Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja hoe lullig het ook klinkt dat boeit mij dus echt geen flikker.
oorlogen hebben wel degelijk functie gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
ja datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe wat voor jou goed voelt
Kleine muis werd in slaap gesust met "Ik ga slapen ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe, Here hou ook deze nacht over muis weer trouw de wacht:
dat mannetje dat iedereen de hand schud en auto geluiden nadoetquote:
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
pcies. Ik gun iedereen hun Godquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
De uitgebreide versie was alleen op zondagquote:
Het is soms leuk om diep te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....
quote:
quote:
Zeg het eensquote:
correctquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
woensdag is in het midden van de week
Precies… dat is omdat Kortjakje dan ziek isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
woensdag is in het midden van de week
Ik had een klasgenootje,als ik daar ging logeren ging eten ging het zo:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De uitgebreide versie was alleen op zondag
Nooit begrepen waarom dan wel en op andere dagen niet
welkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Zou willen dat ik die film niet gekeken had
Bubjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
details + piccasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Het was na een korte rondgang bij de luisteraars het beste tijdstip om Top of Flop te draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef DieselTank het volgende:
Waarom is de top of flop op een woensdag
maar het past bijna nooit in mijn agenda die maar 5 minuten vooruitgaatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was na een korte rondgang bij de luisteraars het beste tijdstip om Top of Flop te draaien
En ik had op vrijdag al mijn Top 100 staan (en weekend is/was voor de Pro-DJ's) dus daarom woensdag
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef Melting het volgende:
Spezza bedankt voor de muziekjes. Maar ik ga afsluiten en plat.
Welterusten allemaal.
Welterusten allemaal.
Welke? Moet je nu vastgehouden worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef xBubbles het volgende:
Welterusten allemaal.
Truste Melt!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:11 schreef Melting het volgende:
Welterusten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |