemand me een abo geeft blaf ik dat topic vol
Donequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als iemand me een abo geeft blaf ik dat topic vol
Gewoon extern toetsenbord inpluggenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu de laptop van mijn moeder, wat een pieeeeepppppp toetsenbord
niet tegenstribbelenquote:
Ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
hoe doe je dat zo snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |