Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja hoe lullig het ook klinkt dat boeit mij dus echt geen flikker.
oorlogen hebben wel degelijk functie gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
ja datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonder oorlogen was de wereld misschien wel overbevolkt, dat is ook slecht voor de economie.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe wat voor jou goed voelt
Kleine muis werd in slaap gesust met "Ik ga slapen ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe, Here hou ook deze nacht over muis weer trouw de wacht:
dat mannetje dat iedereen de hand schud en auto geluiden nadoetquote:
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
pcies. Ik gun iedereen hun Godquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar laten wel hier gewoon even respectvol met elkaar omgaan: er zijn mensen hier die geloven in God en mensen die geloven in argonauten, en mensen die het allemaal maar BNW materiaal vinden, wat ons hier bind is de muziek
De uitgebreide versie was alleen op zondagquote:
Het is soms leuk om diep te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook veelste diep gaan maar het muziek overheerst nu even niet....
quote:
quote:
Zeg het eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |