Maar die van jou is gewoon een papiertjequote:
ik serieus helemaal nooit en bij niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
Niet zeuren, nu mee spammen dusquote:
ik kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef DieselTank het volgende:
Wie kijkt er eigenlijk nog naar die emotions naast de post? die van mij staat gewoon op duimpie omhoog....
Ik kijk heel soms maar dan kijk ik meteen de hele paginaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik serieus helemaal nooit en bij niemand
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar die van jou is gewoon een papiertje
klopt ik verander hem heel af en toe bewustquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
ik heb in bijna 16 jaar FOK! nog nooit naar een PI gekeken, dus voor mij geen teloorgangquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt mijn standaard pi is gewoon de standaard pi, dus als ik een pi gebruik gebruik ik ook een pi.
Maar daar zijn ook topics over hoorOver de teloorgang van de PI
Ow dequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik verander hem heel af en toe bewust
mja, er zijn ook mensen die hebben deze als standaard en gaan dan iemand condoleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |