Maar die van jou is gewoon een papiertjequote:
ik serieus helemaal nooit en bij niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
Niet zeuren, nu mee spammen dusquote:
ik kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
Ik kijk heel soms maar dan kijk ik meteen de hele paginaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik serieus helemaal nooit en bij niemand
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar die van jou is gewoon een papiertje
klopt ik verander hem heel af en toe bewustquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
ik heb in bijna 16 jaar FOK! nog nooit naar een PI gekeken, dus voor mij geen teloorgangquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
Ow dequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik verander hem heel af en toe bewust
mja, er zijn ook mensen die hebben deze als standaard en gaan dan iemand condoleren
Condoleren gebeurt natuurlijk vaak in 40+quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik verander hem heel af en toe bewust
mja, er zijn ook mensen die hebben deze als standaard en gaan dan iemand condoleren
pasen is ouderwets en is te dicht bij de rammendan of hoe dat feestje ook heetquote:
Omdat je ouder bent wil nog niet zeggen dat jequote:
Lulquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Condoleren gebeurt natuurlijk vaak in 40+
rammeldan is nooit op een vast moment d8 ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
pasen is ouderwets en is te dicht bij de rammendan of hoe dat feestje ook heet
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wereldje is toch kleinquote:
Met Pasen, met Pasen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wereldje is toch kleinik woon ook dicht bij jou
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Met Pasen, met Pasen.
Dan zingen zingen wij.
Van Jezus, van Jezus.
Die opstond ook voor mij.
ik las jammerdanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik krijg dit versje nooit meer uit mijn hoofd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vandoe normaal met deze neppe shit en dan worden ze boos
x 10
In hhw bij middenwaard die nieuwe stoplichten lijken net een disco in het donkerquote:
voor eeuwig verdoemd zie ik alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik krijg dit versje nooit meer uit mijn hoofd...
Graag als het maar verderfelijk isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
Rio
Straks nog even langs de Copacabana?
Ik wil wel even met ze praten hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel soort van gelovig maar ik heb dan altijd iets vandoe normaal met deze neppe shit en dan worden ze boos
x 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |