Voute muziek scoort altijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Bijna 1 uur in de nacht en gewoon nog 9 luisteraars hebben.
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vandoe normaal met deze neppe shit en dan worden ze boos
x 10
Heyyyyyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Eeeeejjjjjquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Die achterlijk debielen moeten gewoon niet in god geloven krijg je alleenmaar IS shit van. Gewoon dikke zuiphok van die kerk maken, kan je altijd terecht voor je problemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil wel even met ze praten hoor
Dan worden ze nooit meer boos op jou als het om dat gaat
Zelfs Melt slaapt nog nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef Melting het volgende:
Nou lichamelijk heb ik al beentjes maar ik wil liever wieltjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes maken
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou lichamelijk heb ik al beentjes maar ik wil liever wieltjes
Nou dat valt dus tegen. Als er 18 jaar op je ingepraat is dan geloof je het vanzelf...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en dan sta je op eigen benen en kan je echt je eigen keuzes maken
Ik bedoelde meer 4 wielen en een pofpof motorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?
Je bent nooit te jong voor een scootmobiel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje jong voor een scootmobiel?
Maar mijn vraag is waarom.. bidden dat kan best dat kan ook gewoon even als rust moment fungeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nou dat valt dus tegen. Als er 18 jaar op je ingepraat is dan geloof je het vanzelf...
Ik ga niet meer naar de kerk maar bidden doe ik nog steeds...
Geloof, defensie leeft er goed vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die achterlijk debielen moeten gewoon niet in god geloven krijg je alleenmaar IS shit van. Gewoon dikke zuiphok van die kerk maken, kan je altijd terecht voor je problemen
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geloof, defensie leeft er goed van
Uh, met slechts 0.8% salarisverhoging met terugwerkende kracht tot 1-1-2015quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geloof, defensie leeft er goed van
Moeder roepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:58 schreef DieselTank het volgende:
Help ik heb een droge mond en een stijve rug en geen zin om een trap op en af te lopen
Omdat ik het idee van God niet los kan laten...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is waarom.. bidden dat kan best dat kan ook gewoon even als rust moment fungeren.
fappie doen werkt ook best overigensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Omdat ik het idee van God niet los kan laten...
Ik kan niet slapen als ik niet eerst gebeden heb.
Oh ok, lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liedje haperde… dus even opnieuw gestart
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.quote:
Omdat dat ritme is neem ik dan maar aan..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
fappie doen werkt ook best overigens
dat was niet wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, met slechts 0.8% salarisverhoging met terugwerkende kracht tot 1-1-2015
oei oei ik moet 8 uur eruit denk ik....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef Melting het volgende:
[..]
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.
Zonde van het geldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was niet wat ik bedoelde...
Sorry, mijn opvatting over geloof is nogal kwetsend voor veel mensen...
Oorzaak van 97,3 % van alle oorlogen
Nee, omdat ik ergens nog geloof dat er een god is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Omdat dat ritme is neem ik dan maar aan..
ik om 7:00quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
oei oei ik moet 8 uur eruit denk ik....
Doe wat voor jou goed voeltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oorzaak van 97,3 % van alle oorlogen
Hoe is het pijltjesgooien gegaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef Melting het volgende:
[..]
scheelt niet veel hoor. Morgen weer om half 8 op. Dus zo wel maffen.
ooh dus rond 4:00 erinquote:
Mensen die macht wilde hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
maar een vraag wie heeft ooit de bijbel en de koraan geschreven? en wie verzon al dat troep
net zo creatief als de Gebr Grimmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
maar een vraag wie heeft ooit de bijbel en de koraan geschreven? en wie verzon al dat troep
Oorlogen zijn zonde van het geld...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zonde van het geldhadden ze beter aan mij kunnen geven
Ja ik zou dat ook denken maar boeie ik leef en vind het best ik hoef niet te dromen over wat er na mijn dood gaat gebeuren.. als ik morgen dood ga dan heb ik een best leven gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, omdat ik ergens nog geloof dat er een god is.
Maar zonder deze opvoeding had ik waarschijnlijk als onzin afgedaan.
Ja hoe lullig het ook klinkt dat boeit mij dus echt geen flikker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Oorlogen zijn zonde van het geld...
En de doden dan...
Ja ik dacht zet even 5 laptops aan dan heb ik ook surround sound, dus dat zal het wel wezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |